مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند دلمونتی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر دلمونتی، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای دلمونتی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر دلمونتی
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در زنجان
تعمیرات مایکروفر دلمونتی در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان

دلمونتی نام برند مشهوری در کشور ایتالیاست که در زمینه تولید و فروش لوازم خانگی و وسایل مربوط به آشپزخانه فعالیت می‌کند. ورود محصولات برند دلمونتی در ایران با استقبال زیاد از سمت مصرف‌کنندگان روبه‌رو شد و به دنبال کیفیت خوب این محصولات، هر روز به طرفداران آن اضافه می‌شود.

یکی از مزیت‌هایی که خرید از برند دلمونتی برای شما به همراه خواهد داشت امکان استفاده از خدمات نمایندگی‌ها در بیشتر شهرهای کشور خواهد بود. یکی از این مراکز نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان است.

خرابی‌های مایکروفر مانند هر وسیله برقی دیگری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. به همین علت ممکن است شما روزی درگیر ایراد در بخش‌های مختلف این دستگاه شوید.

در چنین شرایطی اگر کمی مهارت و تخصص داشته باشید ممکن است از پس خرابی‌های ساده‌تر بربیایید. در غیر این صورت بهترین گزینه‌ای که برای تعمیر مایکروفر در زنجان در پیش رو خواهید داشت کمک گرفتن از نمایندگی‌های فعال این برند در شهر خودتان است. ساکنین زنجان می‌توانند با نمایندگی مایکروفر دلمونتی در زنجان تماس داشته باشند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان

بررسی دلیل روشن نشدن مایکروفر در نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان

یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان استفاده از دستگاه مایکروفر خود تجربه کنید روشن نشدن آن است. در چنین شرایطی بهتر است ابتدا برق منزل را چک کرده و بعد از اطمینان از وصل بودن آن برای راهنمایی‌های بیشتر با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان تماس داشته باشید.

برخی اوقات روشن نشدن مایکروفر به علت نبودن جریان برق در دستگاه است. ممکن است این اتفاق ناشی از خراب شدن پریز مورد استفاده شما برای مایکروفرتان باشد، و یا به خرابی دوشاخه یا کابل مربوط شود. یکی از دلایل دیگر روشن نشدن مایکروفر اختلال در روند کار فیوز حرارتی آن است. همچنین ایراد در عملکرد موتور نیز می‌تواند مانع از کار کردن درست دستگاه شود. اگر نیاز به بررسی‌های دقیق‌تری داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان

بررسی علت صدای زیاد در مایکروفر دلمونتی

حتماً شنیدن صداهای غیرعادی از مایکروفر شما را وحشت‌زده خواهد کرد. در چنین شرایطی احتمال می‌دهید هزینه‌های زیادی را پیش رو خواهید داشت. اما شاید این صداها دلیل ساده‌ای مانند درست قرار نگرفتن سینی در جای خود داشته باشند. البته موارد دیگری نیز هستند که به همین راحتی برطرف نخواهند شد. به عنوان مثال ممکن است در بخش موتور مایکروفر ایرادی به وجود آمده باشد که بهتر است رسیدگی به آن را به نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان بسپارید.

همواره زمان استفاده از مایکروفر به نوع ظروفی که به کار می‌برید دقت داشته باشید. ظرف‌های مورد استفاده در این دستگاه استاندارد خاصی دارند. قرار دادن ظرف‌های بزرگ درون دستگاه می‌تواند عامل ایجاد سروصدای زیاد باشد. اگر از سالم بودن موتور و نبود هیچ‌کدام از موارد گفته شده در بالا مطمئن هستید از نمایندگی مایکروفر دلمونتی در زنجان راهنمایی بخواهید.

بررسی علت بسته نشدن درب در مایکروفر دلمونتی

درست بسته نشدن درب مایکروفر مانع از روشن شدن دستگاه و شروع کار آن می‌شود. در چنین حالتی ابتدا سوییچ درب را نگاهی بیندازید. اگر ایراد در همین بخش بود برای تعویض آن از نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان کمک بخواهید. اما اگر سوییچ درب مایکروفر شما ایرادی ندارد قفل درب را بررسی کنید.

دقت داشته باشید گاهی این مواد غذایی تمیز نشده و چربی‌های زیاد هستند که لایه‌ای را ایجاد کرده و جلوی بسته شدن درب دستگاه را می‌گیرند. اگر پس از تمیز کردن فضای داخلی بازهم مشکل شما حل نشد و درب دستگاه بازهم خوب چفت نمی‌شد از نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان راهنمایی بخواهید.

تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان

بررسی علت جرقه زدن مایکروفر دلمونتی

جرقه زدن مایکروفر در حین کار اتفاق ترسناکی است که باعث می‌شود بخواهید هرچه زودتر با نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان تماس داشته باشید. اما قبل از این کار کمی صبر کرده و به ظروف مورد استفاده خود دقت کنید. ظرف‌های فلزی جرقه‌هایی را در دستگاه شما ایجاد می‌کنند. هیچ‌گونه بخش فلزی، هرچند بسیار کوچک، نباید در ظرف‌ها وجود داشته باشد. همچنین خراشیدگی بدنه داخلی دستگاه نیز باعث جرقه زدن آن در حین کار می‌شود.

اگر از این موارد مطمئن هستید حالا نوبت به بررسی کردن قطعات داخلی دستگاه می‌رسد. خراب شدن مگنترون یکی از اولین مواردی است که نیاز به بررسی دارد. همچنین بد نیست ورق میکا در مایکروفر خود را نیز نگاهی بیندازید. در نهایت اگر نتوانستید مشکل را حل کنید برای بررسی احتمال وجود اتصالی با نمایندگی مایکروفر دلمونتی در زنجان تماس داشته باشید.

بررسی دلیل نچرخیدن سینی به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان

نچرخیدن سینی یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که کاربران مایکروفرها از آن شکایت دارند. این اتفاق ممکن است به دنبال استفاده از ظرف‌های سنگین و خراب شدن شفت دیده شوید. در چنین شرایطی با تعویض شفت مشکل شما رفع خواهد شد. می‌توانید این کار را به کمک کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان انجام دهید.

موارد دیگری که مربوط به مشکل نچرخیدن سینی مایکروفر می‌شوند خراب شدن موتور گردان یا ایراد در قطعه‌ای به نام مگنترون خواهد بود. در چنین شرایطی به احتمال زیاد خودتان از پس کار تعمیرات برنمی‌آیید و بهتر است آن را به متخصصین این کار بسپارید. با ما در نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان تماس داشته باشید.

نمایندگی مایکروفر دلمونتی در زنجان

بررسی علت گرم نشدن غذا در مایکروفر دلمونتی

یکی از بزرگ‌ترین ایرادهایی که ممکن است در مایکروفر خود تجربه کنید گرم نشدن مواد غذایی است. در چنین شرایطی برای رفع مشکل ابتدا به سراغ خازن مورد استفاده در دستگاه می‌رویم. سپس لامپ اشعه را بررسی کرده و اگر نیاز به تعویض این قطعه بود از نمایندگی تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان کمک می‌خواهیم.

درصورتی‌که تا اینجای کار مشکلی وجود نداشت نوبت به بررسی ترانس‌های ولتاژ خواهد رسید. در نهایت نیز باید احتمال ایراد در برد الکتریکی را در نظر داشته باشید. برای تعمیرات برد هیچ‌وقت خودتان تلاش نکرده و همان ابتدا با نمایندگی مایکروفر دلمونتی در زنجان تماس داشته باشید.

بررسی علت خراب شدن گریل در مایکروفر دلمونتی

اگر گریل در مایکروفر شما از کار افتاده باشد باید روند عیب‌یابی را از المنت دستگاه خود شروع کنید. می‌توانید در صورت وجود ایراد در المنت آن را عوض کنید. بعد از آن ترموستات را نگاهی بیندازید. درصورتی‌که تا اینجای کار مشکلی دیده نشد به احتمال زیاد مشکل به برد الکتریکی مایکروفر شما مربوط می‌شود.

 

 

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر دلمونتی در زنجان

تعمیر مایکروفر دلمونتی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *