[wpdiscuz-feedback id=”wx7ukih4d7″ question=”لطفا بازخورد خود را اینجا بگذارید” opened=”0″][/wpdiscuz-feedback]

مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر در زنجان 

تعمیر مایکروفر در زنجان |تعمیر، نصب مایکروفر در زنجان

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر در زنجان
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات مایکروفر در زنجان
نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر در زنجان :

۱ –  گرم نکردن مواد غذایی

۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن

۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر

۴ –  باز نشدن درب مایکروفر

۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام

۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه

۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن

۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر

۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش

۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده

۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر

۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها

۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

تعمیر مایکروفر در زنجان

مایکروفرها یکی از وسایل پر استفاده در خانه‌ها و ادارات هستند. خصوصاً در محیط‌های کاری در طول روز چندین نفر از مایکروفر برای گرم کردن غذای خود استفاده خواهند کرد. این میزان استفاده زیاد می‌تواند روی طول عمر قطعات دستگاه اثر داشته باشد. از آنجایی که مشکلات به وجود آمده در مایکروفرها بسیار متفاوت هستند تشخیص درست آن‌ها نیاز به تجربه و مهارت زیادی خواهد داشت.

شاید خودتان به کارهای تعمیراتی و فنی علاقه‌مندید. اما بهتر است دقت داشته باشید تعمیر مایکروفر می‌تواند خطرناک باشد. زیرا حتی بعد از قطع شدن برق دستگاه بازهم در خازن‌ها هزاران ولت ذخیره خواهیم داشت. این مقدار زیاد ولتاژ می‌تواند بسیار خطرساز بوده و حتی کشنده باشد. برای ساکنان شهر زنجان نیز مانند تمام شهرهای دیگر بهترین گزینه کمک گرفتن از مراکز تعمیر مایکروفر در زنجان است. در ادامه به مرور برخی ایرادهای رایج در این دستگاه و علت آن می‌پردازیم.

تعمیر مایکروفر در زنجان

علت از کار افتادن دکمه‌های پنل مایکروفر

در صورتی که متوجه شده‌اید با فشردن دکمه‌ها بازهم دستگاه کار خود را شروع نمی‌کند اول قفل کودک را چک کنید. شاید به اشتباه این گزینه را فعال کرده‌اید و پنل از کار افتاده است. اما گاهی اوقات تعدادی از دکمه‌ها کار کرده و برخی کار نمی‌کنند. در چنین شرایطی باید کنترل پنل را کلاً عوض کنید. در صورت حل نشدن موضوع بهتر است از نمایندگی‌های تعمیر مایکروفر در زنجان کمک بخواهید. زیرا به احتمال زیاد ایراد مربوط به برد الکتریکی مایکروفر می‌شود. برای تعمیر برد نیاز به تخصص و مهارت کافی خواهد بود.

بررسی خرابی دکمه پاور دستگاه در مراکز تعمیر مایکروفر در زنجان

اگر روی صفحه نمایش دستگاه خود عبارت PF یا 8888 را مشاهده کردید باید بدانید ایرادی در پاور آن به وجود آمده است. برای بررسی علت با متخصصین تعمیر مایکروفر در زنجان تماس بگیرید. اگر ایراد مربوط به دکمه پاور است باید چند مورد را چک کنید. شاید مدار اصلی قطع شده باشد. در صورت خرابی مدار دستورات الکتریکی به درستی منتقل نخواهند شد. در نتیجه دکمه‌ها کار خود را خوب انجام نمی‌دهند.

مورد بعدی بررسی کردن برد کنترل است. برد کنترل برای منتقل کردن سیگنال الکتریکی استفاده می‌شود. شاید یک لحیم در برد از بین رفته و کار آن را مختل ساخته است. چیز دیگری که می‌تواند دکمه پاور را از کار بیندازد سوئیچ غشایی است. این قطعه جریان را منتقل می‌سازد و خرابی آن پاور را از کار خواهد انداخت. اگر برای بررسی هریک از موارد گفته شده نیاز به کمک داشتید با مراکز تعمیر مایکروفر در زنجان تماس بگیرید.

چرا غذا به خوبی داخل مایکروفر گرم نمی‌شود

اگر دیدید در پایان زمان کار مایکروفر بازهم غذای شما خوب گرم نشده بود اول از درست بودن تنظیمات انجام داده مطمئن شوید. در صورتی که از بابت صحیح بودن تنظیمات خیالتان راحت است بررسی قطعات را به نمایندگی‌های تعمیر مایکروفر در زنجان بسپارید. اولین مواردی که در این شرایط باید چک شوند دیود و خازن هستند. خازن مایکروفر حتی با وجود قطع بودن برق دستگاه می‌تواند ولتاژ زیادی را در خود ذخیره داشته باشد. برای بررسی آن لازم است مهارت کافی داشته باشید.

اگر ایرادی در این دو قطعه پیدا نشد نوبت به لامپ مایکروفر می‌رسد. گاهی لازم است لامپ را عوض کنید. اگر بازهم مشکل ادامه داشت برد الکتریکی اصلی مایکروفر را چک می‌کنیم. با توجه به حساسیت برد و قیمت بالای این قطعه پیشنهاد می‌شود بررسی آن را به کارشناسان تعمیر مایکروفر در زنجان بسپارید.

تعمیر مایکروفر زنجان

علت کار نکردن لامپ درون مایکروفر

گاهی اوقات دلیل درست کار نکردن مایکروفر شما خراب شدن لامپ درون این دستگاه است. ممکن است لامپ کم نور شده باشد، چشمک زن شده یا اینکه کلاً خاموش شده است. اگر مشکل کم نور شدن لامپ است پیشنهاد می‌شود اول یک بار تنظیمات دستگاه را به کمک دفترچه راهنما چک کنید. چشمک زن شدن لامپ به احتمال زیاد مربوط به خود آن است و باید لامپ را عوض کرد. اگر مشکل شما با تعویض لامپ حل نشد برای بررسی علت با مراکز تعمیر مایکروفر در زنجان تماس بگیرید.

رفع مشکل خاموش شدن خود به خود دستگاه در نمایندگی تعمیر مایکروفر در زنجان

اگر مایکروفر شما در حین کار خودش به طور ناگهانی می‌ایستد لازم است چند قطعه در آن را مورد بررسی قرار داد. برای این کار بهتر است به نمایندگی‌های تعمیر مایکروفر در زنجان مراجعه نمایید. در مرحله اول باید میکروسوئیچ‌های درب را چک کرد. خرابی این قطعه باعث می‌شود درب دستگاه به درستی بسته نشود. در نتیجه به طور ناگهانی مایکروفر شما خاموش خواهد شد. با عوض کردن میکروسوئیچ مشکل حل می‌شود.

اما اگر ایرادی در این قطعه نبود صفحه لمسی و کلیدهای مایکروفر را بررسی خواهیم کرد. و در نهایت با ادامه داشتن مشکل به سراغ برد الکتریکی آن می‌رویم. حساسیت برد بسیار بالاست و قیمت زیادی نیز دارد. در اغلب موارد تعویض آن توصیه نشده و تعمیر می‌شود. اما این کار باید حتماً توسط متخصصین تعمیر مایکروفر در زنجان صورت پذیرد.

نچرخیدن سینی در مایکروفر

یکی از مشکلات رایج در مایکروفرها نچرخیدن سینی دستگاه است. مهم‌ترین علت این ایراد خراب شدن موتور گردان آن می‌باشد. باید موتور را کاملاً بررسی نموده و اگر قابل تعمیر نبود عوض کنیم. در صورت نیاز به تعویض موتور بهتر است حتماً قطعه جدید را از مراکز مجاز تعمیر مایکروفر در زنجان تهیه نمایید. با این کار از اصل بودن موتور و کیفیت آن مطمئن خواهید بود.

تعمیرات مایکروفر در زنجان

دیده شدن جرقه در مایکروفر در حین کار دستگاه

اگر دیدید مایکروفر شما در زمان کار کردن مرتب جرقه‌هایی دارد باید حتماً موضوع را جدی بگیرید. قبل از هر کاری دستگاه را از برق کشیده و کار آن را متوقف سازید. سپس ظرفی که داخل آن گذاشته‌اید را بیرون بیاورید. به ظرف خود دقت کرده و مطمئن شوید جنس آن برای استفاده داخل مایکروفر مناسب است. ظرف‌هایی که فلزی هستند را نباید درون این دستگاه قرار داد. همچنین از گذاشتن فویل‌های آلومینیومی داخل مایکروفر خودداری نمایید.

اگر مطمئن هستید جنس ظرف مورد استفاده شما مشکلی ندارد به سراغ خازن می‌رویم. همچنین لازم است قطعاتی مانند مگنترون یا پایه‌های فلزی مایکروفر نیز چک شوند. در نهایت اگر نتوانستید مشکل را خودتان حل کنید از متخصصین حاضر در مراکز تعمیر مایکروفر در زنجان کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش تعمیر مایکروفر در زنجان

تعمیر مایکروفر در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *