مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان 

مرکز تخصصی تعمیرات مایکروفر آرچلیک در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند آرچلیک یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه مایکروفر نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر مایکروفر آرچلیک، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف مایکروفرهای آرچلیک باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر مایکروفر برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات مایکروفر آرچلیک
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات مایکروفر آرچلیک در زنجان
نمایندگی تعمیرات مایکروفر آرچلیک در زنجان

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی مایکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان

آرچلیک یکی از برندهای داخلی شناخته شده در زمینه تولید لوازم برقی است. مایکروفرهای آرچلیک نیز به دلیل دوام خوب و کیفیت بالای قطعات همواره مورد توجه هستند. نمایندگی‌های فعال این برند در شهرهای مختلف نیز دلیلی بر این شهرت خوب و استقبال زیاد است. یکی از این مراکز فعال نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان می‌باشد.

به هر حال ممکن است روزی با خرابی قطعات در مایکروفر خود مواجه شوید. در چنین شرایطی بهترین گزینه کمک گرفتن از مراکز تخصصی و نیروهای کارشناس جهت تعمیر مایکروفر در زنجان خواهد بود.

البته گاهی با کمی بررسی دقیق و جستجو در فضای مجازی شاید بتوانید خودتان مشکلات ساده‌تر را برطرف کنید. اما بازهم در شرایط پیچیده‌تر، گزینه بهتر مراجعه به نمایندگی مایکروفر آرچلیک در زنجان و کمک از کارشناسان خواهد بود.

نمایندگی های تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان

بررسی علت روشن نشدن دستگاه در نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان

در چنین شرایطی بهتر است در اولین گام دستگاه را از برق جدا کرده و بعد ولتاژ پریز را بررسی کنید. اگر نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان در تماس باشید. لازم است تجهیزات دیگر مرتبط با برق، مانند کابل برق یا دوشاخه دستگاه نیز چک شود. اگر ایراد در هیچ‌کدام از این قطعات نبود شاید نیاز به بررسی سیم‌کشی‌های داخلی مایکروفر باشد.

همچنین ایراد پیدا کردن سنسور درب دستگاه نیز باعث روشن نشدن آن شود. همچنین خراب بودن میکروسوییچ نیز در این قضیه اثرگذار خواهد بود. در نهایت نیاز به بررسی قطعات دیگری مانند موتور فن نیز وجود دارد. سیم‌کشی‌های موتور نیز چک شوند. اگر نیاز به کمک‌های تخصصی‌تری داشتید با نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان در تماس باشید.

تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان

بررسی علت سوختن مکرر فیوز در مایکروفر آرچلیک

در چنین شرایطی ممکن است به دنبال خراب شدن کلیدهای درب یا چفت‌های آن سوختگی مکرر در فیوزها را داشته باشید. همچنین نیاز به بررسی قطعاتی مانند دیود یا خازن نیز وجود دارد. دقت کنید باید خازن‌ها را تخلیه الکتریکی کنید. اگر از این کار اطلاعی ندارید با کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان در تماس باشید.

برای تست دیود نیز باید آن را از دستگاه خود جدا کرده باشید. با یک اهم متر وضعیت دیود در مایکروفر خود را بررسی نمایید. نشان داده شدن مقدار بی نهایت در اهم متر نشان از خرابی دیود در مایکروفر شما دارد. همچنین باید خراب شدن مگنترون را نیز در نظر داشته باشید.

در نهایت اگر نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید با کارشناسان در نمایندگی مایکروفر آرچلیک در زنجان تماس داشته و راهنمایی بخواهید.

 

بررسی علت سرعت کم پخت غذا به کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان

یکی از احتمالاتی که در چنین شرایطی باید در نظر داشته باشید کم شدن ولتاژ در پریز دستگاه شماست. کمتر شدن ولتاژ از میزان 115 می‌تواند موجب بروز چنین مشکلی شده باشد. اگر در کارهای برقی تخصصی ندارید بهتر است برای انجام این کار با نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان تماس بگیرید.

از عوامل دیگری که باید بررسی شود موتور صفحه گردان در مایکروفر شماست. می‌توان با اهم متر این قطعه را بررسی نموده و در صورت مشاهده نمودن مقدار بی نهایت، اقدام به تعویض آن کنید. دقت داشته باشید علت این مشکل می‌تواند خراب شدن مگنترون یا هدایت کننده موج‌ها باشد. اگر از نحوه بررسی و تعویض این قطعات اطلاعی ندارید از متخصصین تعمیرات وسایل برقی در نمایندگی مایکروفر آرچلیک در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان

بررسی علت نپختن غذا در مایکروفر آرچلیک

اگر غذاهای داخل مایکروفر نمی‌پزند ابتدا قطع کننده‌های گرمایی در دستگاه خود را بررسی کنید. همچنین نیاز به چک کردن مگنترون نیز وجود دارد. اگر نمی‌دانید چطور باید از سالم بودن این قطعات مطمئن شوید با کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان تماس داشته باشید.

در صورتی که پس از بررسی این قطعات مشکلی پیدا نشد باید به سراغ خازن و دیود رفت. همچنین احتمال خرابی مبدل‌ها نیز وجود دارد.

گاهی نیاز به تعویض این قطعات خواهد بود. در چنین شرایطی بهتر است برای اطمینان از اصل بودن قطعات خرید خود را از مراکز معتبری مانند نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان انجام دهید.

 

بررسی علت گرم نشدن مایکروفر

گاهی شما تنظیمات مربوط به گرم کردن غذا را به درستی انجام داده‌اید اما بازهم غذاهای داخل مایکروفر شما گرم نمی‌شوند. در چنین شرایطی اولین قطعاتی که باید بررسی کنید دیود و خازن‌ها هستند. در اغلب موارد خرابی‌های دستگاه به این دو قطعه مربوط می‌شود.

برای بررسی خازن باید حتماً ولتاژ آن را تخلیه کرده باشید که اگر در این کار تخصصی ندارید حتماً با نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان تماس بگیرید.

برخی اوقات علت‌های دیگری وجود دارند که باعث گرم نشدن غذا شده اند. برای مثال خراب بودن لامپ نیز در این قضیه اثرگذار است. اگر بعد از بررسی دقیق تمام این قطعات همچنان مشکل شما ادامه داشت باید احتمال خراب شدن برد الکتریکی را در نظر داشته باشید. البته تعمیرات تخصصی برد را حتماً به کارشناسان در نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان بسپارید.

نمایندگی مایکروفر آرچلیک در زنجان

علت از کار افتادن لامپ در مایکروفر آرچلیک

گاهی خراب شدن لامپ مایکروفر مربوط به خود این قطعه بوده و ایرادی در بخش‌های داخلی دستگاه وجود ندارد. در چنین شرایطی با تعویض لامپ می‌توانید مشکل خود را به سادگی برطرف نمایید. اگر لامپ اصلاً روشن نمی‌شود یعنی خود لامپ سوخته است و باید فکری برای تعویض این قطعه داشته باشید.

اما اگر لامپ دستگاه به صورت چشمک زن روشن می‌شود باز هم به احتمال زیاد ایراد مربوط به خود لامپ خواهد بود. در برخی موارد لامپ کم‌نور شده است که احتمال برهم خوردن تنظیمات داخلی دستگاه وجود دارد. در نهایت اگر با تعویض لامپ مشکل رفع نشده و نتوانستید علت آن را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان در تماس باشید.

بررسی دلیل نچرخیدن سینی در مایکروفر آرچلیک

یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد زیادی را درگیر کند نچرخیدن سینی در مایکروفر شماست. علت این مشکل به احتمال زیاد ایراد در موتور مربوط به این دستگاه است. در چنین حالتی باید موتور دقیق بررسی شده و احتمالاً عوض شود. دقت کنید موتور سینی گردان یکی از قطعات حساس است که تعمیر و بررسی آن مهارت زیادی نیاز دارد. بهتر است برای رفع این مشکل و بررسی موتور سینی گردان حتما با نمایندگی مایکروفر آرچلیک در زنجان در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی مایکروفر آرچلیک در زنجان

تعمیر مایکروفر آرچلیک در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :   02433364507

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *