مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز

چرا ماشین لباسشویی کنوود می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی کنوود بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی کنوود به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی کنوود بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی کنوود اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند کنوود یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی کنوود باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کنوود ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی کنوود در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی 12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز

ماشین‌های لباسشویی یکی از مهم ترین وسایل برقی آشپزخانه محسوب می ‌شوند. امروزه این دستگاه در مدل‌ های گوناگون ساخته شده و از قابلیت ‌های متعددی برخوردار است. ماشین ‌های لباسشویی ساخته شده توسط شرکت کنوود، اگرچه بهترین قطعات و بالاترین تکنولوژی را دارا هستند؛ اما بعضی اوقات در کارکرد خود دچار مشکلات جزئی و یا جدی می‌ شوند.

مشکلاتی ممکن است برای ماشین‌ های لباسشویی کنوود به وجود آید که به تعمیر لباسشویی در اهواز احتیاج داشته باشند. در این مقاله قصد داریم در مورد تعمیرات لباسشویی کنوود در اهواز بحث کنیم. برای دریافت راهنمایی بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز

انواع مشکلات موجود در لباسشویی کنوود

یکی از مهم ‌ترین عواملی که باعث کاهش طول عمر لباسشویی کنوود می شود، خرابی‌ها و مشکلات مکرر و دائمی این دستگاه است. اینجاست که نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز وارد عمل شده و به مشکلات جدی این دستگاه رسیدگی می‌ کند. برخی از مشکلات موجود در لباسشویی کنوود شامل موارد زیر است:

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی کنوود:

نخستین بخش از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی کنوود اینست که وقتی لباسشویی را روشن می‌ کنید، هیچ واکنشی نشان نداده و روشن نمی‌ شود. در این صوت شما باید یا برق دستگاه را بررسی کنید یا به موتور و درب آن نگاه کنید. اگر مشکل جدی بود حتما با کارشناسان تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز تماس بگیرید.

  • دستگاه شروع به چرخش نمی کند:

مشکلات رایج دیگری که ممکن است پیش آید اینست که لباسشویی کنوود شما به خوبی عمل چرخش را انجام ندهد. متاسفانه، به احتمال زیاد باید محفظه دستگاه را باز کنید تا مشاهده نمایید منشا مشکل و نقص دستگاه شما کجاست.

  • ماشین لباسشویی تخلیه نمی ‌کند:

بعضی اوقات بعد از پایان شستشو ممکن است لباس ‌های شما هنوزهم خیس باشند و عمل آبکشی انجام نشده باشد. در این صورت به احتمال زیاد مسیر شیلنگ مسدود شده و یا شلنگ تا خوردگی پیدا کرده است. از طرفی ممکن است مشکل از فیلتر پمپ تخلیه باشد. برای بررسی هرچه سریع تر مشکل می توانید به کارشناسان مربوطه در نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز مراجعه نموده و دستگاه خود را در مدت زمان کوتاهی تعمیر کنید.

  • بوی سوختگی در ماشین لباسشویی کنوود:

عوامل مختلفی باعث ایجاد بوی سوختگی در ماشین لباسشویی کنوود می ‌شود، در چنین مواقعی باید در نخستین قدم دستگاه را از برق کشیده و توسط کارشناس متخصص تعمیر لباسشویی کنوود به بررسی دلیل این بوی سوختگی بپردازید.

نمایندگی لباسشویی کنوود در اهواز

 

مفهوم انواع کد خطا در ماشین لباسشویی کنوود

در برخی از مدل‌ های ماشین لباسشویی کنوود ممکن است که در صورت بروز مشکل، یک کد خطا بر روی صفحه نمایشگر نمایان شود. شما با استفاده از این کدها می ‌توانید نسبت به رفع مشکل دستگاه اقدام نمایید. برخی از این کد خطاها عبارت اند از:

  • کد خطا E01: در ماشین لباسشویی کنوود نشان دهنده این مسئله است که درب دستگاه به خوبی بسته نشده است. اگر با بستن درب دستگاه، این کد همچنان نمایان باشد، باید با نمایندگی لباسشویی کنوود در اهواز مشورت نمایید.

  • بررسی کد خطا E02: این کد نشان می‌ دهد که فشار آب پایین است.

  • علت کد خطا E03: این کد مسدود بودن یا معیوب بودن پمپ را نشان می‌ دهد.

  • مشاهده کد خطا E10 : این کد شما را از مشکلات آب ورودی دستگاه، مطلع می‌ سازد.

  • رفع کد خطا E12 : این کد نیز خرابی سنسور آب و یا کلید کنترل را به شما خبر می‌ دهد.

  • در صورت مشاهده کد خطا E33: این کد در ماشین لباسشویی کنوود نشان دهنده این مسئله است که PCB توانایی تشخیص سیگنال سنسور سطح آب را ندارد.

  • درخواست مشاوره هنگام دیدن کد خطا E34: اگر سنسور دما مشکل داشته باشد کد خطا خود را به نمایش می‌ گذارد.

نحوه تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی لباسشویی کنوود در اهواز

در صورتی که ماشین شما دچار مشکل شده باشد، نمایندگی تعمیر لباسشویی  در کم ترین زمان ممکن آن را بررسی نموده و نسبت به تعمیر آن اقدام می ‌نمایند‌. نمایندگی لباسشویی کنوود در اهواز برای ارائه خدمات حرفه ‌ای به هموطنان، همواره در جهت تلاش برای جلب رضایت خاطر مشتریان خود عمل کرده است. آن ‌ها خود را  از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکرده و همواره در فکر ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته تر برای مشتریان خود هستند. یکی از دلایل تمایز نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در اهواز با مراکز مشابه، امکان حضور تعمیرکار در محل مورد نظر مشتری در سراسر اهواز است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز برای جلوگیری از صدمات جدی به لوازم خانگی کنوود شما هنگام حمل و نقل و نیز برای جلب رضایت مشتریان از صحت انجام کار، امکان تعمیر در محل را ایجاد کرده و قواعد ویژه‌ ای را برای آن تعریف نموده ‌اند که حداکثر رضایت و حداقل هزینه ‌ها را برای مشتریان خود  فراهم نماید.

تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز

هزینه تعمیر لباسشویی کنوود

در حالت کلی هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود با توجه به نوسانات ارزی و نرخ تورم در طول بازه ‌های زمانی مختلف متغیر بوده و نمی‌ توان هزینه و قیمت ثابتی برای آن بیان نمود. به همین دلیل بهتر است برای ارزیابی هر چه دقیق ‌تر قیمت تعمیر ماشین لباسشویی کنوود با نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز تماس بگیرید.

تکنسین های تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز با بررسی دقیق ماشین، به آسانی به مشکل آن پی برده و از هزینه دقیق تعمیر آن شما را مطلع می ‌سازند. قبل از تعمیر دستگاه خود، باید از عوامل موثر بر هزینه تعمیر لباسشویی کنوود مطلع شوید، تا وقتیکه با هزینه‌ های متفاوتی مواجه شدید، دلیل آن را بدانید. برخی از عواملی که در تعیین هزینه‌ های تعمیرات لباسشویی در نمایندگی لباسشویی کنوود در اهواز تاثیر دارد شامل موارد زیر است:

  • نوع قطعات معیوب لباسشویی کنوود و از قطعات فابریک یا غیر فابریکی که در تعمیر آن استفاده کردند.
  • ماشین لباسشویی باید از گارانتی تعمیرات دستگاه برخوردار باشد.
  • به کیفیت خدمات ارائه شده توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود در اهواز بستگی دارد.

سخن پایانی

ماشین لباسشویی کنوود نیز مانند بسیاری از وسایل برقی ممکن است در طول زمان دچار مشکلاتی شود. هرگونه خرابی و اختلال در عملکرد این دستگاه می تواند نظم زندگی شما را برهم بزند. برای تعمیر این دستگاه مراکزی در اهواز و دیگر شهرها دایر کرده ‌اند تا پس از فروش لباسشویی کنوود نیز خدماتی بهتر برای مردم صورت پذیرد. نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز با متخصصان حرفه‌ ای و مجربی که دارد در کمترین زمان ممکن عیب و ایراد دستگاه را مشخص نموده و به تعمیر و رفع آن می پردازد. اگر لباسشویی شما نیز دچار مشکل و نقصی شد می‌توانید با نمایندگی لباسشویی کنوود در اهواز تماس بگیرید.

مراکز تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز:

تعمیر لباسشویی کنوود در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *