مراحل ثبت درخواست تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز 

دلایل عمده خرابی مایکروفر سامسونگ چیست ؟

خرابی مایکروفر سامسونگ می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد. در زیر، برخی از دلایل عمده خرابی مایکروفر سامسونگ را آورده‌ام:

1. خرابی قطعات الکترونیکی: یکی از دلایل اصلی خرابی مایکروفر، خرابی قطعات الکترونیکی داخلی آن است. ممکن است قطعات الکترونیکی اصلی مانند مدارهای تغذیه، مدارهای قدرت، سنسورها یا قطعات مرتبط دچار خلل شوند که باعث از دست رفتن عملکرد مایکروفر می‌شود.

2. مشکل در بخش گرمایشی: بخش گرمایشی مایکروفر شامل موج‌ساز (مگنترون) و قطعات مرتبط است. خرابی یا آسیب به این قطعات می‌تواند منجر به عدم تولید موج میکروویو و برخی مشکلات در گرمایش غذاها شود.

3. خرابی در کنترلر و صفحه نمایش: مشکلاتی در کنترلر و صفحه نمایش مایکروفر سامسونگ می‌تواند منجر به ناقص عمل کردن دستگاه شود. ممکن است دستگاه دچار اختلال در نمایشگر، کلیدهای کنترل، یا بخش‌های مربوطه شود.

4. خرابی در درب یا سیستم حسگر: درب مایکروفر سامسونگ دارای سیستم حسگر و قفل ایمنی است. ممکن است در صورت خرابی در این بخش‌ها، مایکروفر قادر به شروع کار نشود یا بخش‌های ایمنی به درستی کار نکنند.

5. خرابی شبکه برق یا قطعات مرتبط: خرابی در شبکه برق یا قطعات مرتبط مانند سیم‌ها، قابس و سوئیچ برق می‌تواند باعث نقص در عملکرد مایکروفر شود.

مهم است بدانید که این فقط چند مثال از دلایل ممکن خرابی مایکروفر سامسونگ هستند و برای تعمیر دقیق و تشخیص صحیح عیب، بهتر است با یک تکنسین مجاز تماس بگیرید.

دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز :

  1.  1 – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز
  2. 2 – تکنسین های دوره دیده (تمامی سرویسکاران دارای کد تخصصی و شماره پرسنلی مشخص می باشند).
  3. 3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  4. 4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  5. 5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  6. 6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  7. 7 – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  8. 8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  9. 9 _ تعمیرات در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود). 
نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ در اهواز
تعمیرات مایکروفر سامسونگ در اهواز

۱۳ دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز :

  • ۱ –  گرم نکردن مواد غذایی
  • ۲ –  سر و صدای بیش از حد به هنگام داغ کردن
  • ۳ –  معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر مایکروفر
  • ۴ –  باز نشدن درب مایکروفر
  • ۵ –  عدم چرخش سینی ماکروفر یا سولاردام
  • ۶ – خاموش شدن خودکار مایکروفر پس از چند ثانیه
  • ۷ –  جرقه زدن به هنگام کار کردن
  • ۸ – روشن نشدن لامپ روشنایی مایکروفر
  • ۹–  روشن نشدن مایکروفر و یا صفحه نمایش
  • ۱۰–  جلو نرفتن برنامه تنظیم شده
  • ۱۱-  روشن شدن خودکار مایکروفر
  • ۱۲–  بسته نشدن درب مایکروفر و خراب بودن میکروسوییچ ها
  • ۱۳–  مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز یکی از مورد اعتمادترین و پرمراجعه ترین مراکز تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز است. عمر یک مایکروفر خوب آغاز می شود اما پس از طی چند سال به طور غیرمنتظره ای در مایکروفرها نقص ایجاد می شود. هنگام بروز مشکلات مهمترین چیز این است که دلیل دقیق تقص را پیدا کنید. کارکنان مرکز نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز برای تعمیرات مایکروفر سامسونگ در اهواز توصیه های عالی داده است.

چرا مایکروفر سامسونگ من گرم نمی شود؟

بسیاری از صاحبان اجاق های مایکروفر سامسونگ با شرایطی مواجه می شوند که مایکروفر سامسونگ برنامه را شروع می کند، اما محصولات سرد باقی می مانند. طبق توصیه نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر در اهواز این ممکن است به دلیل از کار افتادن برخی از قطعات زیر باشد:

  • خرابی تایمر ناخوشایند است: این ناخوشایندترین خرابی است، زیرا خود واحد کنترل از کار می افتد، به همین دلیل است که اغلب اتفاق می افتد. در این مورد تعمیرات مایکروفر سامسونگ بدون نیروهای نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز قابل تعمیر نیست.
  • خرابی ترانسفورماتور یا سایر قطعات حیاتی برای عملکرد صحیح واحد.
  • اگر مایکروفر سامسونگ شما گرم نمی شود، ممکن است موجودی برق شما مشکل داشته باشد. برای رفع این نقص کافیست برق خانه خود را کنترل کنید.

در صورتی که نقص مایکروفر برطرف نشود از تعمیرکاران ماهر مرکز نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز کمک بگیرید.

تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز

 

درخواست کمک از نیروهای نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز برای صدای عجیب مایکروفر سامسونگ

هنگامی که غذا را در مایکروفر گرم نمیکند، صدای “بوم” را از دستگاه یا موتور خواهید شنید. اگر صداهای بلند یا ناآشنا دیگری شنیدید، توجه کنید. هنگامی که از نیروهای مرکز تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز کمک می گیرید برای این نقص دلایل زیر را بیان می کنند:

  • طراحی کوره دارای قسمتی است که جهت جریان را در جهت خاصی حرکت می دهد. به این قسمت فن نیز گفته می شود. در صورت خرابی، مایکروفر سامسونگ صدای مشخصی را منتشر می کند و گرما تولید نمی کند. برای رفع این عیب کافیست نیروهای نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز فن را تعویض نمایند.
  • اگر کندانسور از کار بیفتد، زمزمه ایجاد می کند. خوشبختانه این مورد به راحتی قابل تعویض با کمک نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز است.
  • نقص مگنترون: اگر این قطعه نقص داشته باشد، مایکروفر سامسونگ محصول را گرم نمی کند و صدای بلندی ایجاد می کند. این قطعه قابل تعمیر نیست. برای تعویض آن می توانید از نیروهای نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز کمک بگیرید.

مرکز تعمیر مایکروفر مایکروفر سامسونگ در اهواز

 

چرا مایکروفر سامسونگ من کار نمیکند؟

در برخی موارد تعمیر اجاق های مایکروفر سامسونگ با تعویض قطعات معیوب در مرکز نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز به پایان می رسد، اما مهم ترین چیز این است که علت مشکل را بیابید، اگر به الکترونیک مسلط هستید، می توانید دلایل زیر را به صورت جداگانه بیابید:

  1. فیوز سوخته: فیوز سوخته با این که مربوط به خانه شما است، اما می تواند سبب از کار افتادن مایکروفر شما شود. این بلافاصله به محض باز کردن بدنه مایکروفر سامسونگ قابل مشاهده است. این مشکل با تعویض قطعه فیوز خانه شما حل می شود.
  2. خرابی کندانسور: اگر مایکروفر سامسونگ شما کار می کند اما اصلاً محصول را گرم نمی کند، ممکن است دلیل آن در خرابی کندانسور باشد. فقط در صورت داشتن یک دستگاه خاص “اهم متر” می توانید این را بررسی کنید. برای تعویض این قطعه یا تعمیرات مایکروفر سامسونگ می توانید به کارگاه نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز مراجعه نمایید.
  3. خرابی دیود: طبق گفته های کارکنان نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز این نقص آسیب جدی است. تنها راه تعمیر این عیب تعویض قطعه است.
  4. مگنترون: اگر هنگام بررسی مایکروفر خود با یک قطعه ترک خورده یا سوخته مواجه شوید، آن مگنترون است. این قطعه تنها با تعویض قطعه جدید قابل تعمیر است.

مرکز تعمیرات مایکروفر سامسونگ در اهواز

 

مراجعه به مرکز تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز برای زمانی که درب مایکروفر باز نمی شود

اگر درب اجاق مایکروفر سامسونگ شما باز نمی شود، این بدان معنا نیست که سازنده مایکروفر سامسونگ از قطعات بی کیفیت استفاده کرده یا مونتاژ چیز زیادی برای دلخواه باقی می گذارد. حتی اگر تولید کنندگان از با کیفیت ترین مواد استفاده کنند، درب عنصری است که تحت بارهای ثابت قرار می گیرد.

بسته شدن، باز کردن و قفل کردن درب به صورت مکانیکی انجام می شود، بنابراین درب یکی از آسیب پذیرترین مکان ها است. موارد زیر را برای بررسی بیشتر به شما توصیه می کنdl:

  • خرابی دستگیره

اگر دستگیره یا دکمه باز شدن شکسته باشد، اما مکانیسم تایمر و قفل کار کند، می توان دستگیره را به طور موقت ثابت یا چسباند. یا با کشیدن آرام چارچوب در را باز کنید. اگر درب کار می کند، اما باز نمی شود، قفل است، بنابراین مشکل خود مکانیسم قفل است.

هر اجاق مایکروفر دارای عملکرد قفل است به طوری که اجاق مایکروفر وقتی در باز است کار نمی کند.

علاوه بر دستگیره روی در، اهرم تنظیم کننده تایمر می تواند از کار بیفتد، به عنوان مثال، حول محور آن حرکت کنید. هر گونه تشخیص رگولاتور فقط زمانی انجام می شود که از منبع تغذیه جدا شده باشد! طبق توصیه ی نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز تنها لازم است دسته را از نظر نقص بررسی کنید و آن را با یک جدید جایگزین کنید یا با مرکز خدمات نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز تماس بگیرید.

  • دستگیره در شکسته

وقتی درب مایکروفر بسته می شود، قلاب های گیره روی میله های قفل می گیرند. در پایان حالت، با فشار دادن دکمه یا دسته، قلاب باز می شود.

با کشیدن درب به سمت خود می توانید به راحتی تشخیص دهید که مشکل در قفل است. اگر احساس میکنید چیزی آن را نگه داشته است، باید قفل در را باز کنید و قلاب ها و سوراخ ها را بررسی کنید. مطمئن شوید که سوراخی که در آن چفت ها وصل شده است مسدود نشده است؛ آن را از زباله ها تمیز کنید. در صورت لزوم، گیره ها را با گیره های جدید در کارگاه نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز جایگزین کنید.

  • شکستگی فنر

فنر در در هر چرخه باز و بسته شدن درب شرکت می کند. بنابراین، در حین کار، فنر می تواند ضعیف شود و باعث ایجاد مشکل در درب شود. تعمیر قطعه غیرممکن است، باید به طور مستقل یا با کمک متخصص های نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز تعویض کنید.

نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز

 

مراجعه به مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز برای زمانی که مایکروفر هیچ واکنشی نشان نمی دهد 

هر از چند گاهی چندین تماس از مشتری ها در مرکز تعمیر مایکروفر در اهواز دریافت می شود که می گویند مایکروفر کار نمی کند.

اگر متوجه شدید که مایکروفر شما کار نمی کند، گرم نمی شود، سیستم گرمایشی را روشن نمیکند و به طور کلی پاسخ نمی دهد، دو حالت برای تعمیرات مایکروفر در اهواز وجود دارد. ممکن است عیب از دستگاه الکتریکی شما نباشد، بلکه از اتصال آن به منبع تغذیه باشد.

ابتدا مطمئن شوید که فیوز به پنل نیفتاده باشد. مایکروفر از جمله وسایل برقی سنگین محسوب می شود. اغلب آنها منجر به افتادن یا حتی سوختن فیوز می شوند. پس از اطمینان از عدم وجود مشکل، برای تعمیر مایکروفر در اهواز مطمئن شوید که پریز مایکروفر شما به آن وصل است نیز به درستی کار می کند.

برای تست سوکت فقط باید یک دستگاه کوچک مانند میکسر را به برق وصل کنید. در نهایت، اگر پریز به طور معمول کار می کند، مطمئن شوید کابلی که به پریز وصل می کنید در جایی پاره نشده باشد. این باعث می شود که اتصال به برق را از دست بدهید. اگر مشکلی در آنجا پیدا نکردید، به سراغ سناریوی دوم می رویم که نیاز به تعمیرات مایکروفر در اهواز دارد.

نمایندگی مایکروفر سامسونگ در اهواز

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز

 تعمیر مایکروفر سامسونگ در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس :  06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *