مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ویرپول
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در شیراز
تعمیرات لباسشویی ویرپول در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز

امروزه ماشین لباسشویی ها نقش اساسی در  خانه‌ ها و آشپزخانه‌ ها داشته و به افراد در کار هایی همچون شستشوی لباس ها، ضد عفونی کردن لباس ها و خشک کردن آن ها و…. یاری می رسانند.  بدون استفاده از این وسایل بسیاری از کار های خانه مختل می شوند. یکی از با کیفیت ترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار های فروش لوازم خانگی، ماشین لباسشویی ویرپول بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. البته لازم است توجه نمایید که کیفیت بالای این محصول سبب ایمن بودن آن در برابر خرابی نخواهد شد و در برخی مواقع به دلایل مختلف ممکن است این لباسشویی نیز دچار ایراد و نقص شود. کاربران می توانند در صورت بروز هر گونه ایراد یا نقص در لباسشویی خود از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز کمک بگیرند. نمایندگی لباسشویی ویرپول در شیراز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در زمینه تعمیر لباسشویی در شیراز است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز

 ارور ها و کد خطا های لباسشویی ویرپول

در نسل جدید ماشین های لباسشویی صفحات نمایشگری وجود دارند که هر گونه ایراد و نقص وجود آمده در دستگاه را به صورت کد های معنا داری به نمایش می‌ گذارند. متخصصان و کارشناسان با معنای این کد ها آشنایی داشته و می دانند برای برطرف کردن ایراد های به وجود آمده باید چه اقداماتی را انجام دهند.  کاربران می توانند از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز کمک بگیرند. متخصصان و کارشناسان بسیاری در نمایندگی لباسشویی ویرپول در شیراز مشغول به کار هستند. برخی از ارور ها و کد خطاهای رایج در ماشین لباسشویی ویرپول به شرح زیر هستند.

تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا FH

این ارور زمانی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه شما نمایان می‌ شود که ایراد و نقصی در آبگیری دستگاه به وجود آمده باشد. بدین صورت که زمانی که دستگاه بیش از حد مجاز آبگیری نمایند، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده خواهید کرد. همچنین ممکن است ایراد و نقصی در ترموستات یا برد الکترونیکی لباسشویی ویرپول وجود داشته باشد. کاربران و دارندگان می‌ توانند برای رفع این ارور از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز کمک بگیرند.

تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز

 تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا FA

این ارور و کد خطا مربوط به وجود ایراد و نقص در کلید آکوا استاپ لباسشویی ویرپول است. بنابراین لازم است این کلید را با دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود ایراد و نقص، آن را تعمیر نمایید. شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز کمک بگیرید. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی ویرپول در شیراز مشغول به کار هستند.

 تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا FP

اگر پمپ تخلیه دستگاه بیش از زمان معمول یعنی بیشتر از ۸ دقیقه کار کند، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر دستگاه خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین لازم است این پمپ و همچنین ترموستات و برد الکترونیکی دستگاه را با دقت چک کنید و در صورت نیاز، آن ها را تعمیر کنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز دارای متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای است که می‌ توانند در این راستا به شما یاری رسانند.

 تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا FDU

به طور معمول ارور و کد خطای FDU زمانی بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی ویرپول نمایان می‌ شود که درب دستگاه باز باشد. در غیر این صورت احتمالاً ایرادی در میکروسوئیچ درب وجود دارد که لازم است بررسی شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز به کاربران در تعمیر دستگاه خود یاری می رساند. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه و خبره ای در نمایندگی لباسشویی ویرپول در شیراز مشغول به کار هستند.

نمایندگی لباسشویی ویرپول در شیراز

 تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا FOD

اگر مقدار شوینده ای که افراد برای شستن لباس های خود در لباسشویی ویرپول استفاده می‌ کنند، بیش از حد مجاز باشد، این ارور بر روی صفحه نمایشگر نمایان خواهد شد.  اگر با کاهش دادن مقدار شوینده این ارور برطرف نشود، لازم است از متخصصان و کارشناسان با تجربه ای که در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز مشغول به کار هستند کمک بگیرید.

 تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا FO5

این ارور نشان می‌ دهد که ایرادی در سنسور حرارتی دستگاه به وجود آمده و لازم است بررسی شود. متخصصان و کارشناسان بسیار با تجربه ای در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز مشغول به کار هستند. کاربران می‌ توانند از این نمایندگی برای برطرف کردن این ایراد کمک بگیرد.

تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا  FO7

اگر کنترلر موتور لباسشویی ویرپول دچار نقص شده باشد، کاربران این کد خطا را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده می‌ کنند. به سبب تخصصی بودن تعمیر موتور ماشین لباسشویی پیشنهاد می‌ شود برای رفع این ارور از متخصصان و کارشناسانی که در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز مشغول به کار هستند، کمک بگیرید.

 تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا F13

اگر مجرای خروجی جا پودری دستگاه دچار گرفتگی شده باشد، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده می کنید. بنابراین لازم است این مجرا را با دقت چک و بررسی کنید. در غیر این صورت این امکان برای شما وجود دارد که از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز کمک بگیرید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز

 تعمیر لباسشویی ویرپول در صورت بروز ارور و کد خطا F23

اگر کلید هیدروستات ماشین لباسشویی ویرپول دچار نقص شده باشد، این ارور را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده خواهید کرد. بنابراین لازم است این کلید را با دقت بررسی نمایید. به سبب تخصصی بودن این مورد پیشنهاد می شود از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز کمک بگیرید.

 سخن پایانی

از آن جایی که استفاده از ماشین لباسشویی ها در هر خانه ای اهمیت بسیار زیادی دارد، لازم است افراد در هنگام بروز هر گونه نقص و ایراد در ماشین لباسشویی خود به نمایندگی های معتبر مراجعه کرده و از متخصصان و تکنسین های با تجربه کمک بگیرند. نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز به کاربران در تعمیر لباسشویی خود یاری می رساند. نمایندگی لباسشویی ویرپول در شیراز دارای متخصصان و کارشناسان با تجربه ای در زمینه تعمیرات انواع لوازم الکترونیکی از جمله لباسشویی ویرپول است.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز:

تعمیر لباسشویی ویرپول در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *