مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند گرنیه یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی گرنیه
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در شیراز
تعمیرات لباسشویی گرنیه در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز

کار تولید لباسشویی، توسط برندهای مختلفی به انجام رسیده است. یکی از این برندها، برند گرنیه است که به عنوان یک برند چند ملیتی اروپایی شناخته می‌شود. البته زادگاه گرنیه، شهر ولنج در کشور اسلوونی است. دستگاههای تولید این شرکت، از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و کمتر دچار خرابی می‌شوند. اما در صورت خراب شدن، به دلیل خروج برندهای خارجی از کشور، کار پیدا کردن قطعات مختلف آن ها، اندکی دشوار شده است. برای تعمیر این دستگاهها، تنها راه تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز است. در مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو، علاوه بر تعمیر باکیفیت دستگاهها به وسیله قطعات یدک مناسب، می‌توانید از تکنسین متخصص دستگاه با حداقل هشت سال سابقه تعمیرات لباسشویی کمک بگیرید. در ادامه مطلب، به بررسی کامل لباسشویی گرنیه و ایراداتی که بیش از همه کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی گرنیه در شیراز کرده است، خواهیم پرداخت. برای تعمیر لباسشویی در شیراز، با شماره‌ 07191011297 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز

ارورهای اصلی ثبت شده در نمایندگی لباسشویی گرنیه در شیراز

لباسشویی های گرنیه دستگاههای ساده و بسیار کاربردی هستند. در این دستگاهها سیستم های پیشرفته، در حد نیاز کاربر قرار داده شده است. مثلا 9 ارور اصلی برای دستگاه تعریف شده که در صورت بروز خطا در قسمت های مختلف، بتواند دلیل مشکل را به کاربر اعلام کند و کار عیب یابی و تعمیر لباسشویی برای تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز را، آسان کند. در این قسمت در خصوص این خطاهای نه گانه، نکاتی را ارائه کردیم.

ارور F1: این ارور، به معنای مشکل در سنسور دمای دستگاه است. لباسشویی، برنامه های مختلف شستشو را در دماهای مختلف به انجام می رساند. اگر سنسور دما ایرادی پیدا کرده باشد، امکان بررسی دمای آب وجود نخواهد داشت و کار دستگاه مختلف می‌شود.

ارور F2: ایراد در درب لباسشویی وجود دارد. درب را باز و بسته کنید و اگر از بسته بودن صحیح درب دستگاه اطمینان پیدا کردید، اما همچنان این ارور وجود داشت، میکروسوئیچ درب لباسشویی خود را بررسی نمایید. اگر میکروسوئیچ ایراد داشت، برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز تماس بگیرید.

ارور F3: این ارور زمانی رخ می‌دهد که سنسور سطح آب یا هیدروستات به درستی عمل نکند. اگر سنسور فشار آب، رسیدن آب به سطح مورد نظر را تشخیص ندهد، لازم است ابتدا آب ورودی و سپس دسته سیم های شیر برقی، دسته سیم های حسگر فشار، سنسور سطح آب یا همان هیدروستات لباسشویی همچنین اتصالات ماژول کنترل اصلی و تایمر را بررسی نمایید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز

ارور F4: ارور فوق زمانی رخ می‌دهد که اینورتر، نتواند موتور را کنترل کند. در واقع، زمانی که با ارور F4 رو به رو می‌شوید، قطعاتی مانند کارت اینورتر، برد کنترل ولتاژ و سرعت موتور ایرادی پیدا کرده اند و نمی‌توانند سرعت موتور را کنترل کنند.

ارور F5: ارتباط میان برد و اینورتر دستگاه قطع شده است. برای رفع این مشکل باید ضمن بررسی دسته ‌سیم‌های بین برد اصلی و کارت اینورتر، کانکتورهای هر دو کارت را نیز بررسی کنید. اگر متوجه شدید، مشکل در کارت اینورتر دستگاه است، آن را تعوض نمایید.

ارور F6: دیگر اروری که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی گرنیه در شیراز می‌کند، مربوط به المنت حرارتی دستگاه است. در ارورهای قبل در خصوص عملکرد این قطعه، توضیح دادیم. خرابی المنت سبب نرسیدن آب به دمای مناسب برای شروع پروسه شستشوی لباس ها می‌شود.

ارور F7: تخلیه آب به درستی انجام نمی‌شود. پیش از هر چیز، عمل تخلیه آب از دستگاه را به صورت دستی به انجام برسانید. برای رفع ارور F7 در ماشین لباسشویی گرنیه باید فیلتر پمپ، لوله خروجی تخلیه، اتصالات ماژول کنترل و روتور و دسته سیم های پمپ تخلیه، لوله‌ خروجی تخلیه توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز، مورد بررسی قرار بگیرد.

نمایندگی لباسشویی گرنیه در شیراز

ارور F8: این ارور، مربوط به موتور لباسشویی گرنیه است. موتور قلب دستگاه شماست و باید به دقت و توسط تکنسین متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. برای رفع ایراد، لازم است اتصالات موتور و برد کنترل اصلی، واحد توکو موتور و زغال های موتور و آرمیچر موتور را به صورت کامل چک کنید تا ایراد دستگاه را پیدا کنید.

ارور F9: آخرین اروری که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز می‌کند، به معنای مشکل در آکواستاپ است. از آنجا که این خطا فقط در مدل‌های دارای آکواستاپ وجود دارد، لازم است نشتی لوله ورودی آکواستاپ، اتصالات ابزار نشتی شناور و ماژول کنترل اصلی را به خوبی بررسی نمایید.

اگر در هر کدام از بررسی های خود متوجه شدید، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات دارد، این کار، باید با استفاده از قطعات فابریک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی گرنیه در شیراز، به انجام برسد. استفاده از قطعات تقلبی، می‌تواند سبب ایجاد هزینه های مجدد تعمیر برای شما شود. در ادامه مطلب، قصد داریم در خصوص برخی از نکات نگهداری مناسب از لباسشویی، صحبت کنیم.

تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز

نگهداری مناسب از ماشین لباسشویی

در دوره کنونی، تعمیر و تعویض قطعات حتی در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز، هزینه زیادی را برای مشتریان در پی دارد. به همین خاطر، لازم است از دستگاه به نحو احسنت مراقبت شود تا حتی الامکان نیاز به تعمیر و مراقبت بیش‌تر پیدا نکند.

  • دستگاه خود را مستقیم به برق نزنید. یک محافظ جریان برق، می‌تواند تا حد قابل توجهی، از ورود نوسانات برق به دستگاه جلوگیری کند.
  • دستگاه لباسشویی را به صورت مرتب تمیز کنید و اجازه ندهید تا قسمت‌های مختلف دستگاه مانند فیلترها، دیگ و لاستیک دور درب دستگاه به دلیل کثیفی خراب شوند. داخل دستگاه را با استفاه از قرص های جرم‌گیر تمیز کنید. بسیاری از تماس ها با نمایندگی لباسشویی گرنیه در شیراز برای تعمیر دستگاه، ناشی از نرسیدن به تمیزی دستگاه است.
  • دستگاه را حتما تراز نصب کرده و پنج تا ده سانتی متر از دیوار فاصله دهید تا هوای کافی برای خنک کردن موتور، وجود داشته باشد.
  • برای تعمیر لباسشویی با استفاده از قطعات فابریک دستگاه با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز تماس بگیرید.
  • محیط های مرطوب، بهترین مکان برای رشد انواع قارچ و باکتری است. اگر پس از پایان کار دستگاه، درب آن را چند ساعتی باز بگذارید تا دیگ و لاستیک دور درب لباسشویی کاملا خشک شود.
  • لباس هایی که قسمت های تیز یا فلزی مانند زیپ دارند را پشت و رو کنید و داخل دستگاه بیاندارید تا دیگ لباسشویی آسیب نبیند.

با رعایت این موارد، می‌توانید تا مدت‌ها از دستگاه خود بدون مشکل استفاده کنید. اما اگر نیاز به تعیمر داشتید، حتما با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی کورنیدو با شماره‌ 07191011297 ، در تمام ایام هفته آماده اعزام تکنسین به محل برای بررسی و تعمیر لباسشویی شماست.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز:

تعمیر لباسشویی گرنیه در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *