مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر زانوسی در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند زانوسی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر زانوسی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای زانوسی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر زانوسی
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر زانوسی در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر زانوسی در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان

اصولا ابزار های برقی آشپزخانه به این علت تهیه می شوند تا کار شما را در آشپزی و پخت و پز راحت کنند. در حقیقت با تهیه این دستگاه دستیار کار بلدی را وارد آشپزخانه خود می کنید ،تا مقدار کمی خیال شما از این بابت راحت شود. یکی از پر کاربرد ترین لوازم خانگی در آشپزخانه که در بیشتر آشپزخانه ها پیدا می شود، مایکروفر و مایکروویو است که شما را در گرم کردن و پخت غذا همراهی می نماید.

 اما بعضی مواقع پیش می آید که دستگاه دچار مشکل می شود و آن مشکل احتیاج به تعمیر مایکروفر در زنجان می باشد که در این عرصه تعمیرگاه زنجان سرویس،  نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر مایکروفر آماده پذیرش دستگاه شما است. نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کنند.

نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان

سوختن مداوم فیوز و تعمیر در نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان

یکی از دلایل خرابی سولاردام و مایکروویوی شما، سوختن فیوز می باشد که برای برطرف کردن آن الزام است دیود و انباره دستگاه خود را به طور کلی ارزیابی کنید. بعد از اندازه گرفتن مقدار ولتاژ مایکروفر و تخلیه کردن ولتاژ انباره، اگر احساس کردید این قطعه  و دیود ایراد خاصی ندارند، لامپ اشعه مایکروفر خود را ارزیابی کنید.

این کار اگر به تنهایی انجام شود بسیار خطرناک است باید برای برطرف شدن آن به نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان مراجعه کنید. نمایندگی تعمیر مایکروفر  در زنجان بسیار در کار خود مهارت دارد.

خاموش شدن ناگهانی و تعمیر در نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان

امکان دارد این موضوع پیش آمده باشد که مایکروفر شما در زمان کار کردن یکدفعه ای خاموش شود‌. از مهم ترین علت های ایجاد این عیب، معیوب بودن میکروسوئیچ های درب دستگاه است که قادر نیست به خوبی باز یا بسته بودن درب را تشخیص دهد. باز کردن درب دستگاه باعث توقف عملکرد مایکروفر می شود، در نهایت با معیوب بودن این بخش، مایکروفر یکدفعه ای خاموش می شود.

حتما میکروسوئیچ را توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان عوض کنید. از دلایل دیگری که باعث خاموش شدن یکباره دستگاه شما می شود معیوب بودن برد اصلی و صفحه لمسی است. برد اصلی بسیار حساس است و بهتر می باشد که قطعات دیگر را بررسی کنید و اگر مشکلی نداشتند، برد اصلی را به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان ارزیابی و تعمیر کنید. نمایندگی مایکروفر زانوسی در زنجان شما را کمک فراوان می کند.

نمایندگی مایکروفر زانوسی در زنجان

گرم نشدن غذا در مایکروفر زانوسی

بعضی مواقع پیش می آید حتی با اینکه مایکروفر شما به خوبی تظیم شده است اما به درستی غذا را گرم نمی کند. برای ارزیابی این ایراد باید چند قطعه را به طور کلی ارزیابی کنید‌. دیود و انباره از مهم ترین قطعه هایی هستند که اصولا باعث خرابی مایکروفر در این عرصه می شوند.

توجه نمایید که انباره دستگاه به خاطر ولتاژ زیاد تخلیه نمودن آن بسیار خطرناک است و نیاز به تخصص یک تکنسین از نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان دارد. برای این موضوع پیشنهاد می کنیم مایکروفر خود را به مرکز تخصصی همچون نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان که نیروهای با تجربه ای دارند بسپارید. بدون شک رضایت شما از نمایندگی مایکروفر زانوسی در زنجان به دست می آید.

روشن نشدن سولاردام مایکروفر زانوسی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که با آن رو به رو می شوید، روشن نشدن مایکروویو و مایکروفر است. در صورت ایجاد همچین ایرادی اول جریان برق و پریز را چک کنید تا از جریان برق در پریز اطمینان کامل پیدا نمایید.

 اگر جریان برق ایرادی داشت قطعا برد اصلی مایکروفر دچار عیب و ایرادی شده است. تعمیر برد اصلی سولاردام به تخصص و مهارت نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان احتیاج دارد. به شما توصیه می کنیم حتما سولاردام خود را به نمایندگی مایکروفر زانوسی در زنجان بسپارید.

تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان

جرقه زدن مایکروویو

ممکن است زمانی که با مایکروفر خود کار می کنید، متوجه جرقه های پی در پی داخل مایکروفر  شوید. در مرحله اول مایکروفر خود را از برق خارج نمایید و آن را خاموش کنید و داخل آن هرچه هست خالی کنید. برای چک کردن این عیب اول ظرف و ظروفی که داخل دستگاه قرار دارد را چک نمایید.

اگر ظرف شما آلومینومی نبود قطعا ایراد از پایه فلزی یا لامپ اشعه دستگاه است. برای عیب یابی بهتر مایکروویو به نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان مراجعه کنید. نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان در فرصت اول ایراد دستگاه را پیدا می کند.

معیوب بودن قلاب و فنر درب مایکروفر

درب مایکروفر هنگامی که بسته می شود، قلاب و فنر با میکروسوئیچ درگیر می شود تا سولاردام روشن شود‌. بعضی مواقع عیب از میکروسوئیچ نیست و چون قلاب درب به خوبی با آن درگیر نشده است، نمی تواند دستور بسته شدن را به برد مایکروفر ارسال نماید. در بیشتر مایکروفرها این قلاب و فنر جنس های با کیفیتی ندارند و امکان دارد قلاب ها خراب شوند.

 در این شرایط باید آن ها را عوض کنید تا مایکروفر شما مانند قبل با بسته شدن درب روشن شود‌. اگر مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان تمامی مشکلات مربوط به مایکروفر را حل می کند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان

سخن آخر

در این مقاله هر چیزی را که در ارتباط با مشکلات مایکروفر و انواع خرابی و روش های تعمیر آن مهم بود به طور مختصر بیان کردیم. مشکلات مایکروفر از جمله سوختن مداوم فیوز ، خاموش شدن ناگهانی آن، گرم نشدن غذا، روشن نشدن دستگاه،  جرقه زدن آن و غیره را شامل می شود که در اولین فرصت باید دستگاه را به نمایندگی مایکروفر زانوسی در زنجان بسپارید، به شما تضمین می کنیم که بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

 سعی کنید به تنهایی برای تعمیر مایکروفر اقدام نکنید،  بهتر است که از تعمیرکاران با تجربه برای رفع مشکل دستگاه کمک بگیرید چون که تعمیر مایکروفر بسیار تخصصی و دشوار است حتی بعضی مواقع امکان دارد برخی از قطعه های آن باعث شوک و مرگ افراد شود. اگر در این زمینه سوالی برای شما پیش آمد با مشاوران مجرب ‌ما تماس بگیرید تا شما  را کاملا راهنمایی کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر زانوسی در زنجان

تعمیر مایکروفر زانوسی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *