مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند کنوود یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کنوود
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در زنجان
تعمیرات لباسشویی کنوود در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان

همانطور که می‌دانید ماشین لباسشویی یکی از لوازم ضروری منزل محسوب می‌شود. استفاده از ماشین لباسشویی به جای شستشوی دستی باعث شده است تا آب و مواد شوینده کمتری مصرف شود و همچنین در وقت شما صرفه جویی شود. استفاده از مواد شوینده کمتر همچنین به حفظ محیط زیست کمک می‌کند. امروزه با توجه به کاربردی بودن این وسیله در منزل و افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها همه ما به این فکر می‌کنیم که چطور می‌توان عمر وسایل خانگی را افزایش داد. خوب است بدانید با رعایت نکاتی ساده می‌توان عمر مفید ماشین لباسشویی را تا چندین سال افزایش داد و از خرابی‌های آن و هزینه‌های تعمیراتی جلوگیری کرد. در این مطلب که توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان تنظیم شده است به بیان نکاتی می‌پردازیم که می‌تواند به پیشگیری از خرابی‌های ماشین لباسشویی و افزایش طول عمر مفید آن کمک چشمگیری کند. بنابراین ادامه این مطلب را از دست ندهید تا بتوانید ماشین لباسشویی خود را سالم نگه دارید و در زمان مناسب اقدام به تعمیر لباسشویی در زنجان نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان

عمر مفید ماشین لباسشویی

شاید شنیدن این جمله برای شما تعجب‌آور باشد که ماشین لباسشویی نیز عمر مفیدی دارد و پس از چندین سال استفاده از آن دستگاه دچار استهلاک شده و دیگر کارایی سابق خود را نخواهد داشت. بنابراین لازم است که آن را تعویض نمایید. بر اساس نظر پرسنل نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان، عمر مفید یک ماشین لباسشویی بین ۱۰ تا ۱۴ سال است اما با رعایت نکات ساده می‌توانید این مدت زمان را افزایش دهید و از ماشین لباسشویی خود مراقبت کنید. اگر برای شما این سوال پیش آمده است که این نکات چیست و چگونه می‌توان عمر مفید ماشین لباسشویی را افزایش داد در ادامه این مطلب بسیار مفید و کاربردی ما را همراهی کنید.

راهکارهای افزایش طول عمر لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان

همان طور که پیش تر نیز گفته شد برای افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی راهکارهای ساده وجود دارد که در این بخش به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • عدم قرار دادن لباس‌ها بیش از ظرفیت دستگاه
  • نظافت دائمی فیلتر دستگاه
  • تراز بودن ماشین لباسشویی
  • نظافت منظم ماشین لباسشویی
  • خارج کردن لباس‌های مرطوب پس از شستشو
  • خالی کردن جیب البسه پیش از شروع فرآیند شستشو
  • تمیز کردن منظم فیلتر پرزگیر
  • استفاده از محافظ برق برای دستگاه

در ادامه به بررسی تمامی این نکات خواهیم پرداخت تا شما را بیشتر با این موارد آشنا کنیم.

تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان

بارگیری متناسب با ظرفیت ماشین لباسشویی

پیش از شروع به کار با ماشین لباسشویی حتما ظرفیت آن را در نظر بگیرید و دیگ شستشو بیش از حد پر نکنید. پر کردن بیش از حد دیگ عملکرد دستگاه را کاهش می‌دهد و باعث آسیب رسیدن به لباس‌های شما می‌شود. زیاد قرار دادن لباس در داخل دستگاه  باعث می‌شود که وزن آن‌ها سنگین شده و توازن دستگاه به هم بخورد و دیگ سخت بچرخد. همچنین این کار باعث وارد شدن فشار زیاد به موتور ماشین لباسشویی خواهد شد.  در برخی لباسشویی‌ها نیز بارگیری بیش از حد موجب پاره شدن تسمه می‌شود و آسیب زیادی به دستگاه می‌رساند. در صورتی که تسمه دستگاه پاره شده است باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان بخواهید که آن را تعویض کند. به طور کلی بهتر است که از دو سوم ظرفیت دیگ استفاده کنید و میزان فضای خالی درون آن در نظر بگیرید تا لباس‌ها بتوانند به راحتی بچرخند و فشار زیادی به دستگاه وارد نشود. چنان چه به دلیل بارگیری بیش از حد دستگاه شما دچار مشکل شده است از نمایندگی لباسشویی کنوود در زنجان کمک بخواهید.

نظافت فیلتر ماشین لباسشویی

فیلتر ماشین لباسشویی باید به صورت ماهانه نظافت شود. همچنین در هنگام نظافت باید بررسی کنید تا فیلتر مسدود نشده باشد. در صورت مسدود بودن فیلتر بهتر است آن را بشویید تا انسداد رفع شود. اما چنانچه موفق به رفع مشکل شدید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان بخواهید که فیلتر را تعویض کند.

تراز بودن ماشین لباسشویی

از نکات بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید تراز بودن ماشین لباسشویی می‌باشد زیرا اگر دستگاه تراز نباشد هنگام کارکرد باعث ایجاد سروصدا می‌شود و ضربه خوردن مداوم به دستگاه باعث آسیب دیدن قطعات داخلی می‌شود که در این صورت برای عیب یابی باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان کمک بگیرید. چنانچه در اثر تکان خوردن زیاد دستگاه کمک فنر‌ها و یا دیگ دستگاه دچار مشکل شد از نمایندگی لباسشویی کنوود در زنجان بخواهید که قطعات آسیب دیده و تعویض نماید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در زنجان

تمیز کردن ماشین لباسشویی

با هربار استفاده از ماشین لباسشویی الودگی‌ها و کثیفی‌های زیادی وارد دستگاه شما خواهد شد. این آلودگی‌ها می‌تواند باعث ایجاد بوی بد شود. یکی از راه‌های افزایش عمر ماشین لباسشویی تمیز کردن منظم دستگاه می‌باشد. برای این کار باید قسمت‌های مختلف از قبیل جاپودری، لاستیک دور درب و سایر قطعات را هر دو ماه یکبار تمیز کنید. همچنین خوب است تا برخی از مواقع دستگاه را بدون قرار دادن لباس با بالاترین درجه آب روشن کنید تا داخل دیگ دستگاه به خوبی ضدعفونی شود. برای ضدعفونی کردن فضای دیگ می‌توانید از دو لیوان سرکه سفید استفاده کنید. چنانچه به هر دلیل فرصت ندارید که ماشین لباسشویی را تمیز کنید بهتر است برای نظافت سالیانه و سرویس دوره ای آن با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان تماس بگیرید. همچنین چنانچه لاستیک دور درب یا محفظه جاپودری به هر دلیلی آسیب دیده است می‌توانید از طریق نمایندگی لباسشویی کنوود در زنجان بخواهید قطعات آسیب دیده را تعویض نمایید.

خارج نمودن لباس‌های شسته شده پس از اتمام فرآیند شستشو

پس از اتمام فرآیند شستشو باید هر چه سریعتر لباس ها را از دستگاه خارج کنید. این کار از چروک شدن لباس‌ها و رشد باکتری در دستگاه جلوگیری می‌کند. همچنین با توجه به تجربیات نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان بهتر است پس از برداشتن لباس‌ها در دستگاه را باز بگذارید تا رطوبت درون دیگ شستشو خارج شود و فضای داخل دیگ و لاستیک دور در کاملا خشک شود. چنانچه به علت رطوبت، دیگ دچار کپک زدگی شده یا لاستیک دور در فاسد و پاره شده است برای تعویض این قطعات از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان کمک بگیرید.

خالی کردن جیب لباس ها

پیش از قرار دادن لباس‌ها درون ماشین لباسشویی مطمئن شوید که چیزی درون جعبه لباس وجود نداشته باشد. خیلی وقت ها ممکن است در جیب لباس اشیایی وجود داشته باشد که هنگام شستشو از جیب لباس خارج شده و باعث آسیب رساندن به قطعات ماشین لباسشویی می‌شوند. این اجسام ریز علاوه بر آسیب رساندن به دستگاه می‌تواند در پمپ تخلیه گیر کند و باعث خرابی پروانه تخلیه شود که در این صورت از برای تعویض پروانه تخلیه باید از نمایندگی لباسشویی کنوود در زنجان کمک بخواهید. همچنین در برخی مواقع صدمات ممکن است بیشتر شده و به قطعات دیگر از جمله موتور آسیب برساند که برای تعویض موتور می‌توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان تماس بگیرید.

نظافت منظم فیلتر پرزگیر

پرز لباس‌ها در یک محفظه توری شکل جمع می‌شود که به فیلتر پرزگیر معروف است. این فیلتر از ورود پرز لباس به پمپ تخلیه و لوله تخلیه جلوگیری می‌کند. چنانچه فیلتر پمپ تخلیه مسدود شده است بهتر است آنها را شستشو دهید تا رفع شود. اما چنانچه موفق به رفع مشکل نشدید می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان کمک بخواهید. همچنین خوب است بدانید تمیز کردن فیلتر پرزگیر باعث تمیزی دستگاه و شستشوی باکیفیت‌تر لباس‌ها خواهد شد. بنابراین فیلتر پرزگیر را ماهی یک بار تمیز کنید.

تعمیرات لباسشویی کنوود در زنجان

استفاده از محافظ برق برای لباسشویی

با توجه به اینکه اتصال مستقیم برق به هر وسیله الکتریکی می‌تواند باعث آسیب دیدن دستگاه به دلیل نوسانات برق شود طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان بهتر است برای ماشین لباسشویی از محافظ برق استفاده کنید تا نوسان برق باعث آسیب رساندن و نیم سوز شدن قطعات الکترونیکی از جمله المنت، موتور، شیر برقی و سایر قطعات نشود. استفاده از محافظ برق می‌تواند عمر مفید ماشین لباسشویی شما را به شدت افزایش دهد.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان

در این مقاله به بررسی نکاتی پرداخیتم که می‌تواند باعث افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی شما شود. رعایت همین نکات ساده می‌تواند سلامت ماشین لباسشویی شما را تضمین نموده و از خرابی‌های آن و ایجاد خسارت مالی جلوگیری کند. چنانچه در هنگام استفاده از ماشین لباسشویی به مشکلی برخورد می‌توانید سوالات خود را از نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان بپرسید و یا درخواست بررسی و عیب یابی دهید تا تکنسین مجرب نمایندگی فروش آن در محل حاضر شده و مشکل دستگاه شما را رفع کند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان:

تعمیر لباسشویی کنوود در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *