مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر در اهواز 

تعمیر مایکروفر در اهواز |تعمیر، نصب مایکروفر در اهواز

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات مایکروفر، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در استان اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد.آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفر ها باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
مرکز تعمیرات مایکروفر در اهواز
تعمیرات مایکروفر در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

تعمیر مایکروفر در اهواز

تعمیر مایکروفر در اهواز برای زمانی که با انواع خرابی در مایکروفر مواجه می شویم، بهترین راه است. آسیب به مایکروفر پدیده نادری نیست. مایکروفر جزء ضروری هر خانه است. نقش آن در زندگی روزمره ما تعیین کننده است زیرا وسیله ای است که غذای ما را آماده می کند. با این حال، مانند هر وسیله الکتریکی، مایکروفر نیز ممکن است دچار خرابی شود که به معنای واقعی کلمه شما را با دستان بسته باقی می گذارد.

بسته به نوع مایکروفر مورد استفاده، باید به این نکته توجه کنید که دقیقاً چه مشکلی دارد تا نتیجه گیری شود که آیا آسیب جزئی دیده است که می تواند بلافاصله توسط شما تعمیر شود یا نیاز به نظر تکنسین تعمیر مایکروفر در اهواز دارید.

نمایندگی تعمیرات مایکروفر در اهواز

مراجعه به مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز برای زمانی که مایکروفر هیچ واکنشی نشان نمی دهد و اصلا کار نمی کند.

هر از چند گاهی چندین تماس از مشتری ها در مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز دریافت می شود که می گویند مایکروفر کار نمی کند.

اگر متوجه شدید که مایکروفر شما کار نمی کند، گرم نمی شود، سیستم گرمایشی را روشن نمیکند و به طور کلی پاسخ نمی دهد، دو حالت برای تعمیرات مایکروفر در اهواز وجود دارد. ممکن است عیب از دستگاه الکتریکی شما نباشد، بلکه از اتصال آن به منبع تغذیه باشد.

ابتدا مطمئن شوید که فیوز به پنل نیفتاده باشد. مایکروفر از جمله وسایل برقی سنگین محسوب می شود. اغلب آنها منجر به افتادن یا حتی سوختن فیوز می شوند. پس از اطمینان از عدم وجود مشکل، برای تعمیر مایکروفر در اهواز مطمئن شوید که پریز مایکروفر شما به آن وصل است نیز به درستی کار می کند.

برای تست سوکت فقط باید یک دستگاه کوچک مانند میکسر را به برق وصل کنید. در نهایت، اگر پریز به طور معمول کار می کند، مطمئن شوید کابلی که به پریز وصل می کنید در جایی پاره نشده باشد. این باعث می شود که اتصال به برق را از دست بدهید. اگر مشکلی در آنجا پیدا نکردید، به سراغ سناریوی دوم می رویم که نیاز به تعمیرات مایکروفر در اهواز دارد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز

چرا مایکروفر به طور معمول روشن می شود اما غذا را گرم نمی کند.

مهمترین پدیده ای که اغلب در مایکروفر با آن مواجه می شویم این است که کار می کند اما گرم نمی شود. بنابراین اگر نشانگرها و چراغ فر شما به طور معمول روشن می شود اما هر چقدر هم که صبر کرده اید فر گرم نمی شود، مطمئن شوید که برنامه و دما را به درستی تنظیم کرده اید. گاهی اوقات یک ترک در سوئیچ نیز می تواند علت آن باشد. سعی کنید هر دو کلید برنامه و دما را 2-3 بار روشن و خاموش کنید تا ببینید مشکل بدون نیاز به تعمیرات مایکروفر در اهواز برطرف شده است یا خیر. اگر نتیجه همچنان یکسان است، متاسفانه باید ترموستات را با کمک نیروهای مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز عوض کنید یا فیوز سوخته را تعویض کنید.

مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز

چرا فن مایکروفر من کار نمی کند؟

بر خلاف موردی که در بالا به آن اشاره کردیم، یکی از خرابی های رایج آشپزخانه زمانی است که فن مایکروفر کار نمی کند. در این مورد خاص، زمانی که فن مایکروفر کار نمی کند، اما برخی برنامه های دیگر ممکن است به طور معمول کار کند، معمولاً به دلیل موتوری است که در پشت آن قرار دارد.

به لطف موتوری که به عنوان فن آشپزخانه نیز شناخته می شود، هوا به درستی به داخل دستگاه الکتریکی شما منتقل می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مایکروفر خود را برای تهویه برنامه ریزی کنید، در را باز کنید و از پشت آن را بررسی کنید که آیا صدای کارکرد نرمال فن را می شنوید. اگر واقعاً مشکل از موتور است، باید با کمک نیروهای مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز یک موتور جدید جایگزین شود.

با این حال، اگر فن به طور معمول کار می کند، احتمالاً مشکل در مقاومت هوا است. همانطور که اشاره کردیم فن مایکروفر وظیفه انتقال هوای گرم داخل آشپزخانه را بر عهده دارد. اما برای گرم شدن هوا نیاز به عملکرد صحیح مقاومت دارد. اگر مقاومت کار نمی کند، پس کاملا منطقی است که هوا نیز نمی تواند گرم شود.

تعمیر مایکروفر در اهواز

مراجعه به نیروهای مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز برای اتصال کوتاه مایکروفر

یکی از نقص های هر مایکروفر اتصال در برق است. معمولاً وقتی مایکروفر با اتصال کوتاه آشپزخانه مواجه می شویم، نتیجه این می شود که فیوز به محض روشن شدن «سقوط» می کند.

علت اصلی این آسیب خاص مقاومت است. مقاومت ها یکی از اساسی ترین قسمت های مایکروفر هستند. به دلیل استفاده زیاد، پس از گذشت زمان، فرسوده شده و ممکن است سوراخ شوند. چنین چیزی اتصال کوتاه را نیز توجیه می کند. برای تعمیرات مایکروفر در اهواز تغییر مقاومت ها بلافاصله مشکل را برطرف می کند و دستگاه شما را دوباره به طور کامل فعال می کند.

با این حال، علت همیشه مقاومت ها نیست. مشکل ممکن است در برخی از سیم کشی ها باشد که به دلیل سایش مانع از جریان صحیح برق می شود. البته بررسی چنین چیزی توسط هر کسی بدون آگاهی لازم دشوار و خطرناک خواهد بود. بهترین کار برای مقابله با این نقص تماس با نیروهای ماهر برای تعمیر مایکروفر در اهواز است.

چگونه سوئیچ مایکروفر را عوض کنید

سوئیچ های مایکروفر همانطور که به راحتی می توان فهمید، قطعاتی هستند که هر روز به شدت مورد استفاده قرار می گیرند. منطقی است و بعد از مدتی مشکلی در عملکرد خود ایجاد می کنند و البته خراب می شوند. برای تعمیر مایکروفر در اهواز تعویض کلید مایکروفر کاری نسبتا آسان و سریع است که البته نیازمند دانش تخصصی و استفاده از قطعات یدکی مناسب است.

استفاده از شرکت تعمیر مایکروفر در اهواز هم بر ارائه خدمات تعمیرات مایکروفر با کیفیت بالا و هم بر استفاده از مناسب ترین و اصیل ترین قطعات یدکی بهترین کار است.

مناطق تحت پوشش تعمیر مایکروفر در اهواز

تعمیر مایکروفر در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *