مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز

چرا ماشین لباسشویی ویرپول می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی ویرپول بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی ویرپول به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی ویرپول بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی ویرپول اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ویرپول ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی ویرپول در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز

ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین و در عین حال ضروری ترین لوازم خانه است. تعمیر و یا برطرف کردن کوچکترین اختلال در این دستگاه، جزوی از کار های پر ریسک و در عین حال زمان بر به شمار می آید. نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز، با بهره گیری از خدماتی با کیفیت و قیمتی مناسب، اقدام به سرویس دهی و خدماتی نظیر تعمیر لباسشویی شما می کند. شما می توانید از طریق برقراری ارتباط با تکنسین های نمایندگی لباسشویی ویرپول در اهواز، با اطمینان خاطر، نسبت به تعمیر لباسشویی در اهواز ، مشاوره های لازم را دریافت کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز

ایرادات رایج در لباسشویی ویرپول

معمولا تمامی لباسشویی های ویرپول، دارای مشکلات کاملا مشابهی هستند. اما برای رفع هر یک از این مشکلات می بایست با نمایندگی مربوطه تماس گرفت. چرا که این مراکز با بهره گیری از متناسب ترین قطعات، به رفع مشکل ایجاد شده می پردازند؛ و شما می توانید با خیالی آسوده به آن ها اطمینان کنید. در این قسمت این مشکلات شرح داده شده اند. تمامی اختلالات ایجاد شده توسط مراکز تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز، قابل حل می باشند. در این قسمت به بررسی برخی از مشکلات رایج لباسشویی ویرپول پرداخته ایم:

روشن نشدن لباسشویی ویرپول و یا کار نکردن صفحه نمایش

وجود اختلال در برق ورودی به دستگاه، احتمال اتصالی در سیم کشی و یا قطعی و همچنین اختلال در برد دستگاه می تواند منجر به بروز این مشکل شود. تکنسین های متخصص تعمیرات لباسشویی ویرپول در اهواز،‌ در کوتاه ترین زمان ممکن علت را تشخیص داده و اقدام به رفع آن می کنند.

جلو نرفتن برنامه های تنظیم شده و متوقف شدن در یک مرحله

      اختلال در پمپ تخلیه، قطعی و یا گرفتگی، ایراد در سیم کشی و یا برد دستگاه،‌ از علت های بروز این مشکل است. در این صورت، دستگاه شما در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نمایندگی لباسشویی ویرپول در اهواز، بررسی شده و قطعه مورد نظر تعمیر و یا تعویض خواهد شد.

سر و صدای بیش از حد مخصوصا در هنگام خشک کردن

معمولا این اختلال به دلیل ایراد در شلف و بلبرینگ ماشین لباسشویی ایجاد می شود. نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز ماشین را به صورت کامل بررسی کرده و قطعه مورد نظر را تعویض و یا تعمیر می کند.

نمایندگی لباسشویی ویرپول در اهواز

تخلیه نکردن آب حاصل از شستشو

این مشکل نیز می تواند دلایل متعددی از جمله خرابی پمپ تخلیه، سوختگی و یا ایراد در پمپ دستگاه و همچنین ایجاد رسوبات و یا کثیف بودن شلنگ خروجی باشد. متخصصان در این زمینه، با بررسی این مشکلات، اختلال ایجاد شده را برطرف می کنند.

لرزش و جابه جا شدن دستگاه به دلیل خرابی پایه ها

در صورتی که پایه های لباسشویی ایراد داشته باشد و یا تراز نباشد، ممکن است باعث بروز این مشکل شود. پایه ها و تراز بودن آن را چک کنید در صورتی که مشکل از بابت خرابی پایه ها بود، با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز، تماس بگیرید.

تکان خوردن بیش از حد دیگ در هنگام کار

هنگامی که مخزن شکسته شده و یا آسیب دیده و یا کمک های دستگاه خراب شده باشند، باعث تکان خوردن بیش از حد دیگ در هنگام کار می شود. در این صورت سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول در اهواز، تماس بگیرید. چرا که این مشکل می تواند به سایر بخش های دستگاه نیز آسیب وارد کند.

بسته و یا قفل نشدن درب ماشین لباسشویی

در صورت بروز این مشکل،‌ شما می توانید با نمایندگی لباسشویی ویرپول در اهواز، تماس حاصل کرده و از راهنمایی های آن ها برای تعمیر دستگاه خود، کمک بگیرید. اگر خود قادر به رفع آن نبودید، تکنسین های متخصص آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز خواهند بود.

  1. ریزش آب از درب

      ریزش آب از دستگاه معمولا به دلیل خرابی لاستیک درب آن است. نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز، در این زمینه با تعویض و قرار دادن لاستیک با کیفیت، دستگاه مورد نظر شما را تعمیر می کنند.

تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز

علت داغ شدن موتور ماشین لباسشویی ویرپول

در صورت برخورد با چنین مشکلی، شما باید سریعا با تکنسین های شاغل در نمایندگی لباسشویی ویرپول در اهواز، ارتباط بگیرید. داغ شدن موتور ماشین لباسشویی، ممکن است دلایل متعددی داشته باشد. در این بخش به بررسی علل شایع بروز این مشکل می پردازیم:

  • اولین موردی که باید بررسی شود،‌ حجم لباس است. حجم زیاد لباس،‌ ممکن است باعث داغ شدن موتور ماشین لباسشویی شود. توجه کنید که اگر از این مشکل چشم پوشی کنید، به سایر بخش ها نیز آسیب وارد خواهد شد. برای حل این مشکل، ابتدا ماشین لباسشویی را خاموش کرده و سپس حجم لباس ها را کم کنید. بعد از گذشت چند دقیقه از خنک شدن موتور دستگاه،‌ آن را دوباره روشن کنید.

  • دومین علت بروز این مسئله،‌ کار کشیدن مداوم از دستگاه است. سعی کنید هر روز تنها یک بار و یا نهایت دو بار با فاصله زمانی حداقل 2 ساعت از دستگاه استفاده کنید.

  • نیم سوز شدن موتور دستگاه، یکی از علت های بروز این مشکل است. در این مواقع سریعا دستگاه را از برق بکشید و با نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز، تماس بگیرید.

  • آخرین مسئله ای که در این زمینه توسط تکنیسن های شاغل در نمایندگی لباسشویی ویرپول، بررسی می شود، زغال ماشین لباسشویی است. ذغال ماشین لباسشویی، بخش اصلی از موتور دستگاه است که وظیفه هدایت حرارتی دستگاه را بر عهده دارد. وجود هرگونه اختلال در نحوه عملکرد آن ممکن است عدم تنظیم حرارتی صحیح موتور دستگاه را به دنبال داشته باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز، برای حل این مشکل، زغال را تعویض می کنند.

سخن پایانی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز، آمادگی کامل خود را در زمینه خدمت رسانی به مشتریان، ‌اعلام کرده است. زمانی که تعمیر لوازم خانگی خود را به دست این افراد می سپارید، می توانید از کیفیت کار اطمینان کافی را داشته باشید. چرا که نمایندگی لباسشویی ویرپول ،‌ از متناسب ترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده می کند. همچنین تکنسین های متخصص در زمان و مکان مورد قبول شما در مکان حاضر می شوند. بنابراین هیچ نگرانی از بابت اتلاف وقت و هزینه از این بابت وجود نخواهد داشت.

مرکز تعمیرات لباسشویی ویرپول در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز:

تعمیر لباسشویی ویرپول در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *