مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ویرپول
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در تبریز
تعمیرات لباسشویی ویرپول در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز

برای ساکنین شهر تبریز تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای رفع مشکلات پیدا شده در ماشین لباسشویی می‌باشد. با وجود مراکز تعمیراتی زیاد در سطح شهر، همان‌طور که می‌دانید همه آن‌ها قابل‌اعتماد نبوده و تخصص و مهارت کافی ندارند. در چنین شرایطی تنها ممکن است آسیب‌های بیشتری را به دستگاه شما وارد کنند.

اما با مراجعه به نمایندگی‌های لباسشویی در شهر خودتان از بابت مهارت بالای تعمیرکاران و کارشناسان نگرانی نداشته و از اصل بودن قطعات جایگزین نیز خیالتان راحت است. اگر نیاز به کمک دارید می‌توانید با نمایندگی لباسشویی ویرپول در تبریز تماس گرفته و بدون نگرانی از بابت جابه‌جایی دستگاه، منتظر رسیدن تعمیرکاران ما جهت تعمیر لباسشویی در تبریز باشید. اگر خودتان دوست دارید به ایرادهای پیدا شده در لباسشویی رسیدگی کنید ادامه این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز

بررسی علت کد خطا F01 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز

اگر وجود آب در داخل دیگ لباسشویی توسط دستگاه تشخیص داده نشود کد خطای F01 را در صفحه نمایش خواهید دید. در چنین حالتی بعد از گذشت یک دقیقه هنوز آبی وارد دستگاه نشده و شیر برقی خاموش می‌شود. به دنبال آن دستگاه در حالت ثابت باقی مانده و کد خطا به نمایش در می‌آید. برای رفع این کد می‌توانید از کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز راهنمایی بخواهید.

اما اگر خودتان قصد رسیدگی به این مشکل را دارید باید ابتدا از شیر ورودی آب و شلنگ‌های متصل به لباسشویی خود مطمئن شوید. باز بودن مسیر آب در شلنگ‌ها و تمیز بودن فیلتر ورودی آب را چک کنید. اگر همه در وضعیت مناسبی بودند احتمال خرابی شیر برقی یا هیدروستات وجود دارد. همچنین احتمال خراب بودن برد الکتریکی را نیز باید در نظر داشته باشید. اگر نتوانستید قطعه آسیب دیده را پیدا کنید از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا F02 در لباسشویی ویرپول

ایراد در کنتاکت‌های آکواستاپ با این کد خطا به شما هشدار داده می‌شود. در چنین شرایطی به احتمال زیاد درب لباسشویی شما نیز قفل شده و پمپ تخلیه در حال کار کردن است. اگر نیاز به کمک دارید با نمایندگی لباسشویی ویرپول در تبریز در تماس باشید. در غیر این صورت به سراغ شلنگ‌های آب بروید. احتمال بروز نشتی در شلنگ‌ها وجود دارد.

بعد از آن فوم را بررسی کرده و ببینید فرسوده و خراب نشده باشد. شوینده‌های بی‌کیفیت می‌توانند روی خرابی این قطعه اثرگذار باشند. درصورتی‌که هیچ بخشی نشتی آب نداشته و خود آکو استاپ نیز گیر نکرده باشد اتصالات برقی را بررسی کرده و بعد به سراغ برد خواهیم رفت. برای تعمیرات برد از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز کمک بگیرید.

نمایندگی لباسشویی ویرپول در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطا F03 در لباسشویی ویرپول

اگر مدت زمان زیادی از شروع کار پمپ تخلیه گذشته و پمپ هنوز هم از مدار خارج نشده باشد این کد خطا به شما نشان داده می‌شود. اغلب این زمان بیشتر از چهار دقیقه طول کشیده است. برای رفع این مشکل باید سیستم تخلیه و قطعات مربوط به آن بررسی شوند. می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز راهنمایی بخواهید.

ابتدا شلنگ‌های تخلیه و بست‌های آن‌ چک شده و از سالم بودنشان مطمئن می‌شویم. بعد از آن تمامی سیم‌ها و اتصالات مرتبط با پمپ تخلیه بررسی خواهند شد. دقت کنید از مقدار شوینده زیاد درون دستگاه استفاده نکرده باشید. همچنین از باز بودن مسیر عبور آب در فیلتر تخلیه مطمئن شده و آن را خوب تمیز کنید. اگر باز هم نمایش کد خطا ادامه داشت برای بررسی تخصصی برد با نمایندگی لباسشویی ویرپول در تبریز در تماس باشید.

بررسی کد خطا F04 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز

اگر المنت وارد مدار شده و مدت کارکرد آن بیشتر از حد معمول ادامه پیدا کرده باشد کد خطای F04 به شما نشان داده می‌شود. برای رفع این کد خطا و بررسی علت گرم نشدن آب باید در ابتدا المنت حرارتی و سیم‌کشی‌های آن بررسی شود. اگر نیاز به تعویض المنت بود می‌توانید از کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز

بررسی علت نمایش کد خطا F05 در لباسشویی ویرپول

خراب شدن سنسور حرارتی در لباسشویی ویرپول با کد خطا F05 به شما اعلام خواهد شد. البته شاید خود سنسور سالم بوده و ایراد مربوط به سیم‌کشی‌های آن می‌شود. در هر صورت می‌توانید برای بررسی سنسور حرارتی و موارد مرتبط با آن با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز تماس بگیرید. اگر کار با اهم‌متر را بلد هستید می‌توانید از سالم بودن سنسور به کمک این ابزار مطمئن شوید.

بررسی علت نمایش کد خطا F06 در لباسشویی ویرپول

اگر کد خطا F06 در نمایشگر لباسشویی ویرپول روشن شد یعنی تاکومتر موتور دچار ایراد شده است. این قطعه مربوط به سرعت چرخیدن موتور دستگاه شما می‌شود. اگر از محل تاکومتر اطلاعی ندارید از تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی ویرپول در تبریز کمک بخواهید. وگرنه برای شروع روند عیب‌یابی و تعمیر از اتصالات برقی موتور به برد الکتریکی شروع می‌کنیم.

در صورت سالم بودن تمامی این اتصالات، در ولتاژهای پایین سرعت موتور را باید بررسی کرد. پس از بررسی سرعت موتور در دورهای مختلف، هر جا که نیاز بود دور موتور را مجدداً تنظیم کنید. درصورتی‌که از نحوه تنظیم دور موتور لباسشویی آگاهی ندارید دست به چیزی نزده و با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز در تماس باشید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز

بررسی کد خطا F07 به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز

ایراد در کنترل موتور با این کد هشدار داده می‌شود. در چنین حالتی به احتمال زیاد با رسیدن به سرعت‌های بالا، موتور لباسشویی از کار ایستاده و قفل درب نیز باز می‌شود. برای حل این مشکل باید ابتدا تمامی سیم‌های مربوط موتور بررسی شده و در صورت پیدا نکردن ایراد، به سراغ برد الکتریکی خواهیم رفت. با توجه به قیمت بالای برد و حساس بودن آن، بهتر است تعمیرات این قطعه در نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز صورت گیرد.

بررسی علت نمایش کد خطا F08 در لباسشویی ویرپول

با قطع شدن مدار مربوط به المنت در لباسشویی ویرپول، کد F08 را در نمایشگر دستگاه خواهید دید. در چنین شرایطی برای بررسی دقیق مشکل ابتدا از المنت حرارتی شروع خواهیم کرد. بررسی مدار و اتصالات مرتبط با این قطعه نیز فراموش نشود. به احتمال زیاد با تعویض المنت مشکل شما حل می‌شود. برای انجام این کار از نمایندگی لباسشویی ویرپول در تبریز کمک بخواهید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز:

تعمیر لباسشویی ویرپول در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *