مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز

چرا ماشین لباسشویی گرنیه می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی گرنیه بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی گرنیه به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی گرنیه بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی گرنیه اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند گرنیه یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی گرنیه باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی گرنیه ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی گرنیه در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی گرنیه در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز

تعمیرات لوازم خانگی جزوی از کار های بسیار وقت گیر و همچنین پر ریسک است. اما زمانی که با متخصصان این زمینه یعنی نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز ارتباط برقرار می کنید، می توانید به بهترین شکل ممکن و با اطمینان خاطر دستگاه خود را به دست آن ها بسپارید. نمایندگی لباسشویی گرنیه در اهواز، با بهره گیری از خدماتی با کیفیت، اقدام به سرویس دهی و خدماتی نظیر تعمیر لباسشویی در اهواز می کند. برند گرنیه از طریق ارائه خدمات به روز و نوین در دنیا،‌ توانسته است رضایت مشتریان خود را در این زمینه جلب نماید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز

معنا و مفهوم کد های ارور در لباسشویی گرنیه

شرکت گرنیه در اهواز،‌ در جهت درک بهتر مشکلات به وجود آمده در دستگاه، کد هایی را قرار داده است. این کد ها، خطاهای استفاده و یا عملکرد نادرست دستگاه را نمایش می دهد. بدین ترتیب، کاربر می تواند کد نشان داده توسط لباسشویی را به مشاوران گزارش داده و از علت دقیق و قیمت تعمیر دستگاه خود اطلاع یابند. اما مهم ترین مزیت آن تشخیص صحیح و تعمیر به موقع دستگاه است. در این بخش مهم ترین کد های ارور در لباسشویی گرنیه شرح داده شده اند:

  • کد ارور F1 لباسشویی گرنیه

زمانی ارور F1 بر نمایشگر لباسشویی شما نمایان می شود که مشکلی در حسگر و یا سنسور دستگاه به وجود آمده باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز، ترمیستور و یا سنسور دما را مورد بررسی قرار داده، و اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات می کند.

  • کد ارور F2 لباسشویی گرنیه

معمولا این ارور زمانی نشان داده می شود که در بسته شدن و یا قفل شدن درب ماشین لباسشویی اختلالی به وجود آمده باشد. ابتدا لازم است از بسته و قفل بودن ماشین لباسشویی اطمینان لازم را کسب کنید. در صورتی که مشکل ایجاد شده برطرف نشد، لازم است که این کار را به کارشناسان تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز بسپارید. متخصصان در این زمینه از طریق بررسی المان های مختلفی نظیر ماژول کنترل و تایمر اقدام به تعمیر لباسشویی شما می کنند.

  • کد ارور F3 لباسشویی گرنیه

هنگامی که دیگ ماشین لباسشویی از آب پر نشده باشد و یا سطح آب کافی نباشد، این ارور را مشاهده خواهید کرد. برای رفع این مشکل لازم است  مجرا، شلنگ ورودی آب و همچنین فشار آب ورودی بررسی شود. در صورتی که هیچ گونه مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد، نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز از طریق بررسی دسته سیم شیر برقی، دسته سیم های حسگر های فشار، سنسور سطح آب و اتصالات ماژول مشکل ایجاد شده را برطرف می کنند.

نمایندگی لباسشویی گرنیه در اهواز

  • بررسی کد ارور F4 لباسشویی گرنیه

معمولا هنگامی این کد نمایش داده می شود که نقصی در موتور دستگاه به وجود آمده باشد. به صورت دقیق تر، هنگامی که اینورتر دستگاه قادر به کنترل موتور نباشد،‌ این ارور نمایش داده می شود. زمانی که این خطا را مشاهده می کنید بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز تماس حاصل کنید. در غیر اینصورت ممکن است مشکلات ایجاد شده به حد بیش تری برسد.

  • علت کد ارور F5 لباسشویی گرنیه

خطای F5 در مواقعی که در برقراری ارتباط بین برد کنترل و اینورت اختلالی ایجاد شده باشد، نمایش داده می شود. در این هنگام، ماژول کنترل اصلی قادر به برقراری ارتباط با برد کنترل سرعت موتور و کارت اینورتر نیست. برای اینکار متخصصان نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز،‌ المان هایی مانند سیم های بین برد اصلی و اینورتر و همچنین کانکتور ها را به صورت بسیار دقیق بررسی می کنند.

  • دلیل مشاهده کد ارور F6 لباسشویی گرنیه

زمانی که نقصی در المنت حرارتی ماشین لباسشویی گرنیه به وجود آید، این خطا در نمایشگر دستگاه، ظاهر خواهد شد. جهت رفع این مشکل، تعمیر کاران حرفه ای نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز، قطعاتی مانند ترموستات یا ترمیستور،‌ اتصالات و سیم ها، رسانندگی المنت و همچنین سیم های متصل به آن را بررسی می کنند.

  • رفع کد ارور F7 لباسشویی گرنیه

هنگامی که بر روی صفحه نمایش این کد ظاهر می شود، باید اختلالی در تخلیه آب به وجود آمده باشد. برای حل این مشکل، تکنسین های تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز، قطعاتی نظیر فیلتر پمپ، لوله خروجی تخلیه، دسته سیم های پمپ تخلیه و لوله خروجی تخلیه را بررسی خواهند کرد.

  • کد ارور F8 لباسشویی گرنیه

خطای F8 نیز نمایانگر ایراداتی در موتور ماشین لباسشویی گرنیه است. رفع این ایراد بسیار تخصصی بوده و نیاز به بررسی تخصصی همه قطعات دستگاه می باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز می تواند در این زمینه به شما کمک شایانی بکند.

  • کد ارور F9 لباسشویی گرنیه

مدل هایی از ماشین لباسشویی گرنیه که دارای آکوا استاپ باشند، ممکن است این خطا را نشان دهند. زمانی که نشتی از آکوا استاپ وجود داشته باشد،‌ خطای F9 نمایش داده می شود. برای رفع این مشکل تکنسین های متخصص در نمایندگی لباسشویی گرنیه در اهواز، نشتی لوله ورودی آکوا استاپ، ابزار نشتی شناور و ماژول کنترل را بررسی می کنند.

تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز

راه های نگهداری صحیح از لباسشویی گرنیه

اطلاع از نحوه صحیح نگهداری و استفاده از دستگاه، در کمک به طول عمر و عملکرد آن بسیار موثر است. در این قسمت به معرفی مهم ترین نکات درباره این موضوع پرداخته ایم. این نکات برای نگهداری انواع ماشین لباسشویی صدق می کند. بنابراین بهتر است به این نکات عمل کرده و اطرافیان خود را تشویق به رعایت آن کنیم:

  • از انداختن حجم زیاد لباس ها در داخل ماشین لباسشویی به شدت خودداری کنید.
  • بعد از هر بار کار کرد دستگاه، درب آن را به مدت 15 دقیقه باز بگذارید.
  • هر چند ماه یکبار، ماشین لباسشویی را به صورت خالی و با استفاده از آب داغ شستشو دهید.
  • درب دستگاه را با احتیاط باز و بسته کنید.
  • لگن را به سمت خلاف جهت نچرخانید.

 

سخن پایانی

از آنجایی که لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم خانه است،‌ باید در هنگام استفاده از آن بسیار محتاط عمل کنیم. همچنین در صورت بروز هرگونه خطا در دستگاه، بهتر است تعمیر آن را به دست افراد متخصص در این زمینه بسپاریم. شرکت گرنیه از طریق تربیت متخصصانی در این زمینه،‌ دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمتی مقرون به صرفه تعمیر می کند. همچنین، نمایندگی لباسشویی گرنیه در اهواز،‌ متناسب ترین قطعات دستگاه شما را در اختیار دارد؛ بنابراین، با خیالی آسوده می توانید دستگاه خود را در اختیار این موسسه قرار دهید.

مرکز تعمیرات لباسشویی گرنیه در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز:

تعمیر لباسشویی گرنیه در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *