مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر لتوپلاس در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند لتوپلاس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر لتوپلاس، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای لتوپلاس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر لتوپلاس
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر لتوپلاس در زنجان
تعمیرات مایکروفر لتوپلاس در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان

در این محتوا هدف داریم تا مشکلات شایع مایکروویو، ارزیابی دلایل خرابی و شیوه عیب یابی دستگاه را مورد ارزیابی قراردهیم. در دنیای امروزی مایکروویو ها دسته ای از مهم ترین ابزار های آشپزخانه شناخته می‌شوند و به غیر از مزیت‌های زیاد در بعضی مواقع امکان دارد حاوی عیب‌هایی هم باشند مثل دیگر ابزارهای خانگی، مایکروفر شما امکان دارد دچار مشکل شود و در عملکرد آن بی نظمی ایجاد شود.

بعضی از از این ایراد ها به آسانی و در خانه هم قابل رفع شدن است و بعضی دیگر هم باید به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان تعمیر شوند. پیش از مراجعه کردن به نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان خودتان عیب دستگاه را تشخیص دهید و ببینید که آیا می‌توان مشکل آن را در خانه رفع کرد یا برای تعمیر مایکروفر در زنجان نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان دارید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان

روشن نشدن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان

علت‌های گوناگونی می‌تواند سبب روشن نشدن مایکروفر شود که مهم ترین دلیل آن می‌تواند معیوب بودن پریز برق منزل، معیوب بودن سیم و دوشاخه دستگاه و فعال بودن قفل کودک، معیوب بودن کلید پاور مایکروفر، معیوب بودن اتصالات داخلی دستگاه باشد.

 پیش از عیب یابی می‌توانید برای راهنمایی‌های بیشتر با نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان تماس بگیرید. اول پریز برق را ارزیابی کنید و سیستم دیگری را به همان پریزی که مایکروویو به آن وصل است متصل کنید‌ و از کارکرد درست آن مطمئن شوید.

حتما فیوز دستگاه را بررسی کنید تا نسوخته باشد، همچنین دوشاخه دستگاه را ارزیابی کنید که اگر حاوی فیوز محافظ است بدون هیچ عیبی باشد. شک نکنید که شاید امکان داشته باشد مشکل از فعال بودن قفل امنیتی باشد و حتما آن را غیر فعال کنید. اگر در این زمینه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید با نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان تماس بگیرید.

 همچنین امکان دارد این مشکل به خاطر معیوب بودن کلید پاور پشت دستگاه باشد. در بعضی مواقع ممکن است علت روشن نشدن دستگاه قطع بودن اتصالات داخلی مایکروفر باشد که باید برای رفع خرابی آن به نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در زنجان مراجعه کنید.

تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان

خاموش شدن دستگاه و نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان

یکی از عواملی که می‌تواند باعث خاموش شدن مایکروفر در هنگام کار کردن شود را می‌توانیم به طور کلی بیان کنیم. معیوب بودن سوئیچ‌ها یا انباره های برد مایکروفر، معیوب بودن فن موتور دستگاه، معیوب بودن تاچ پد مایکروفر، ایراد در قفل درب دستگاه، اتصالی مدار مایکروفر.

برای ارزیابی مورد های گفته شده به شما پیشنهاد می‌کنیم که مایکروفر خود را به نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان ببرید تا به کمک تکنسین‌های متخصص مایکروفر شما مورد ارزیابی قرار بگیرد و دلایل معیوب بودن دستگاه شما را تشخیص دهند.

 چون که ارزیابی خرابی یا عوض کردن هر یک از قطعات گفته شده می‌تواند باعث بروز برق گرفتی شود. پس حتما دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان بسپارید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

گرم نشدن غذا

بیشتر مشتری‌هایی که برای تعمیر دستگاه خود به نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان مراجعه می‌کنند از گرم نشدن غذا در حین کار مایکروفر گلایه می‌کنند و به طور کلی گرم نکردن شایع ترین علت به وجود آمده در مایکروویو ها است. از دلایل گرم نکردن غذا را می‌توان به معیوب بودن لامپ، معیوب بودن دیود، معیوب بودن سوئیچ، معیوب بودن لامپ اشعه، معیوب بودن اتصالات داخلی، معیوب بودن برد، قرار دادن حجم زیاد مواد غذایی و کثیف بودن داخل دستگاه اشاره نمود.

هر یک از مورد های گفته شده می‌تواند موجب گرم نشدن مناسب غذا در مایکروفر باشد. اگر ایراد از دیود، انباره و برد باشد باید به نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان مراجعه نمایید و برای عوض کردن و تعمیر آن اقدام کنید.

 ولی اگر مایکروفر خود را جدید خریده اید قرار دادن حجم زیاد غذا در دستگاه یا تمیز نبودن داخل مایکروفر موجب گرم نشدن صحیح غذا می‌شود. اما به طور کلی برای رفع این عیب از تکنسین‌های متخصص از نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در زنجان بخواهید دستگاه را عیب یابی کنند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان

جرقه زدن مایکروفر در هنگام کار

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که مایکروفر در هنگام کار جرقه بزند این موضوع در خیلی از مواقع خطرناک نیست و یکی از ایراد های شایع مایکروویو ها است که با یک اشتباه کوچک این مشکل را ایجاد کرده اید ولی در بعضی مواقع این موضوع بسیار جدی است.

علت جرقه زدن مایکروفر در هنگام کار می‌تواند به خاطر دلایلی چون به کار گیری از ظرف‌های استیل و فلزی، قرار دادن ظروف شکسته در دستگاه، اتصال مدار داخلی مایکروفر و معیوب بودن بخش‌های داخلی دستگاه باشد که باید به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان عیب آن مشخص شود.

 برای ارزیابی اول مایکروفر را خاموش کنید و آن را از پریز برق در بیاورید. درون مایکروفر را ببینید اگر کثیف بود آن را پاکسازی کنید بعد یک لیوان آب داخل دستگاه بگذارید و مایکروفر را به پریز برق وصل و آن را روشن نمایید اگر جرقه ای به وجود آمد مشکل جزئی نیست و قطعا به خاطر مشکل در اتصالات داخلی مایکروفر می‌باشد و باید توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان رفع شود.

نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در زنجان

روشن نشدن گریل مایکروفر

بعد از فشار دادن دکمه استارت اگر گریل مایکروفر روشن نشد باید به تکنسین متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان مراجعه کنید و برای عوض کردن گریل خود اقدام نمایید.

 ولی مورد های دیگری هم سبب ایجاد این مشکل می‌شوند از جمله معیوب بودن برد مایکروفر، معیوب بودن دماپا و معیوب بودن اتصالات داخلی. حتما دستگاه خود را به نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در زنجان بسپارید و با خیالی راحت می‌توانید از زیاد شدن طول عمر مایکروفر خود بعد از تعمیر اطمینان پیدا کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی نمودیم تا شما را با ایراد های شایع مایکروویو ها و ارزیابی دلایل مشکلات آن و شیوه عیب یابی انواع مایکروفر آشنا کنیم. شما می‌توانید هر سوال و انتقاد و پیشنهادی که درارتباط با ایراد های دستگاه خود داشتید از طریق پل‌های ارتباطی با مشاوران تماس حاصل نمایید. همچنین اگر دستگاه شما مشکلش جزئی نبود و در خانه  نتوانستید برطرف کنید می‌توانید به نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در زنجان مراجعه نمایید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر لتوپلاس در زنجان

تعمیر مایکروفر لتوپلاس در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *