مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند ویرپول یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ویرپول باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ویرپول

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی ویرپول اصفهان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ویرپول اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

شما برای اینکه بتوانید در مشخص کردن ایراد ماشین لباسشویی ویرپول به درستی قدم بردارید بهتر می باشد از تکنسین خبره از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان استفاده نمایید چون این کار به علم و تخصص کافی احتیاج دارد و بدون آن نمی توانید دستگاه را عیب یابی کنید.

برای موارد هایی چون تعمیر لباسشویی در اصفهان حتما به سرویس کار با تجربه از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان  احتیاج خواهید داشت. چون آن ها همه ی قطعه ها و شیوه عملکرد آن ها را با وسیله های مخصوص برای برطرف کردن ایراد های ماشین را می شناسند. تعمیرات این دستگاه بسیار حساس می باشد و هر شخصی توانایی ندارد آن را انجام دهد چون موجب صدمه دیدن دیگر قطعه ها می شود و ممکن است مبلغ زیادی را به وجود بیاورد.

تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

بوی سوختگی و نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

اگر سیم ها اتصالی پیدا کند سبب ایجاد بوی سوختگی خواهد شد.  اگر همچین بویی را حس کردید باید پریز، دوشاخه و کابل ها را چک کنید. اگر کابل ها بدون عیب بودند بدون شک تسمه درایو آسیب دیده است. دیگ دستگاه به یاری نیروی انتشار داده شده به واسطه تسمه درایو چرخش پیدا می کند و اگر دچار پارگی شد اصحکاک به علت چرخیدن نادرست تسمه یا دیگر قطعه ها سبب ایجاد بوی سوختگی خواهد شد.

در این صورت باید به نیروهای با تجربه از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان تماس بگیرید تا شما را کمک کنند.  غیر از این مشکلات گفته شده،  قرقره درایو هم کم کم کهنه و قدیمی خواهد شد و در آخر کاربرد خود را از دست می دهد. قرقره ها ممکن است دچار زنگ زدگی شوند و این مسئله سبب ایجاد ساییدگی  زیاد و به وجود آوردن بوی سوختگی شود. اگر این مسائل گفته شده ایرادی نداشتند باید   تکنسین های ماهر از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان مشکل را ریشه یابی کند.

ولی امکان دارد کمپرسور لباسشویی ویرپول دچار خرابی شده باشد. کمپرسور لباسشویی اساسی ترین قسمت در لباسشویی است. ایراد در کمپرسور سبب داغ شدن شدید ماشین و  ایجاد کردن بوی سوختگی می شود. توجه کامل داشته باشید که ایراد های قطعه های دیگری همچون قرقره موجب  به وجود آوردن ایراد در کمپرسور می شود. در این موقعیت باید به نیروهای متخصص از نمایندگی لباسشویی ویرپول در اصفهان رجوع کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

سوخت برد دستگاه و تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

اگر برد دستگاه دچار مشکل شد همیشه احتیاج نمی باشد که آن را تعویض نمایید اما اگر نیمی از آن سوخته باشد باید به کمک تعمیرکاران از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان  آن را عیب یابی کنید. برد این دستگاه قسمت اساسی است که کنترل عملیات شستشوی البسه را از ابتدای روشن شدن ماشین تا خاموش شدن به عهده دارد. از شما خواهش می کنیم که دستگاه خود را بدون کمک هیچ تعمیرکاری به برق متصل نکنید.

باید حتما از وسیله برقی نوسان گیر برای دستگاه استفاده نمایید ولی این موضوع به یاری تعمیرکاران حرفه ای از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان باشد عالی است. اگر برق ناحیه شما دچار نوسانات شد برد الکترونیکی دستگاه آسیب می بیند. دستگاه را خیلی پر حجم نکنید وجود لباس های فراوان در ماشین می تواند موجب رسیدن رطوبت به نمایشگر شود و آن را از بین ببرد. برای اینکه مشکلی به وجود نیاید  باید دستگاه را به تعمیرکاران از  نمایندگی لباسشویی ویرپول در اصفهان  بسپارید تا مشکل را حل نمایند.

نمایندگی لباسشویی ویرپول در اصفهان

خشک نکردن لباس ها در لباسشویی

علت های خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی ویرپول می تواند به قرار دادن لباس های فراوان در دستگاه ارتباط زیاد داشته باشد. باید از قراردادن ملحفه، بالشت،  لحاف و غیره و شئ بزرگی که نمی تواند داخل دیگ ماشین جذب شود
پرهیز نمایید.

از دیگر دلایل خشک نشدن لباس ها می تواند به خاطر خالی نشدن آب توسط ماشین لباسشویی ویرپول باشد. ابتدا باید از نیروهای متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان بخواهید عیب دستگاه را مشخص کنند. تعمیرکاران حرفه ای از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان بهترین گزینه برای تعمیر دستگاه هستند. رضایت شما پس از مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان به دست خواهد آمد.

باز نشدن درب لباسشویی ویرپول

نخستین دلیل برای باز نشدن درب لباسشویی  ایراد از سیستم قفل ماشین می باشد. اگر ایراد در این قسمت نبود ممکن است قفل کودک راه اندازی شده باشد. برای غیر فعال شدن آن باید دکمه را چند ثانیه نگه دارید. در نهایت خواهید دید آسیب دیدن سوئیچ فشار که وظیفه تعیین سطح آب را دارد دچار مشکل شده است.

مشکل در این قسمت سبب می شود که برد ماشین لباسشویی کاملا به صورت نادرست حضور آب در دیگ را شناسایی کرده باشد و از باز شدن درب دستگاه جلوگیری کند. در این موقعیت با خاموش شدن دستگاه بعد از ده دقیقه درب دستگاه باز می شود.

در همچین موقیت هایی ممکن است سیستم تخلیه آسیب دیده باشد. شما ابتدا باید با کارشناسان از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان تماس حاصل کنید. سرویس کاران از نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان مشکل دستگاه شما را با سرعت بالا حل می کنند.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

نشت آب ماشین لباسشویی

مشکل نشت آب در ماشین لباسشویی ویرپول می تواند از قسمت جاپودری به خاطر ریختن فراوان پودر در قسمت جاپودری یا به علت مشکل در جاپودری این موضوع رخ بدهد .اما ممکن است لاستیک پیرامون درب دستگاه دچار پارگی شده باشد و نشت آب را به وجود بیاورد .

شکستگی دیگ  دستگاه  و یا پارگی اتصالات خرطومی شلنگ تخلیه دستگاه از عامل نشتی آب می باشند. می توانید این مشکل را به یاری نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان حل کنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان مشکل دستگاه را به خوبی رفع خواهند کرد.

سخن پایانی

همراهان عزیز و گرامی ما در این محتوا به طور کامل در مورد ماشین لباسشویی ویرپول و تمامی مشکلات آن توضیحاتی بیان نمودیم. از نشت آب، بازنشدن درب، خشک نکردن لباس و سوخت برد دستگاه و غیره و رفع شدن آن توسط نمایندگی لباسشویی ویرپول در اصفهان بیان کردیم. هر گونه سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان:

تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *