مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند کندی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی کندی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی کندی

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی کندی در اصفهان
تعمیرات لباسشویی کندی در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

اگر که تمایل دارید در مورد تعمیر لباسشویی در اصفهان اطلاعاتی را کسب کنید. ما شما را با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان بیشتر آشنا خواهیم کرد و می توانید با نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان بیشتر آشنا شود و اطلاعات مفیدی در زمینه ریست کردن ماشین لباسشویی بدست آورید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

ریست نمودن ماشین لباسشویی 

اغلب ما نمی دانیم که بیشتر مشکلاتی که در لباسشویی وجود دارد می تواند به راحتی با ریست کردن لباسشویی تمامی مشکلات حل شود. در موارد بسیار زیاد ریست نمودن ماشین لباسشویی با به کارگیری از دکمه های مخصوص بر روی صفحه نمایشگر و یا  به صورت دستی انجام می شود.

در این مقاله به آموزش کامل ریست کردن ماشین لباسشویی و همچنین به نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان می پردازیم و به شما کاملا آموزش خواهیم داد که در سریع ترین حالت ممکن بتوانید لباسشویی خود را ریست نمایید و با این کار مشکلات اصلی دستگاه را به طور کامل برطرف کنید.

راهنمای کامل ریست نمودن ماشین لباسشویی 

ریست کردن لباسشویی یکی از اصلی ترین کار هایی می باشد، که میتوانیم با انجام آن بسیاری از مشکل های به وجود آمده در ماشین های لباسشویی خود را برطرف کنیم. با ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان  می توانید با این عمل بیشتر آشنا شوید. اگر که دستگاه شما با خطا های بسیاری مواجه شده است و ایراداتی دارند که می‌توان آن را با تنظیم مجدد رفع نمایید. لازم است که با نحوه ریست نمودن ماشین لباسشویی آشنا شوید و با انجام ریست کردن ماشین لباسشویی خود تمامی مشکلات و خطاهای پیش آمده را یک به یک رفع کنید.

نحوه ریست کردن لباسشویی های کندی به صورت زیر است:

  • در مرحله اول می بایست دکمه پاور را فشار بدهیم.
  • ماشین لباسشویی را به طور کامل خاموش می کنیم.
  • ۱۰ دقیقه صبر می کنیم و سپس کلید استارت را پنج ثانیه می بایست نگه داریم.
  • بعد دکمه روشن کردن لباسشویی را به فشار داده و نگه می داریم.
  • سپس یک برنامه شستشو را انتخاب می کنید.

به این صورت به طور کامل توانسته اید که لباسشویی خود را ریست نمایید. جهت هر گونه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان در ارتباط باشید.

نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان

چه مشکلاتی با ریست کردن ماشین لباسشویی رفع می شود؟

ایرادات بسیار زیادی در ماشین های لباسشویی امکان دارد که رخ بدهد که در این صورت حتما باید لباسشویی را ریست کنید، تا مشکلات آن برطرف شود. بعضی از این مشکلات به شرح زیر هستند:

  • نوسان بسیار زیاد برق باعث بروز مشکلات بسیار زیادی در ماشین های لباسشویی می گردد.
  • قطعی برق می تواند باعث بروز مشکلات بسیار در ماشین لباسشویی ما شود.
  • اگر ورودی ولتاژ برق به صورت یک باره کم و زیاد شود سبب بروز مشکلاتی در ماشین های لباسشویی خواهد شد.

همگی این موارد را می توانید با ریست کردن ماشین های لباسشویی خود را برطرف نمایید و اگر مشکل رفتن نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان تماس بگیرید.

زمان ریست نمودن ماشین های لباسشویی

اغلب در ماشین های لباسشویی که جدید هستند دارای دکمه ریست کردن هست، این عمل ریست کردن با هدف پاک نمودن اختلالاتی که مشکل ایجاد کرده‌اند صورت می پذیرد. شما فقط با فشار دادن یک دکمه می توانید به راحتی دستگاه و ماشین لباسشویی خود را کاملاً ریست کنید، تا مشکلاتی که در این زمینه پیش آمده است را به طور کامل برطرف نماید.

  • اگر در لباسشویی برنامه‌ای را به صورت اشتباه انتخاب کرده اید سبب بروز مشکلاتی می گردد.
  • اگر که ماشین لباسشویی روی برنامه های قفل شود می بایست آن را ریست کنیم.
  • اگر که دستگاه به برق باشد و برنامه انتخاب شده ای که انتخاب کرده اید کار نکند باید آن را ریست کنید.
  • ماشین لباسشویی حین انجام کار متوقف می شود برای درست شدن این عمل باید آن را ریست کنید.
  • ارورها و مشکلات بسیاری در لباسشویی پدید می آید که با مشکل چشمک زدن چراغ ماشین لباسشویی مواجه می شوید باید حتماً ماشین لباسشویی را ریست کنیم.

این مشکلاتی که گفتیم با ریست کردن ماشین لباسشویی به طور کامل حل می‌شود و باید بسیار توجه داشته باشید که ریست کردن را به موقع انجام دهید. اگر با ریست کردن ماشین لباسشویی مشکل برطرف نشد حتماً با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان تماس بگیرید. در این صورت باید آسیب های به وجود آمده در ماشین لباسشویی شناسایی شده و سپس دستگاه به طور کامل تعمیر شود که این کار به کمک نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان انجام می شود.

تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

دکمه ریست کردن لباسشویی چگونه عمل می کند؟

با استفاده از دکمه ریست کردن لباسشویی این امکان را به دستگاه خواهیم داد که مجددا راه اندازی شود، تمامی عیوب مشکلات و ارور های دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شود. اغلب با ریست کردن ماشین لباسشویی سبب می گردد تا بعضی از مشکل های مرسوم حل شود. برخی از این ایرادات که با ریست کردن ماشین لباسشویی رفع می شود به شرح زیر است:

  • قطع و وصل شدن دستگاه
  • ولتاژ برق نامناسب برای ماشین لباسشویی
  • پیغام های خطا و ارور های بسیار
  • و غیره

 اگر آشنایی کامل با ماشین لباسشویی خود ندارید و دستگاه شما دچار مشکلات بسیار شده است، می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان ارتباط داشته باشید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات برطرف می شود. اصولاً اکثر ماشین های لباسشویی جدید دارای دکمه ریست هستند و مدل هایی هم که دارای دکمه ریست نمی باشد باید به صورت دستی عمل ریست در آنها انجام شود.

 

کلام پایانی

با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان و نمایندگی لباسشویی کندی در اصفهان بیشتر آشنا شوید و با ما در ارتباط باشید. اغلب مشکلات و خطای کوچک با ریست کردن ماشین های لباسشویی رفع می شود و می توانید دوباره دستگاه را راه اندازی کنید. اگر که با ریست کردن مشکلات برطرف نشد حتما می بایست با نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان تماس بگیرید و از متخصص این امر کمک بگیرید و از بروز مشکلات و صدمات دیگر به دستگاه خود جلوگیری به عمل آورید و از کارایی صد درصدی دستگاه خود استفاده نماید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان:

تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *