مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ویرپول
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در زنجان
تعمیرات لباسشویی ویرپول در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان

همانطور که می‌دانید موتور ماشین لباسشویی در واقع قلب دستگاه می‌باشد و بدون قلب امکان ادامه فعالیت دستگاه وجود نخواهد داشت. در گذشته چنانچه ماشین لباسشویی دچار مشکل می‌شد احتمالا شما ترجیح می‌دادید که یک دستگاه جدید خریداری نموده و دردسرهای تعمیر دستگاه معیوب را به جان نخرید. اما امروزه با توجه به قیمت‌های سرسام‌آور لوازم خانگی این امر امکان‌پذیر نیست و همه ما ترجیح می‌دهیم که لوازم را تا حد امکان با کمترین هزینه تعمیر نمایم و مجددا بتوانیم از آن استفاده کنیم. موتور ماشین لباسشویی یکی از قطعاتی است که بسیار گران قیمت است و تعویض آن می‌تواند خسارت مالی زیادی را به شما وارد کند که البته هزینه‌های تعمیر لباسشویی در زنجان و تعویض موتور از تعویض کلی دستگاه بسیار به صرفه‌تر است. بنابراین در این مطلب که طبق تجربیات نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان تنظیم شده است می‌خواهیم به شما بگویم که چه دلایلی باعث سوختن موتور ماشین لباسشویی می‌شود و چگونه می‌توان از سوختن موتور جلوگیری کرد

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان

علائم سوختن موتور ماشین لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان

چنانچه موقع استفاده از ماشین لباسشویی بوی سوختگی احساس می‌کنید این می‌تواند یکی از نشانه‌های اولیه آسیب دیدن موتور ماشین لباسشویی باشد. در صورتی که با چنین مشکلی مواجه شده اید بهتر است هرچه سریعتر دستگاه را خاموش کرده و با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان تماس بگیرید. همچنین چنانچه ماشین لباسشویی شما خاموش شد این مشکل می‌تواند به دلیل گرم شدن بیش از حد موتور اتفاق بیفتد. البته این مشکل می‌تواند با خنک شدن موتور برطرف شود. اما عدم توجه به این ایراد می‌تواند منجر به سوختن دائمی موتور ماشین لباسشویی شود پس بهتر است با دیدن هر یک از این نشانه‌ها با تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان تماس بگیرید تا سریعا ماشین لباسشویی را عیب یابی کرده و از سوختن دائمی موتور جلوگیری کند.

چه مسائلی باعث می‌شود که موتور ماشین لباسشویی بسوزد؟

در ادامه به بررس مواردی خواهیم پرداخت که باعث از کار افتادن و سوختن موتور خواهند شد:

تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان

داغ شدن بیش از حد موتور ماشین لباسشویی

گرم شدن بیش از حد می‌تواند یکی از دلایل سوختن موتور ماشین لباسشویی شما باشد. این مشکل می‌تواند به دلیل ایرادات الکتریکی در بخش سیم پیچ موتور و یا کار کردن دستگاه به مدت طولانی اتفاق بیفتد. خوب است بدانید هر ۱۰ درجه سانتیگراد که حرارت موتور افزایش پیدا کند عایق آن ۵۰ درصد کاهش عمر خواهد داشت. چنانچه ماشین لباسشویی بیش از اندازه مجاز گرم شود خاموش خواهد شد. البته اتفاق افتادن این ایراد در حد یکی دوبار جای نگرانی ندارد اما اگر ماشین لباسشویی شما مدام خاموش می‌شود بهتر است از تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان بخواهید موتور را بررسی کند. همچنین استفاده از محافظ جریان برای جلوگیری از از آسیب‌های ناشی از نوسانات انرژی بسیار توصیه می‌شود. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد موتور بهتر است یا از ماشین لباسشویی بیش از حد کار نکشید و بین هر بار روشن کردن ماشین لباسشویی به آن زمان بدهید تا کاملا خنک شود.

آلوده شدن موتور ماشین لباسشویی

ورود هرگونه گرد و خاک و مواد شیمیایی می‌تواند یکی از دلایل سوختن موتور ماشین لباسشویی باشد. چنانچه ذرات خارجی به موتور ماشین لباسشویی راه پیدا کنند مسیرهای گردش هوا را می‌بندند که در نهایت این امر باعث گرم شدن بیش از حد موتور شده و موتور را می‌سوزاند. برای پیشگیری از ورود هرگونه آلودگی و موتور بهتر است فضای پشت ماشین لباسشویی را به صورت منظم نظافت کنید. همچنین تمیز نگه داشتن موتور و اجزای داخل ماشین لباسشویی از سوختن موتور جلوگیری می‌کند. البته چنانچه به هر دلیلی موتور ماشین لباسشویی شما دچار ایراد شد نیاز نیست نگران باشید. با یک تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان می‌توانید مشکل خود را رفع کنید.

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی می‌تواند باعث ایجاد مشکل در موتور ماشین لباسشویی شده و آن را بسوزاند. لرزش ماشین لباسشویی معمولاً به دلیل تراز نبودن لباسشویی هنگام نصب به وجود می‌آید اما این مشکل می‌تواند به دلیل مشکل ایرادات داخلی موتور نیز اتفاق بیفتد. به عنوان مثال تنظیم نبودن محفظه موتور یا پوسیدگی قطعاتی همچون تصمیم می‌تواند از دلایل سوختن موتور ماشین لباسشویی بر اثر لرزش زیاد باشد. برای تعویض تسمه و سایر قطعات پوسیده می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان کمک بخواهید. همچنین چنانچه ماشین لباسشویی شما تراز نیست می‌توانید از تکنسین نمایندگی لباسشویی ویرپول در زنجان بخواهید که عملیات تراز نمودن را انجام دهد تا از آسیب دیدن موتور و سایر اجزای ماشین لباسشویی جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در زنجان

اضافه بار الکتریکی ماشین لباسشویی

شدت جریان اضافی ورودی به سیم پیچ موتور می‌تواند باعث سوختن موتور ماشین لباسشویی شود. این اضافه بار ممکن است به دلیل افزایش ولتاژ برق روی دهد. نوسانات برق می‌تواند منجر به ایجاد اضافه بار الکتریکی و در نهایت سوختن موتور ماشین لباسشویی شود. چنانچه نتوانستید ایراد وجود اضافه بار الکتریکی در ماشین لباسشویی را رفع کنید بهتر است از تکنسین مجرب به نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان بخواهید ماشین لباسشویی را بررسی و عیب یابی کند. همچنین برای پیشگیری از این مشکل باید از محافظ جریان الکتریکی استاندارد استفاده کنید. محافظ جریان الکتریکی وظیفه دارد از کاهش و افزایش غیر مجاز بار الکتریکی جلوگیری کند. به همین دلیل توصیه نمایندگی لباسشویی ویرپول در زنجان به شما این است که حتماً از محافظ جریان الکتریکی برای ماشین لباسشویی خود استفاده کنید تا از سوختن موتور و قطعات آن جلوگیری به عمل آید.

مقاومت کم سیم پیچ‌های ماشین لباسشویی

طبق نظر نمایندگی لباسشویی ویرپول در زنجان، یکی از شایع‌ترین دلایل سوختن موتور ماشین لباسشویی می‌تواند مقاومت پایین سیم پیچ باشد. این مشکل به واسطه آسیب دیدن عایق سیم پیچ موتور پیش می‌آید و دلیل آن می‌تواند گرمای بیش از حد آسیب‌های فیزیکی و یا پوسیدگی باشد. در این صورت عایق سیم پیچ موتور باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان تعویض گردد . این موضوع می‌تواند باعث از بین رفتن فاصله بین سیم پیچ داخل موتور و کنتاکتور‌ها شود. در نتیجه موتور دچار اتصالی و نقص فنی خواهد شد. در صورت ادامه پیدا کردن این مشکل آسیب‌های جدی به موتور ماشین لباسشویی وارد می‌شود که برای پیشگیری از آن را بهتر از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان کمک بخواهید.

برای پیشگیری از ایجاد مقاومت پایین در موتور ماشین لباسشویی باید سیم ها و عایق های آن را در سرویس‌های دوره‌ای بررسی کنید. بدین ترتیب می‌توانید پیش از ایجاد مشکل برای ماشین لباسشویی ایرادات آن را رفع نمایید. در صورتی که در هنگام بررسی با اتصالی مواجه شدید از دستکاری سیستم خودداری کنید و از تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان کمک بخواهید زیرا رفع این مشکل نیاز به مهارت و دانش فنی دارد.

تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان

پیشگیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان

در این مطلب به بررسی علائم سوختن موتور ماشین لباسشویی و نشانه‌های آن پرداختیم تا شما بدانید که در صورت مواجه شدن با این مشکل چه باید کرد. موتور ماشین لباسشویی قطعه ای گرانبهاست و کار کردن ماشین لباسشویی بدون موتور امکان‌پذیر نیست. بنابراین بهتر است با انجام سرویس دوره‌ای منظم زیر نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان از ایجاد مشکلات بعدی برای موتور جلو‌گیری کنید. چنانچه به هر دلیلی قادر به رفع مشکلات ایجاد شده برای موتور ماشین لباسشویی نبودید بهتر از نمایندگی لباسشویی ویرپول در زنجان کمک بخواهید تا با اعزام تعمیرکاران متخصص به رفع مشکل شما کمک کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان:

تعمیر لباسشویی ویرپول در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *