مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

تراز نبودن ماشین لباسشویی چه تاثیری روی دستگاه بر جای می‌گذارد؟

اگر تراز مناسبی در پایه‌های ماشین لباسشویی شما وجود نداشته باشد دستگاه در زمان کار تکان‌های شدیدی را خواهد داشت. برای بهبود این وضعیت از متخصصین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز کمک بخواهید.

علت اصلی سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی پاکشوما چیست؟

مهمترین بخشی که باید در صورت بروز این مشکل مورد بررسی قرار دهید کمک فنرهای ماشین لباسشویی شما و بلبرینگ آن می‌باشد.

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما به دنبال چه مواردی اتفاق می‌افتد؟

اگر مطمئن هستید مسیر عبور آب در شلنگ‌های خروجی مشکلی نداشته و کاملاً باز است باید به بررسی پمپ تخلیه دستگاه و همچنین برد الکترونیکی آن بپردازید.

چرا کد خطای مربوط به آبگیری در صفحه نمایش لباسشویی پاکشوما نشان داده می‌شود؟

این کد خطا برای زمانی است که آب کافی درون دیگ لباسشویی وجود ندارد و می‌تواند به دنبال مشکلات متعددی مانند از کار افتادن شیر برقی دستگاه اتفاق بیفتد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند پاکشوما یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی پاکشوما باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی پاکشوما

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

5- تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز یکی از مراکز معتبر برای تعمیر انواع مشکلات و نقص های لباسشویی پاکشوما است. زندگی مدرن چیزهای زیادی از مردم می خواهد، به نظر می رسد که ما هر روز به 24 ساعت بیشتر نیاز داریم، اینطور نیست؟

حال فرض کنید، در میان این شلوغی ها لباسشویی پاکشومای شما خراب شده است. این نه تنها منجر به عقب ماندن کارهای شما میشود بلکه میزان خستگی شما دو برابر خواهد شد و ناچار به تعمیر لباسشویی در اهواز خواهید شد.

برای لباسشویی پاکشوما خرابی های بیاری موجود است. اما بنابر تحقیقات سه نقص در لباسشویی پاکشوما بیشتر اتفاق می افتد که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

علت باز نشدن درب لباسشویی پاکشوما

همه ما انتظار داریم که بعد از اتمام کار لباسشویی درب آن را باز کرده و لباس ها خارج نماییم. اگر با باز نشدن درب لباسشویی پاکشوما مواجه هستید، حتما استرس گرفته اید. چند دلیل اصلی می تواند وجود داشته باشد که ماشین لباسشویی دریچه در را باز نمی کند:

  • شاید آب داخل مخزن دستگاه تخلیه نشده باشد، اگرچه وجود آب از طریق شیشه در از نظر بصری نامرئی است، اما آب این پتانسیل را دارد که به مقدار کم در کف دستگاه باقی بماند. با این حال، این مقدار کم برای جلوگیری از باز شدن درب برای ایمنی سنسور سطح مایع کافی است. برای مثال می توانید سعی کنید فیلتر را خودتان تمیز کنید.

  • این احتمال وجود دارد که قفل درب دستگاه شکسته و درب ماشین لباسشویی قفل شده باشد. به عنوان یک قاعده، تحریک طبیعی می تواند دلیل باشد. اگر قفل کار نمی کند، باید یا آن را با کمک نیروهای متخصص کارشناس تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز تعمیر کنید یا با قفل جدید تعویض کنید.

  • خرابی واحد کنترل ممکن است به این دلیل باشد که درب ماشین لباسشویی نمی خواهد باز شود. در این مورد، تنها یک متخصص با تجربه از سازمان نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز قادر به تعیین سریع و دقیق علت است.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

 روشن نشدن لباسشویی پاکشوما

آیا ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود ؟ معمولاً تصور می شود که صفحه واشر، بخشی که باعث کارکرد ماشین لباسشویی می شود، سوخته است و وقتی چنین اتفاقی می افتد ما به دنبال کمک فنی مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز هستیم. با این حال، بنا بر سخنان متخصص های نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز توصیه می شود ابتدا چند مورد زیر را بررسی کنید:

  1. کمبود برق

این اولین چیزی است که باید بررسی کنید که ماشین لباسشویی روشن نمی شود. بررسی کنید که دو شاخه آن به پریز وصل باشد، آیا برق در خانه شما وجود دارد و پریز به درستی کار می کند و فقط تا حدی برق را تامین می کند یا اصلا برق را تامین نمی کند. مشکل در هر یک از این نقاط ممکن است دلیل روشن نشدن دستگاه باشد.

  1. درب بد یا معیوب

امروزه اکثر ماشین لباسشویی های پاکشوما سنسوری دارند که تشخیص می دهد درب دستگاه شما بسته است. این یک وسیله ایمنی به نام سوئیچ است که از بروز حوادثی در حین چرخش و سایر مراحل شستشو که در صورت باز بودن درب ماشین لباسشویی ممکن است رخ دهد، جلوگیری می کند.

در این مورد، مشکل می تواند این باشد که دستگاه شما به درستی بسته نمی شود یا اینکه سوئیچ معیوب است. مورد دوم، پشتیبانی فنی مورد نیاز است. هنگام وقوع هر دو حالت نباید بدون شناخت کامل لباسشویی دست به تعمیر آنها پرداخت. برای تعمیر یا تعویض قطعات می توانید از نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز درخواست کمک نمایید تا در زمان کوتاه افراد نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز به منزل شما ارسال شود.

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما

  1. دکمه روشن/خاموش مشکل

باید بررسی کنید که دکمه در موقعیت اشتباهی قرار نگرفته باشد یا اینکه کار نمی کند. اگر دکمه ماشین لباسشویی پاکشومای شما معیوب است، می توانید از تکنسین های تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز درخواست تعویض دکمه لباسشویی خود کنید.

  1. میله میکرو سوئیچ خم یا شکسته است

میله میکروسوئیچ یک قطعه فلزی است که همانطور که از نامش مشخص است میکروسوئیچ را فعال می کند. این قسمت وظیفه راه اندازی یا توقف ماشین لباسشویی شما را بر عهده دارد. این یکی از مشکلاتی است که تنها با کمک پشتیبانی فنی نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز قابل شناسایی و رفع است.

  1. سوخته رابط و تخته قدرت

دو سیستم در داخل لباسشویی پاکشوما وجود دارد که با یکدیگر تعامل دارند تا دستگاه شما کار کند. برد رابط چیزی است که به برد پاور می گوید چه دستوراتی به ماشین لباسشویی خود داده اید. سپس برد پاور آنها را اجرا می کند.

مشکل در عملکرد هر یک از آنها می تواند عامل عیب ماشین لباسشویی شما باشد و فقط یک تکنسین متخصص از مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز می تواند تشخیص دهد که کدام یک کار نمی کند. به دنبال پشتیبانی فنی نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز باشید تا به شما کمک کنند.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما بوی بدی می دهد؟

زمانی که ماشین لباسشویی پاکشوما لباس ها را می شوید، ممکن است انواع گردو غبار و کثیفی ها در در قفسه درام، روی لاستیک، روی در، در کشوهای مواد شوینده و غیره باقی بماند. هر چه بر کثیفی این قسمت ها افزوده شود، لباسشویی بوی بدتری می دهد.

اگر قسمت هایی از ماشین لباسشویی که با لباس های ما در تماس است کثیف باشد می تواند سبب خیس بودن، گرفتگی، عدم ایجاد حس تمیزی عمیق و بوی بد لباس ها شود.

نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز برای برطرف کردن این مشکل موارد زیر را توصیه می کند:

  • برای از بین بردن این بو، ابتدا ماشین لباسشویی پاکشومای خود را با استفاده از ژل ها و مواد شستشوی، شستشو دهید تا داخل ماشین لباس شویی تمیز بشد.

  • به تمام قسمت های لاستیک درام و مجاری داخلی دستمال بکشید و آن را تمیز کنید تا کثیفی درزگیر درب از بین برود.

  • اگر ماشین لباسشویی ما 20 کیلوگرم است به این معنی نیست که می توانیم 20 کیلوگرم لباس داخل آن بریزیم بلکه باید فکر کنیم که آن لباس ها خیس می شوند و وزنشان بیشتر می شود و همه چیز را از بین می برند. از این رو همیشه بین لباس و سقف طبل فاصله بگذارید.

اگر با وجود این کارها مشکل برطرف نشود، دیگر باید از تعمیرکاران ماهر نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز کمک بگیرید. نیروهای نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اهواز نه تنها به تعمیر لباسشویی می پردازند بلکه برای شما جهت هرگونه نقص لباسشویی مشاوره می دهند.

مراکز تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز

عیب‌یابی مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما

از جمله مشکلات مهم در ماشین لباسشویی پاکشوما روشن نشدن دستگاه شما می‌باشد که با توجه به پیچیده بودن دستگاه و قطعات متعددی که در آن استفاده شده است توصیه می‌کنیم از کارشناسان تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز راهنمایی بخواهید. از آنجایی که در بسیاری از موارد روشن نشدن ماشین لباسشویی به مشکل در جریان برق و نرسیدن کافی جریان به دستگاه مرتبط می‌باشد یک فرد برقکار می‌تواند در بررسی این مشکل به شما کمک زیادی کند. البته در نظر داشته باشید موارد دیگری مانند اختلال در عملکرد برد الکترونیکی یا خراب شدن پنل و دکمه‌های ماشین لباسشویی نیز می‌تواند در این مشکل تأثیرگذار باشد.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی پاکشوما

از دیگر مشکلات مطرح در ماشین لباسشویی پاکشوما باز نشدن درب دستگاه می‌باشد که ممکن است باعث شود عمل شستشو متوقف گردد و یا اینکه درب ماشین گیر کرده و نتوانید لباس‌ها را خارج سازید. یکی از مهمترین مواردی که باعث گیر کردن درب ماشین لباسشویی می‌شود خراب شدن لولای درب دستگاه می‌باشد که می‌توانید برای تعویض آن از متخصصین تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز کمک بخواهید. در صورت سالم بودن درد توصیه می‌شود موارد دیگری مانند میکروسوئیچ را نیز مورد بررسی قرار دهید و همچنین مطمئن شوید حجم زیادی آب درون دستگاه باقی نمانده و عمل تخلیه به درستی انجام شده است.

مرکز تخصصی نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در اهواز

دلیل بیش از حد لرزیدن ماشین لباسشویی پاکشوما چه می‌تواند باشد

افزایش صدا و حرکت بیش از اندازه در ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از خرابی‌های رایج در تمام برند‌ها می‌باشد که نیاز است برای عیب‌یابی و تعمیر هرچه سریعتر آن اقدام نمایید. در اغلب موارد لرزش ماشین لباسشویی با صدای زیادی نیز همراه می‌شود که خرابی قطعاتی مانند کمک فنر‌های ماشین لباسشویی چنین وضعیتی را ایجاد می‌کند. همچنین خراب شدن برد الکترونیکی و یا تخلیه نشدن کامل آب نیز نتواند در این وضعیت مقصر باشد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز:

تعمیر لباسشویی پاکشوما در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *