مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر الکترولوکس در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند الکترولوکس (electrolux) یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر الکترولوکس، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای الکترولوکس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر الکترولوکس
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر الکترولوکس در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر الکترولوکس در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان

خراب شدن مایکروفر یکی از مشکلات شایعی است که در انجام کار هایی مثل گرم کردن غذا و پخت و پز و غیره بی نظمی ایجاد می کند و زمان انجام این کار ها را زیاد می کند. بعضی از ایرادات مایکروفر کلی نیست و شما می توانید به تنهایی برای برطرف شدن آن دست به کار شوید.

ولی اگر قطعه هایی مثل برد اصلی دستگاه معیوب شد، برای مشخص کردن ایراد و برطرف شدن آن باید از تکنسین متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان کمک بگیرید.  نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان تکنسین های ماهری جهت تعمیر مایکروفر در زنجان دارد.

نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان

روشن نشدن مایکروفر و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان

روشن نشدن مایکروفر می تواند علت های مختلفی داشته باشد از جمله اینکه اگر قطعه هایی مثل فیوز ها و لامپ اشعه و دیود و میکروسوئیچ خراب باشد قطعا روی روشن نشدن مایکروفر تاثیر می گذارد، همچنین اگر اجزای قفل درب دستگاه معیوب باشد این مشکل پیش می آید ، شما حتما باید به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان فنر های درب و قلاب های مایکروفر را ارزیابی و اگر احتیاج بود آن را عوض کنید.

 تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان

صدا دادن مایکروفر و نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان

اگر قصد دارید برای گرم کردن مواد غذایی یا پخت و پز سراغ مایکروویو بروید و پس از روشن کردن و به کار افتادن آن احساس کردید صداهای ناهنجار و بلندی می آید بدون شک ریل ها و موتور گردان و لامپ اشعه و غیره دچار مشکل شده اند. برای برطرف کردن این عیب از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان کمک بخواهید. نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان قادر است سریعا به عیب یابی دستگاه شما بپردازد.

کار نکردن دکمه های مایکروفر

اگر دکمه های مایکروفر شما کار نمی کند باید برای برطرف شدن مشکل آن اقدام نمایید، ابتدا ارزیابی کنید که قفل کودک  فعال نشده باشد. حدود دو دقیقه دستگاه را از برق بکشید بعد سیم آن را به برق وصل کنید.

اگر فقط برخی از دکمه های دستگاه کار نمی کنند، ایراد از کنترل پنل است که باید عوض شود. در این شرایط از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان در خواست کمک کنید. بدون شک منبع این مشکل می تواند برد اصلی دستگاه باشد که باید به کمک نمایندگی مایکروفر الکترولوکس در زنجان بررسی شود.

خود به خود روشن شدن مایکروویو

در این زمینه اول بررسی کنید که کنترل پنل سالم است یا نه. اگر بدون هیچ عیبی بود مشکل از برد اصلی دستگاه است که باید تعمیر یا عوض شود. تعمیر برد مایکروویو بسیار دشوار است و باید به کمک تکنسین متخصص از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان انجام شود.

نمایندگی مایکروفر الکترولوکس در زنجان

کار نکردن فن مایکروفر

فن در مایکروفر این مسئولیت را به عهده دارد که موتور را خنک کند. اگر فن معیوب شود دستگاه از حالت طبیعی داغ تر می شود و بدون شک از کار می افتد. اگر بعد از پخت و پز در دستگاه صدای فن را احساس نکردید ممکن است فن معیوب شده باشد.

معیوب بودن این قطعه می تواند به خاطر دماپا و برد اصلی و پره های فن و غیره باشد. در این موقعیت با نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان تماس بگیرید. تکنسین های متخصص از نمایندگی مایکروفر الکترولوکس در زنجان در اولین فرصت مشکل شما را برطرف می کنند.

کار نکردن صفحه نمایش مایکروویو

اگر صفحه نمایش دستگاه روشن خاموش می شود در حقیقت ارور می رساند ولی اگر به طور کلی کار نمی کند یعنی ایراد از برد اصلی دستگاه است. به غیر از آن ایراد در برد الکترونیکی مایکروفر می تواند باعث کار نکردن صفحه نمایش شود.

برای مشخص کردن عیب مایکروفر و برطرف شدن این عیب بهتر است مایکروفر توسط تکنسین های ماهر از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان ارزیابی شود. تعمیر کاران متخصص از نمایندگی مایکروفر الکترولوکس در زنجان فورا مشکل دستگاه را حل می کنند.

کار نکردن لامپ مایکروفر

وجود لامپ در دستگاه باعث می شود غذایی که داخل آن گذاشته اید را بهتر ببینید. روشن نشدن یا کار نکردن لامپ مایکروویو یکی از مشکلاتی است برای  بیشتر آن هایی که در خانه مایکروفر دارند پیش می آید.

راهکار این مشکل عوض کردن لامپ دستگاه است. اگر شما لامپ را عوض کردید ولی باز هم مشکل برطرف نشد باید اتصالات کابل ها را با مولتی متر بررسی کنید. اگر نمی توانید به درستی مشکل را حل نمایید باید از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان بخواهید تا مشکل دستگاه را حل کنند.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان

جرقه زدن مایکروفر

زمانی که مایکروویوی شما در حال یخ زدایی غذا یا پخت و پز غذا است، امکان دارد متوجه شوید که دستگاه دارد جرقه می زند. برای مشخص کردن ایراد و برطرف کردن این عیب باید  موارد گوناگونی را ارزیابی کنید. اول از پاکیزه بودن دستگاه اطمینان پیدا کنید و ارزیابی کنید مقداری از غذا یا مایعی داخل دستگاه نریخته باشد.

ارزیابی نمایید هیچ قطعه فلزی در داخل مایکروفر وجود نداشته باشد. این موضوع را اطمینان پیدا کنید که پایه فلزی داخل دستگاه سالم باشد. اگر دلیل جرقه زدن دستگاه معیوب بودن قطعه دیود باشد الزام است آن را با کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان عوض کنید.

خاموش شدن مایکروفر

خاموش شدن دستگاه پس از روشن شدن و آغاز به کار، بعد از چند دقیقه یا ثانیه می تواند به خاطر این دلایل باشد: داغ شدن فراتر از حد مایکروفر، قطع شدن برق در دستگاه، معیوب بودن میکروسوئیچ درب، وجود مشکل در فیوز داخلی و دماپا، معیوب بودن برد الکترونیکی دستگاه. اگر به تنهایی نتوانستید مشکل را حل کنید از نیروهای با تجربه از نمایندگی تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان بخواهید ایراد دستگاه را مشخص کنند.

سخن آخر

سعی کردیم مقاله ای را جمع آوری کنیم که باب میل شما باشد . اگر مایکروفر شما کارآیی درستی ندارد قبل از تماس گرفتن با متخصص اول موارد بیان شده در این محتوا را بررسی کنید. اگر عیب دستگاه رفع نشد، برای مشخص کردن مشکل مایکروفر و رفع مشکل آن با نمایندگی مایکروفر الکترولوکس در زنجان تماس بگیرید تا مشکل دستگاه را برطرف کنند. برای راهنمایی بیشتر و بهتر با مشاوران ما تماس بگیرید تا سوالات شما را پاسخ دهند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر الکترولوکس در زنجان

تعمیر مایکروفر الکترولوکس در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *