مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی میله در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند میله یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی میله در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی میله باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی میله در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی میله

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی میله اصفهان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی میله در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

با ساخت و ارائه ی ماشین لباسشویی به بازار و ورود آن به منزل های شما به یکی از بهترین و حتی ضروری ترین ابزار خانگی تبدیل شده است. با وجود این دستگاه آرامش و آسودگی زیادی برای شما ایجاد می شود. ماشین لباسشویی میله با کیفیت بالایی که دارد در زمان بسیار کم البسه کثیف شما را شستشو می دهد.

خیلی دشوار است که بخواهیم حجم زیادی از البسه را به صورت دستی شستشو دهیم. در این شرایط شما عملکرد و مزیت های وجود این دستگاه راه درک خواهید کرد. ما در این محتوا می خواهیم در ارتباط با عیب های ماشین لباسشویی و تعمیر لباسشویی در اصفهان توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان توضیحاتی را عرضه کنیم. قطعا متوجه خواهید شد نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان چقدر بی نظیر است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

مشکلات آبگیری  و نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

بعضی مواقع امکان دارد علت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی به خاطر بسته نشدن درست درب ماشین لباسشویی باشد. بعضی مواقع ایراد از سوئیچ فشار می باشد که نمی‌تواند به طور صحیح سطح آب وارد شده را اندازه گیری کند. این مشکل موجب می‌شود لباسشویی آبگیری نکند و مشکلاتی را به وجود بیاورد‌.

این سوئیچ فرمان کارهای خود را از برد ماشین لباسشویی دریافت می کند و بعضی مواقع به علت معیوب بودن ماشین لباسشویی و تایمر این عیب های زیاد برای ماشین لباسشویی پیش می آید. شیر ورودی از بخش هایی است که بیشترین نقش را برای مشکلات آبگیری نکردن ماشین لباسشویی  به عهده دارد.

مسدود بودن شیر برقی موجب می‌شود دستگاه به طور صحیح آبگیری نکند. این مسئله سبب می شود چرخه شستشو معیوب شود. برای برطرف شدن عیب شیر برقی تحت هیچ شرایطی نمی‌توانید به تنهایی از پس آن بر بیاید. در این موقعیت با نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم انجام شود. با اقدامات نادرست شما، دستگاه دچار مشکلات بیشتری خواهد شد.

بهتر می باشد برای رفع مشکل خود به متخصصان نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان مراجعه کنید. متخصصان از نمایندگی لباسشویی میله در اصفهان راز هر مشکل لباسشویی را بهتر می دانند.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

توقف دستگاه و نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

اگر ماشین لباسشویی شما  یکدفعه ای در هنگام کار توقف پیدا کرد اما ماشین لباسشویی میله همچنان روشن بود. در صورتی که این مشکل به وجود آمد می تواند به علت مشکل در این بخش‌ ها باشد، برد الکترونیکی ماشین لباسشویی، زبانه قفل درب شیر برقی، میکروسوئیچ درب. همه قطعات ذکر شده باید توسط متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان مورد ارزیابی قرار بگیرد تا این عیب ها بیشتر نشود.

بدون شک می دانید که هزینه قطعات گفته شده بسیار بالا است و متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان تمام تلاش خود را می‌ کنند تا همه ی قطعات کاملاً تعمیر شود. اما اگر تعمیر قطعات تاثیری نداشت باید قطعات را عوض کنند.

در صورتی که لباسشویی میله پس از برگزیدن چرخه شستشو و در اوایل کار به صورت یکدفعه ای خاموش شود بدانید که که برق در پریز دچار نوسان  شده است و برد الکترونیک اصلی معیوب شده است. تمامی مشکلات ناشی از لباسشویی را نمایندگی لباسشویی میله در اصفهان رفع خواهند کرد.

تعمیر لباسشویی میله در اصفهان

روشن نشدن لباسشویی میله

اگر ماشین لباسشویی شما روشن نمی شود پیش از هر چیزی باید از وصل بودن برق مطمئن شوید. بعضی مواقع امکان دارد کنتر برق شما معیوب شده باشد. پس از ارزیابی این موضوع بعضی مورد ها باید توسط متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان مورد ارزیابی قرار بگیرد. داغ شدن فراتر از حد کمپرسور ماشین لباسشویی موجب می شود دستگاه برای خنک کردن کمپرسور خاموش شود.

اصلا خودتان را نگران این موضوع نکنید و بهتر می باشد که توسط متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان مورد ارزیابی قرار بگیرد. اگر درب دستگاه باز باشد موجب می شود تا فرمان های دستگاه هیچ اثری نداشته باشد. بعضی مواقع دلیل باز ماندن دستگاه معیوب بودن سوئیچ می باشد که موجب می شود درب باز بماند و لباسشویی اصلا کار نکند.

ارزیابی تایمر لباسشویی حتما باید توسط تکنسین ها از نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان صورت بگیرد. کنترل همه ی ساختار این دستگاه بر عهده ی برد الکترونیکی می باشد. در صورتی که در برد دستگاه مشکلی ایجاد شد، دستگاه هیچ فرمانی به کمپرسور و دیگر اجزاء نخواهد داد.

نمایندگی لباسشویی میله در اصفهان

دلیل خشک نکردن ماشین لباسشویی میله

ماشین لباسشویی پس از پایان شستشو با زیاد کردن دور چرخش و سرعت بسیار، البسه را خشک نمی کند‌. قصد داریم در این بخش در ارتباط با خشک نشدن البسه در لباسشویی توضیحاتی را ارائه دهیم. به علت شوک های ناشی از برد و نوسانات برق این مشکل پیش می آید. حتی معیوب بودن کلید فعال ساز خشک کن در به وجود آمدن این مشکل تاثیر دارد.

ممکن است بخش هایی از دستگاه مثل دماپا و خازن دچار مشکل شده باشند و احتیاج باشد آن را عوض کنید. اگر پریز های برق خراب بود آن را عوض کنید. اگر الزام بود کلید خشک کن را عوض نمایید. برای اطمینان، از متخصصان نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان بخواهید دستگاه را عیب یابی کنند.

تعمیر و یا عوض کردن دماپا و خازن، دستگاه را به یک متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان بسپارید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که اگر ماشین لباسشویی خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان بسپارید، متخصصان آن را به خوبی تعمیر می کنند طوری که انگار جدید دستگاه را خرید نموده اید.

سخن پایانی

همراهان عزیز و گرامی ما به طور کلی در این محتوا سعی و تلاش زیادی نمودیم تا در ارتباط با انواع مشکلات و خرابی ماشین لباسشویی میله توضیحات کلی دهیم و ذکر کردیم که هر ایراد مربوط به ماشین لباسشویی مانند خشک نکردن، روشن نشدن، توقف دستگاه، مشکلات آبگیری و غیره به چه صورتی توسط نمایندگی لباسشویی میله در اصفهان  رفع خواهد شد ‌. مطمئن باشید تحت هیچ شرایطی پشیمان نخواهید شد‌. برای یافتن اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های کلی انجام شود. امیدواریم مطالب برای شما سودمند بوده باشد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی میله در اصفهان:

تعمیر لباسشویی میله در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *