مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما از پایین آب نشت می کند؟

در این حالت ممکن است ورودی و خروجی آب ماشین لباسشویی شما، یعنی شیلنگ های تخلیه، ممکن است ترکیده، جابجا شده و یا شل شده باشند.

چرا مواد شوینده در لباسشویی پاکشوما بیش از حد کف می کند؟

ممکن است شوینده اشتباهی اضافه شده باشد. به عنوان مثال مواد شوینده شستشوی دست باعث این مشکل می شوند. در چنین مواقعی باید از مواد شوینده ماشینی استفاده کنید. علاوه بر این، اضافه کردن بیش از حد مواد شوینده باعث ایجاد مشکل سرریز می شود.

چرا لباسشویی پاکشوما من شوینده مصرف نمی کنید؟

دلیل اصلی فشار کم آب است. فشار آب باید با باز کردن آبنما افزایش یابد. از این رو حتما شیرهای ورودی آب باید چک شوند. دریچه های ورودی آب ممکن است کم یا بسته باشند.

چرا زمانی که لباسشویی پاکشوما آب می گیرد، صدای بلند دارد؟

ممکن است بلبرینگ یا تسمه موتور دستگاه شما مشکل داشته باشد. برای رفع این مشکل به مرکز خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد مراجعه نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد | تعمیر، نصب و سرویس

برند پاکشوما یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی پاکشوما باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی پاکشوما

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از وسایلی است که در خانه اکثر ایرانیان یافت می‌شود. برند پاکشوما برند معتبری است و به دلیل استفاده از از قطعات با کیفیت در بین ایرانیان بسیار محبوب شده است. هرچند که استفاده صحیح و مراقبت‌های اصولی نظیر سرویس‌های دوره‌ای تاثیر بسیاری در حفظ کیفیت و افزایش عمر مفید این دستگاه دارد اما گاهی به دلیل استفاده نادرست و یا استفاده مداوم بیش از حد این وسیله دچار ایراداتی می‌شود که دیگر کارکرد اصلی خود را نخواهد داشت. در این مواقع گاهی ایراد با استفاده از فایل‌های راهنما و بدون حضور به نیاز تکنسین مجرب برطرف می‌شود. گاهی نیز پیش می‌آید که مشکل بسیار فنی و پیچیده و تخصصی است و خود شما از پس تعمیر آن بر نمی‌آید. در این مواقع بهتر است فوراً با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس گرفته و درخواست کمک نمایید. کارشناسان ما ابتدا مشاوره‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند و سپس در صورت لزوم تکنسین کارآزموده جهت انجام عیب یابی و تعمیرات به منزل شما ارسال می‌شود.

برای تعمیر لباسشویی در مشهد با ما در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

ایرادات رایج لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

هرچند لباسشویی پاکشوما بسیار با کیفیت است اما گاهی در اثر استفاده مداوم قطعات آن دچار استهلاک شده و خراب می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند. به خاطر داشته باشید برخی ایرادات بین تمامی برندها و تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی مشترک است. پس با مطالعه این راهنما خواهید توانست درصد زیادی از ایرادات ماشین‌های لباسشویی را برطرف نمایید. در ادامه به مهمترین ایرادات ماشین لباسشویی پاکشوما خواهیم پرداخت و روش‌های عیب یابی آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

لباسشویی پاکشوما روشن نمی‌شود

روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما می‌تواند مربوط به پریز برق یا دوشاخه برق ماشین لباسشویی باشد. همینطور این مشکل ممکن است به علت آسیب دیدن خازن برق ورودی و یا سیم کشی و برد الکترونیک لباسشویی پاکشوما باشد. عیب یابی ابتدا از سلامت دوشاخه و پریز برق اطمینان حاصل کنید. البته برای بررسی سلامت برد الکترونیک و سیم کشی‌های دستگاه لازم است که است تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد

ماشین لباسشویی پاکشوما آب را تخلیه نمی‌کند

علت عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی پاکشوما می‌تواند گیر کردن یک جسم خارجی مانند دکمه یا گیره داخل پمپ تخلیه دستگاه باشد. در این صورت باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد کمک بخواهید. همچنین ممکن است پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خراب شده باشد یا سیم کشی‌ها و اتصالات آن دچار قطعی شده باشد که در این صورت باید فوراً با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس حاصل نمایید. بهتر است از تکنسین بخواهید فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی را باز کند و آن را تمیز نمایید. در صورتی که مشکل رفتن شدن نیاز است قطعات معیوب توسط تعمیرکار تعویض شوند.

ماشین لباسشویی پاکشوما حین کار صدای غیر عادی می‌دهد

شنیدن صدای غیر عادی از ماشین لباسشویی می‌تواند مربوط به خرابی کمک فنر دستگاه باشد که باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد بررسی شود. همچنین خرابی بلبرینگ و کاسه نمد لباسشویی، خرابی شفت و سه نظام ماشین لباسشویی نیز می تواند تاثیر داشته باشد که باید توسط نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد بررسی و در صورت لزوم تعویض انجام شود. یکی دیگر از دلایل این موضوع می‌تواند تراز نبودن ماشین لباسشویی باشد که باید توسط تراز چک شود و در صورت لزوم اصلاحات ایجاد شود.

ماشین لباسشویی پاکشوما آبگیری نمی‌کند

از دلایل مهم این موضوع می‌توان به گرفتگی فیلتر شیر برقی ماشین لباسشویی اشاره کرد که باید در این مواقع شیر برقی توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد بررسی و در صورت لزوم تعویض شود. تا خوردگی شلنگ ورودی ماشین لباسشویی، بسته بودن شیر آب ورودی و یا پایین بودن فشار آب منزل نیز عوامل دیگری هستند که نیاز به بررسی توسط نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد دارند.

ماشین لباسشویی پاکشوما لباس‌ها را خشک نمی‌کند

دلیل خشک نشدن لباس‌ها در خشک کن لباسشویی پاکشوما می‌تواند ریختن میزان بیش از حد مجاز البته درون دیگ شستشو باشد. به همین دلیل باید از ریختن اجسام سنگین مانند بالش، عروسک، پادری، پتو و غیره درون ماشین لباسشویی خودداری نمود. دلیل دیگر این امر نیز عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی است که همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره شد برای عیب یابی باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما نمی‌چرخد

اگر این ایراد برای شما رخ داد ممکن است اشکال از پاره شدن تسمه ماشین لباسشویی باشد که باید انجام توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد بررسی شود. همچنین امکان دارد موتور ماشین و یا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آسیب دیده باشند که لازم است این قطعات توسط تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد تعویض گردد.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

ماشین لباسشویی پاکشوما نشتی آب دارد

نشتی آب در ماشین لباسشویی از قسمت جاپودری می‌تواند به دلیل ریختن بیش از اندازه پودر درون محفظه دستگاه باشد. همچنین امکان دارد لاستیک دور درب ماشین لباسشویی دچار پارگی شده باشد که همین امر باعث ایجاد نشتی می‌شود. برای رفع این ایراد با ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس بگیرید. ایراد دیگر می‌تواند مربوط به شکستگی دیگ ماشین لباسشویی و یا پارگی اتصالات چون خرطومی بخش زیرین و یا شلنگ‌های تخلیه ماشین لباسشویی باشد. برای رفع این ایرادات باید با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی پاکشوما حین کار لرزش زیادی دارد

علت لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی می‌تواند تراز نبودن لباسشویی در محل نصب آن باشد. همچنین ممکن است میزان بار درون ماشین لباسشویی از حد مجاز بیشتر شده باشد که در این صورت لازم است درب ماشین لباسشویی را باز نموده و لباس‌ها را از درون آن خارج نمایید و دوباره به طور یکسان درون آن قرار دهید. دلیل دیگر می‌تواند خرابی کمک فنر و پایه‌های ماشین لباسشویی باشد که برای تعمیر یا تعویض آنها باید با تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس بگیرید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد در ارتباط باشید.

مرکز فوق تخصصی نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد

تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد با هدف بهبود سریع لباسشویی شما به صورت حرفه‌ای در زمان کوتاه کار می‌کنند. در میان کالا‌های سفید موجود در خانه، ماشین لباسشویی پاکشوما جز پر استفاده‌ترین‌ها است. از این رو مستعد خرابیست. در صورت مواجه شدن با لباسشویی خراب باید به تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد بپردازید.

چرا زمانی که ماشین لباسشویی پاکشوما آب می‌گیرد، درام روشن نمی‌شود؟

اگر درام ماشین لباسشویی نمی‌چرخد، ممکن است طبق تحقیقات تیم نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد به دلایل زیر باشد:

۱- شلنگ تخلیه آب را بررسی کنید و در صورت انسداد آن را تمیز کنید.
۲- در گوشه پایین ماشین لباسشویی یک روکش مربعی کوچک وجود دارد، یک پمپ آب در آنجا وجود دارد، بررسی کنید که آیا انسداد وجود دارد یا خیر.
۳- اگر ماشین لباسشویی شما به سیم کشی متصل است، ممکن است برق ناکافی از چرخش درام شما جلوگیری کند.
۴- درام خود را با دست بچرخانید و بررسی کنید که آیا به راحتی می‌چرخد یا خیر.
۵- بین درام و موتور یک تسمه وجود دارد که اگر تسمه پاره شود درام نمی‌چرخد.
۶- مشکلات مربوط به موتور ممکن است از چرخش دیگ جلوگیری کند.
دلایل بالا علت‌های احتمالی هستند اگر از راه حل مشکل مطمئن نیستید می‌توانید با خدمات نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

توصیه‌ی تیم تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد برای مشکل آبگیری در لباسشویی پاکشوما

گاهی لباسشویی پاکشوما کمی آب می‌گیرد، دوباره کمی بیشتر می‌گیرد؛ دوباره کمی بیشتر می‌گیرد اما در نهایت تمام آب را برمی گرداند. ممکن است دستگاه شما در مصرف آب مشکل داشته باشد. توصیه‌های تیم نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد برای رفع مشکل آبگیری ماشین لباسشویی شما به شرح زیر است:
۱ – اتصالات ورودی آب ماشین لباسشویی را بررسی کنید
۲- در برخی مدل‌ها ممکن است در انتهای شیلنگ محل اتصال آبنما فیلتر وجود داشته باشد، بررسی کنید که آیا انسداد وجود دارد یا خیر.
۳- فشار آب را چک کنید
۴- ممکن است شیر آب دستگاه شما مشکل داشته باشد (ممکن است برای این کار نیاز به سرویس باشد).
۵- ممکن است سنسور آب دستگاه شما معیوب باشد. (سرویس ممکن است برای این مورد نیاز باشد)
می‌توانید ۳ مورد اول را بررسی کنید اگر مشکل شما برطرف نشد می‌توانید با خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس بگیرید.

مرکز فوق تخصصی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در مشهد

نتیجه‌گیری برای رفع مشکل در نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

در این مطلب به بررسی ایرادات رایج ماشین‌های لباسشویی پاکشوما پرداختیم و روش‌های عیب یابی آن را با شما در میان گذاشتیم. در صورتی که ایران جزئی بود خود شما با استفاده از این راهنما می‌توانید به حل مشکل بپردازید. اما اگر مشکل فنی و پیچیده بود بهتر است از تعمیرات خود سر آن خودداری نموده و با تعمیر کار نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد تماس بگیرید تا شما را یاری کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد:

تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *