مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت| تعمیر، نصب و سرویس

برند کنوود یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کنوود در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کنوود در رشت۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی کنوود در رشت
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کنوود در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت

یکی از رایج ‌ترین اتفاقاتی که ممکن است با گذر زمان برای وسایل الکترونیک بیوفتد خرابی آن است‌. هر وسیله الکترونیکی دارای طول عمر مفید مشخصی است که با تمام شدن آن وسیله به تعمیر می‌افتد. ماشین لباسشویی کنوود نیز یکی از لوازم الکترونیکی است که از این قاعده مستثنی نیست.

نکته‌ ای که در این باره حائز اهمیت است این است که هنگام مواجه با چنین مشکلی هرگز اقدام به تعمیر سر خود وسیله نکنید. تعمیر لباسشویی در رشت را به دست افراد متخصص بسپارید و از نمایندگی لباسشویی کنوود در رشت کمک بگیرید. در این مطلب قصد داریم با بررسی نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت با شما دوستان عزیز همراه باشیم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت

علت خراب شدن لباسشویی کنوود و تعمیر آن

ماشین لباسشویی یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه ای است. برندهای متنوعی از این وسیله در بازار موجود است اما مکانسیم عمل همه آن ها مانند هم است. خراب شدن و اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی، ممکن است  به دلایل مختلفی اتفاق افتد. در ادامه به برخی از مهم ترین دلایل ایجاد اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی کنوود می پردازیم:

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی

در برخی موارد با حرکت دادن ولوم ماشین لباسشویی، دستگاه روشن می شود اما آبگیری نمی کند. این اختلال ممکن است به دلایل زیر اتفاق افتد:

  • باز بودن درب ماشین لباسشویی
  • خراب بودن میکروسوئیچ
  • اختلال در هیدرواستات
  • خراب بودن برد الکترونیکی دستگاه
  • اختلال در پمپ ماشین لباسشویی
  • قطع شدن سیم های رابط بین تایمر لباسشویی، میکروسوئیچ، هیدرواستات و شیرنمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در رشت

خراب شدن شیر ورودی آب

اگر ماشین لباسشویی شما آبگیری نمی کند، در ساده ترین روش، از وصل بودن جریان برق و شیر ورودی آب، مطمئن شوید. در صورت عدم رفع مشکل، با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت، تماس حاصل فرمایید.

قطع نشدن عمل آبگیری ماشین لباسشویی

اگر در هنگام ماشین لباسشویی متوجه آب زیاد درون دیک دستگاه شدید، اتصال برق را قطع کنید. اگر بعد از اتصال قطع، عملیات آبگیری قطع نشد، مشکل از شیر ورودی است. اما اگر پس از قطع جریان برق، آبگیری نیز متوقف شد، ممکن است ایراد از تایمر لباسشویی، سوئیچ فشار و کم بودن فشار آب باشد.‌ در این مواقع بهتر است با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، مشکل دستگاه شما را رفع کنند.

خشک نکردن البسه

در صورت خرابی خشک کن لباسشویی، دستگاه قادر به خشک کردن البسه نخواهد بود. این اختلال می تواند به دلیل اختلال در المنت، تسمه، موتور ماشین لباسشویی و … باشد. البته اگر ماشین لباسشویی در تخلیه آب درون دیگ با مشکل مواجه شود، نتیجه آن عدم خشک شدن لباس هاست.

 در مواردی که ظرفیت لباسشویی بیش از اندازه پر شود، خشک کن قادر به انجام خشک کردن لباس ها نیست. در صورت مواجه با این مشکل، پیشنهاد می شود با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت تماس بگیرید و تعمیر دستگاه خود را به تکنسین‌ های محرب و حرفه ای نمایندگی لباسشویی کنوود در رشت بسپارید.

تعمیر لباسشویی کنوود در رشت

سر و صدای زیاد دستگاه در هنگام کار

ایجاد سر و صدای زیاد توسط ماشین لباسشویی، می تواتد به دلایل زیر باشد:

  • اختلال در بلبرینگ ها
  • خراب شدن درام دستگاه
  • خراب شدن لاستیک دور درب
  • خرابی تسمه
  • عدم قرار گیری هیتر در جای خود پس از رسوب زدایی یا تعویض فیلتر

در این صورت بهتر است برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه، کار کردن را متوقف کرده و هر جه سریعتر با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت، تماس بگیرید.

عدم چرخش دیگ لباسشویی

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای لباسشویی کنوود اتفاق افتاد، نچرخیدن دیگ آن است. این مشکل می تواند به دلیل خراب شدن سیستم درب قفل، خرابی تسمه محرک دستگاه و اختلال در موتور باشد.

نمایندگی لباسشویی کنوود در رشت، با تکنسین های مجرب و حرفه ای خود، به صورت تمام وقت در اختیار کاربران ماشین لباسشویی کنوود است. در صورت وجود هر گونه اختلال در دستگاه خود، می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود چقدر طول می کشد؟

با توجه به این که خرابی ماشین لباسشویی کنوود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، تعیین زمان دقیق برای تعمیرات آن امکان پذیر نیست. در صورتی که ماشین لباسشویی کنوود خراب شده باشد ابتدا باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت تماس حاصل فرمایید.

 افراد متخصص پس از حاضر شدن در محل و بررسی ماشین لباسشویی علل خرابی آن را بررسی کرده و پس از آن زمان تعمیر و سرویس لباسشویی را به شما خواهند گفت. بنابراین ارائه دقیق زمان تعمیر لباسشویی بدون حضور نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت ممکن نیست.

تعمیر قطعات آسیب دیده لباسشویی کنوود

ممکن است این سوال شما نیز باشد که آیا امکان تعمیر قطعات آسیب دیده لباسشویی کنوود وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این

سوال باید بگوییم بله، امکان تعمیر برخی از قطعات لباسشویی کنوود که آسیب جدی ندیده باشد وجود دارد. تعمیر قطعات خود لباسشویی باعث کاهش هزینه های تعمیر برای شما خواهد شد.

 هم چنین یکی دیگر از مزایای آن این است که شما از قطعات فابریک خود لباسشویی استفاده می کنید. توجه داشته باشید در صورتی که برد لباسشویی دچار آسیب دیدگی و مشکل شده باشد باید آن را به نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت بسپارید. فراموش نکنید حتی الامکان سر خود به قطعات لباسشویی دست نزنید و اقدام به تعمیر آن نکنید.

جمع بندی

لباسشویی کنوود یکی از انواع لوازم الکترونیک است که دارای طول عمر مشخص بوده و ممکن است پس از مدت ها کار کردن به تعمیر بیوفتد. اگر لباسشویی کنوود شما خراب شده است نگران نباشید چرا که این برند نیز مانند بسیاری از برندهای معتبر دارای نمایندگی تعمیرات است.

نمایندگی لباسشویی کنوود در رشت وظیفه تعمیرات لباسشویی کنوود و سرویس کردن آن را بر عهده دارند. این برند دارای نمایندگی تعمیرات معتبر در شهر رشت است. بنابراین می توانید لباسشویی خود را پس از خرابی به نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت بسپارید. توجه داشته باشید به هیچ عنوان به صورت سر خود اقدام به تعمیر لباسشویی کنوود نکنید و حتما این کار را به افراد متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت بسپارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در رشت:

تعمیر لباسشویی کنوود در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *