مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

برند پاکشوما یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی پاکشوما

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در رشت
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت

زندگی پر مشغله امروز تنها با استفاده از ابزار هایی امکان پذیر است که کار ما را برای زندگی و کار ساده تر می کند. این ابزار و دستگاه ها به زندگی پر مشغله ما به شدت گره خورده است؛  در صورت خرابی هر کدام از آن ها مانند لباسشویی می تواند ذهن را سراسر دچار نگرانی و اضطراب کند. نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت، توسط تکنسین های حرفه ای لوازم خانگی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه برای تعمیر لباسشویی در رشت اقدام می کنند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت

اهمیت تعمیر لباسشویی پاکشوما توسط نمایندگی ها

سپردن دستگاه به افراد غیر حرفه ای می تواند هزینه های گزافی برای مشتریان داشته باشد. همچنین هیچ تضمین و ضمانتی برای سالم بودن قطعات تعبیه شده وجود ندارد. بهترین و موثر ترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت تماس حاصل کنید.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت با تربیت بهترین متخصصان آماده ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن است. این متخصصان با سیستم های تعبیه شده در دستگاه به طور کامل آشنایی دارند و همچنین از قطعاتی برای تعمیر استفاده می کنند که بهترین سازگاری را با دستگاه خانگی شما داشته باشد. بنابراین تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت می تواند بهترین اقدام شما بعد از هرگونه اختلال در ماشین لباسشویی باشد.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی پاکشوما

دراین قسمت برخی از مشکلات رایجی که ممکن است برای انواع ماشین لباسشویی رخ دهد، بررسی شده و علت آن شرح داده شده است.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در رشت

آبگیری نکردن لباسشویی

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی پاکشوما ممکن است دلایل متعددی داشته باشد. در این قسمت مشکلاتی که ممکن است باعث بروز این مشکل شود شرح داده شده است. لازم به ذکر است نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت آمادگی های لازم را برای بر طرف کردن هر یک از این مشکلات را دارد. و می تواند به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ایجاد شده را حل کند. مشکلاتی مانند موارد زیر می توانند باعث بروز عدم آبگیری لباسشویی شوند:

  • خراب بودن شیر ورودی به دستگاه است.
  • شیلنگ ها باید بررسی شوند، شیلنگ ها نباید تا خورده باشند و یا نشتی نداشته باشند.
  • انسداد شیلنگ ها
  • شیر برقی ماشین لباسشویی پاکشوما
  • کثیفی فیلتر های ورودی
  • ایجاد رسوب در قسمت جاپودری ماشین لباسشویی

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

یکی از مشکلات رایجی که اکثر مشتریان لباسشویی با آن مواجه می شوند، نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی است. این مشکل می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی از اصلی ترین علت بروز این مشکل،‌ خراب و یا پاره شدن تسمه است. تسمه تعبیه شده در بدنه داخلی ماشین لباسشویی باعث می شود که دیگ با سرعت کنترل شده ای شروع به چرخش کند. در صورت هرگونه خرابی در تسمه ممکن است باعث بروز مشکلات بزرگتری همانند سوختن آن شود. بنابراین نیاز است که لباسشویی توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت بررسی شود.

اما علت های دیگری هم برای بروز این مشکل وجود دارد، هرگونه اختلال در روند بسته شدن درب ماشین لباسشویی و یا مشکل در قفل درب آن می تواند در این امر موثر باشد. زمانی که ماشین لباسشویی شما روشن است اما کار نمی کند، اولین کاری که باید انجام دهید این است که درب را باز و بسته کنید. سعی کنید این روند را به آرامی و با دقت انجام دهید تا خرابی در آن به وجود نیاید. درصورتی که مشکل به وجود آمده حل نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت تماس حاصل کنید.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت

برد کنترلی ماشین لباسشویی پاکشوما

برد کنترلی و یا مادر برد، از اصلی ترین قطعاتی است که وظیفه فرمان دهی به تمامی قطعات را بر عهده دارد. خرابی این قسمت ممکن است در روند روشن و خاموش شدن دستگاه اختلال ایجاد کند. همچنین می تواند منجر به از کار افتادن کامل دستگاه ماشین لباسشویی شود. در این مواقع کاری از دست شما بر نمی آید. شما باید در سریع ترین زمان ممکن با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت بگیرید، تا در سریع ترین زمان ممکن دستگاه شما را با کیفیت بالا و مطمئن تعمیر کنند.

در این مواقع نباید دستگاه خود را به افراد غیر حرفه ای بسپارید،‌ چرا که این افراد با قرار دادن قطعه های با کیفیت پایین و نامناسب می توانند باعث بروز مشکلات جدی تری در روند کار ماشین لباسشویی پاکشوما ایجاد کنند. نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت، مناسب ترین مادربرد را در دستگاه شما تعبیه می کنند. به همین علت می توانید با خیالی آسوده با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت تماس بگیرید.

چگونگی ثبت درخواست به نمایندگی تعمیر لباسشویی در رشت

 برای ثبت درخواست و یا مشاوره رایگان درباره مشکل به وجود آمده می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت تماس بگیرید. شماره تلفن نمایندگی به همراه اطلاعات دستگاه در هنگام خرید، به شما مشتریان عزیز داده شده است. در غیر اینصورت می توانید با رجوع به سایت نمایندگی پاکشوما،‌ شماره مورد نظر را استخراج کنید.

زمانی که با شماره نمایندگی لباسشویی پاکشوما در رشت تماس گرفتید، کارشناسان به طور رایگان علت مشکل ایجاد شده را برای شما شرح می دهند و پس از آن شما می توانید درخواست خود را برای اعزام نیرو ثبت کنید. بدین ترتیب، نمایندگی تعمیر لباسشویی در رشت، در زمان و مکان تایید شده شما حضور پیدا کرده و هزینه تعمیر را برای شما شرح می دهد. پس از تایید شما، تکنسین های حرفه ای برای تعمیر دستگاه شما اقدام می کنند. پس از دریافت تایید شما از روند اجرای کار، دستمزد تعیین شده در ابتدای کار،  به نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت پرداخت می شود.

سخن پایانی

در این مقاله رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی اتفاق بیفتد، به همراه علت آن توضیح داده شده است. نمایندگی تعمیر لباسشویی در رشت اولین و آخرین متخصصانی هستند که می توانید به آن ها اعتماد کرده و دستگاه خود را به آنان بسپارید. تکنسین های حرفه ای فعال در نمایندگی لباسشویی پاکشوما در همه ساعات شبانه روز آماده ارائه مشاوره رایگان و ثبت درخواست شما برای بررسی دستگاه شما هستند. این افراد با استفاده از بهترین و مناسب ترین قطعات، امکانی خرابی مجدد را به کمترین میزان ممکن می رسانند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت:

تعمیر لباسشویی پاکشوما در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *