مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند گرنیه یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی گرنیه
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در تبریز
تعمیرات لباسشویی گرنیه در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز یکی از مراکزی است که می‌توانید برای تعمیر لباسشویی خود با آن در تماس باشید. نیروهای ماهر و متخصص ما در مرکز می‌توانند کلیه ایرادهای دستگاه شما را تشخیص داده و حل کنند. مهم نیست دستگاه شما جدید باشد یا قدیمی، متخصصین حاضر در مرکز روی تمامی مدل‌ها مهارت دارند.

ایرادهای لباسشویی بسیار فراوان هستند. تشخیص علت اصلی مشکل نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد. هر ایراد می‌تواند مرتبط با قطعات مختلفی در لباسشویی شما باشد که پیدا کردن علت آن تخصص زیادی نیاز دارد. کارشناسان نمایندگی لباسشویی گرنیه در تبریز می‌توانند پاسخگوی درخواست‌های شما باشند. اگر فکر می‌کنید خودتان توانایی حل مشکلات و تعمیر لباسشویی در تبریز را دارید از راهنمایی‌های زیر کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز

بررسی علت نچرخیدن دیگ به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز

در چنین مشکلی قبل از اینکه بخواهید با نمایندگی لباسشویی گرنیه تماس داشته باشید حجم لباس‌های داخل دیگ را بررسی کنید. کم یا زیاد بودن لباس‌های شما می‌تواند مانع از چرخش درست دیگ در لباسشویی شود. پر کردن زیاد دستگاه باعث می‌شود فضای کافی برای ورود آب وجود نداشته باشد. در چنین حالتی کار لباسشویی متوقف خواهد شد.

گاهی نیز نچرخیدن دیگ به دنبال پر شدن آب بیشتر از حد لازم در دیگ اتفاق می‌افتد. در چنین شرایطی به دنبال موارد ایمنی مشخص شده دیگ نچرخیده و دستگاه کار نمی‌کند. کافی است دکمه drain را فشرده و بعد دکمه شروع کار دستگاه را فشار دهید. اگر عدم چرخش دیگ به هیچ‌کدام از این موارد ارتباطی نداشت برای بررسی موضوع با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز در تماس باشید.

بررسی علت باز نشدن درب در لباسشویی گرنیه

اگر متوجه شدید درب ماشین لباسشویی شما باز نمی‌شود باید دقت کنید آیا چرخش دیگ به پایان رسیده است یا نه. اغلب در ماشین‌های لباسشویی سیستمی برای ایمنی بیشتر طراحی شده است که باعث باز نشدن درب در زمان کار دستگاه می‌شود. اما اگر از پایان کار لباسشویی مطمئن هستید با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

در برخی موارد آب داخل دیگ لباسشویی باقی‌مانده است. این یعنی روند تخلیه درست صورت نگرفته و ایرادی در آن به چشم می‌خورد. در چنین شرایطی بهتر است بررسی‌های دقیق و تخصصی‌تر را به کارشناسان تعمیرات لوازم برقی در نمایندگی لباسشویی گرنیه در تبریز ارجاع دهید.

نمایندگی لباسشویی گرنیه در تبریز

بررسی روشن نشدن لباسشویی گرنیه

اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی‌شود به احتمال زیاد ایراد آن مربوط به سیستم برق‌رسانی در دستگاه شماست. برای بررسی سیستم برقی و سیم‌کشی‌های داخل دستگاه با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز در تماس باشید. اما اگر خودتان تخصص کافی دارید چک کردن دو شاخه و پریز متصل به ماشین لباسشویی نیز فراموش نشود.

می‌توانید در همان پریز دستگاه دیگری را متصل کنید. اگر روشن نشد نشان‌دهنده ایراد در پریز برق است. در صورت سالم بودن اتصالات برقی نوبت به چک کردن میکروسوئیچ درب می‌رسد. در مرحله آخر به سراغ تایمر ماشین لباسشویی رفته و سالم بودن آن را بررسی می‌کنیم. در نهایت اگر مشکل شما ادامه داشت برای بررسی‌های بیشتر با نمایندگی لباسشویی گرنیه در تبریز تماس بگیرید.

بررسی صدای زیاد دستگاه در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز

صدای بلند از ماشین لباسشویی شما می‌تواند در پی موارد متعددی شنیده شود. اولین چیزی که قبل از تماس گرفتن با متخصصین نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز باید از آن مطمئن شوید ارتباط نشدن صدا با لباس‌هایی است که داخل ماشین گذاشته‌اید. برای مثال سگ کمربند یا دکمه‌های فلزی ممکن است با دیگ برخورد کرده و صدای بلندی را ایجاد کنند.

گاهی گیر کردن چیز کوچکی در پمپ تخلیه می‌تواند صداهای بلندی را به دنبال داشته باشد. مورد دیگری که در زمان شنیده شدن صداهای زیاد باید از آن مطمئن شد سالم بودن بلبرینگ‌های دستگاه شماست. خراب شدن این قطعه نیز می‌تواند صداهای زیادی را به دنبال داشته باشد. اگر نتوانستید علت اصلی صدا را پیدا کنید با کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز

بررسی علت کار نکردن درام در لباسشویی گرنیه

کار نکردن درام اغلب نیاز به بررسی و عیب‌یابی از سوی کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز را دارد. زیرا احتمال دارد درست کار نکردن درام به خرابی موتور لباسشویی یا کار نکردن کنترل‌کننده آن مرتبط باشد. از دیگر علت‌هایی که می‌تواند روی روند کار درام اثر بگذارد خراب شدن تسمه‌های ماشین لباسشویی می‌باشد.

یکی دیگر از مواردی که در زمان کار نکردن درام باید در نظر داشته باشد پوسیدگی برس‌ها می‌باشد که منجر به خراب شدن درام و از کار افتادن آن می‌شود. هریک از این موارد نیاز به بررسی‌های دقیق و تخصصی دارد که می‌توانید برای انجام آن از تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه کمک بخواهید.

بررسی عدم قطع آبگیری به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز

اگر به هر دلیل روند آبگیری در ماشین لباسشویی شما قطع نمی‌شود باید برای شروع بررسی دقیق را از شیر ورودی آب متصل به لباسشویی شروع کنید. دقت کنید اگر بعد از قطع شدن اتصالی برق هنوز هم روند آبگیری ادامه دارد شیر آب شما خراب است. اما اگر با قطع شدن برق روند آبگیری متوقف شد احتمالاً ایراد از تایمر لباسشویی خواهد بود.

مورد دیگری که می‌تواند باعث قطع نشدن آبگیری در لباسشویی شما شود خراب شدن سوئیچ فشار لباسشویی شما است. همچنین احتمال کم بودن فشار آب ورودی نیز وجود دارد. اگر مشکل شما ادامه داشت می‌توانید برای بررسی‌های دقیق‌تر با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز در تماس باشید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز

بررسی علت عدم آبگیری در لباسشویی گرنیه

اگر از باز بودن شیر آب ورودی لباسشویی و باز بودن مسیر شلنگ‌های ورودی آب مطمئن هستید برای بررسی قطعات داخلی با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز تماس بگیرید. یکی از اصلی‌ترین علت‌های عدم آبگیری ماشین لباسشویی شما خراب شدن شیر برقی آن است. اگر با تعویض این قطعه مشکل شما حل نشد باید احتمالات دیگر، مانند ایراد در برد الکتریکی را در نظر داشته باشید.

بررسی اجرا نشدن برنامه‌ها در لباسشویی گرنیه

در صورتی که با روشن کردن ماشین لباسشویی دکمه‌های دستگاه کار نمی‌کنند و برنامه‌ها اجرا نمی‌شوند باید برای حل این مشکل از تعمیرکاران ما در نمایندگی لباسشویی گرنیه در تبریز کمک بخواهید. البته ابتدا از اجرا نکردن قفل کودک در دستگاه خود مطمئن شوید. اجرا نشدن برنامه‌ها اغلب به ایراد در برد الکتریکی مرتبط خواهد بود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز:

تعمیر لباسشویی گرنیه در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *