مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

چرا ماشین لباسشویی فریجیدر می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی فریجیدر بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی فریجیدر به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی فریجیدر بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی فریجیدر اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند فریجیدر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی فریجیدر باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی فریجیدر

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در مشهد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی فریجیدر در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

ماشین لباسشویی از اصلی ترین وسایل برقی موجود در خانه است که امکان دارد به مرور زمان دچار مشکل شود و به بررسی، کشف کردن ایراد و تعمیر ماشین لباسشویی احتیاج شود. تعمیر ماشین لباسشویی یک حیطه تخصصی است که بهتر می باشد به نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد واگذار شود‌. ما در این محتوا هدف داریم ایراد های شایع ماشین لباسشویی را مطرح کنیم و بعد به شیوه برطرف شدن آن ها برای کمک در عملیات تعمیر لباسشویی در مشهد توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد بپردازیم.

آبگیری زیاد و نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

اگر شیر ورودی دچار ایراد شود امکان دارد آب داخل درام لباسشویی زیاده شده باشد و حتی از درب شیشه ای میزان آب مشاهده شود. یکی از علت های دیگر ایجاد این عیب خرابی تایمر ماشین لباسشویی است. اگر با قطع نمودن برق دستگاه آبگیری توقف پیدا کند. باید تایمر را مورد ارزیابی قرار دهید.

از علت های دیگر آبگیری فراتر از حد در مشخص کردن عیب دستگاه معیوب بودن هیدرواستات و حسگر آب است‌. برای رفع سریع تر مشکل به نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد مراجعه کنید. مطمئن باشید نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد کار را به خوبی انجام می دهد.

تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

نشت آب هنگام کار و نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

علت های گوناگونی برای نشت آب ماشین لباسشویی در هنگام کار وجود دارد. برای پیدا کردن علت ها باید به مکان دقیق نشتی توجه نمایید. برای کشف محل دقیق نشتی درپوش بالایی لباسشویی را از روی آن بردارید و با متصل نمودن آن به برق، مکان دقیق نشتی آب را یافت کنید.

اگر مکان نشتی آب مربوط به جاپودری یا لاستیک اطراف درب باشد الزام است آن را تعویض کنید. نشت آب زمان خالی شدن می تواند به علت سفت نبودن بست یا خراب بودن لوله های تخلیه باشد. اگر آب فراتر از حد پر گردد ممکن است آبریزی پیش بیاید برای پیدا کردن دلیل معیوب شدن لباسشویی باید ایراد های مربوط به زیاد از حد پر شدن آب هم ارزیابی شود.

برای برطرف شدن ایراد نشتی آب قبل  از مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد دلایل مختلفی را بررسی کنید. البسه نباید میزانش زیاد باشد. شلنگ های تخلیه آب باید سفت باشند.  مواد شوینده را خیلی زیاد نریزید. درب را به طور کامل ببندید.  اگر با وجود انجام راه های مختلف عیب دستگاه برطرف نشد این کار را به نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد بسپارید.

نمایندگی لباسشویی فریجیدر در مشهد

گرم نکردن هیتر دستگاه

اگر هیتر دستگاه آب را گرم نمی کند پیشنهاد می کنیم کابل رابط هیتر را جدا نمایید و جدا آن را به برق متصل کنید، اگر پایه های المنت گرم شدند اطمینان پیدا کنید که المنت سالم است. با مطمئن شدن از سالم بودن المنت، وقت ارزیابی صفحه کلید تایمر است. برد کلید تایمر را باز نمایید و آن را به طور کلی بررسی و عیب آن را پیدا نمایید. اگر برد کلید بدون عیب بود باید کابل رابط بین هیتر و تایمر را اگر مشکلی نداشتند به یاری نمایندگی لباسشویی فریجیدر در مشهد تعویض کنید.

کار نکردن موتور دستگاه

زمان مشخص کردن ایراد ماشین لباسشویی به خاطر کار نکردن موتور ممکن است چند دلیل داشته باشد. اول موتور دستگاه را ارزیابی کنید، برای این کار با جدا نمودن کابل های رابط از موتور، سیمی که دورش کند است را با بهره گیری از اهم سنج یافت کنید. بعد از جدا نمودن کابل های کند، به کمک انباره راه اندازه مداری به وجود بیاورید و آن را به برق متصل کنید.

در این شرایط اگر موتور راه نیفتاد نیاز به تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد دارد، اگر راه اندازی شد بدانید موتور سالم است و ایراد از کابل های رابط دستگاه است. اگر موتور صدای زیادی ایجاد کرد ولی کارکردی نداشت و با چرخش پولی فعال شد، ایراد از انباره راه انداز است.

در این شرایط باید انباره راه انداز و اگر احتیاج بود کابل های رابط آن را اگر اتصالی داشتند عوض نمایید. علت دیگری که باعث کار نکردن موتور بوبین می شود ایراد از بلبرینگ است.

در این شرایط محور دیگ در شرایطی قرار گرفته و موتور صدای غیر عادی ایجاد می کند پس باید برای برطرف شدن آن ها مانند عوض کردن کاسه نمد و بلبرینگ ها دست به کار شوید. برای این کار نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد شما را کمک می کنند. همان ابتدا مشکل خود را با نمایندگی لباسشویی فریجیدر در مشهد در میان بگذارید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

خالی نشدن آب کثیف

اگر پمپ تخلیه و اجزای دستگاه گرفته و بسته شوند، آب کثیف دستگاه خالی نمی شود‌. اگر پمپ تخلیه معیوب باشد الزام است آن را عوض کنید، ولی اگر ایراد گرفتگی مجاری باشد به آسانی این مشکل رفع می شود. امکان دارد جوراب یا البسه کوچک به پمپ گیر کرده باشد و این موجب آهسته شدن سرعت تخلیه شده باشد. در این موقعیت عیب یابی دستگاه باید توسط نمایندگی لباسشویی فریجیدر در مشهد انجام شود.

حل نشدن مواد شوینده

اگر مواد شوینده به طور کلی حل نشده و البسه تمیز نمی شوند علت های زیادی دارد. شاید جاپودری کثیف باشد، بعد از زمان زیاد به کار گیری از دستگاه ، رسوب موجود در جاپودری خشک شده و نمی توان پودر را کاملا خالی کرد، برای حل این مشکل جاپودری را بردارید و آن را پاکیزه کنید.

باید مقدار مواد شوینده ای که برای شست وشوی البسه استفاده می کنید مناسب با حجم آن ها باشد تا ایرادی پیش نیاید. کیفیت مواد شوینده هم بسیار مهم می باشد‌. علت این مشکل را هم می توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد بپرسید. نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد، همیشه قادر به پاسخگویی است‌.

نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد

سخن آخر
هرچند که تعمیر بیشتر ماشین های لباسشویی در خانه ممکن است ولی بهتر می باشد برطرف شدن مشکلات دستگاه توسط تکنسین ها از نمایندگی لباسشویی فریجیدر در مشهد انجام شود. خرابی های شایع در ماشین در بیشتر برندها یکسان است، ولی باید توسط متخصصان فنی از تعمیرگاه انجام شود چون آن ها وارد تر هستند و سال ها تجربه و مهارت دارند، دستگاه را به نحواحسن تعمیرمی کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد:

تعمیر لباسشویی فریجیدر در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *