مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند فاگور یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی فاگور
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی فاگور در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی فاگور در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان

چندین قطعه فلزی و پلاستیکی کنار یکدیگر در حال فعالیت برای انجام یک کار واحد می باشند؛ این قطعات بر اثر شرایط غیر قابل پیشبینی ممکن است که صدمه ببیند در این هنگام کاری که باید کاربر انجام دهد این است که اقدام به بردن وسیله به نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان نماید؛ زیرا هر آن چه که از تعمیر لباسشویی در زنجان نیاز است به بهترین شکل و با جدیدترین ابزار توسط افراد شاغل در نمایندگی لباسشویی فاگور در زنجان انجام می شود.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان

رفع مشکل صفحه نمایش در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان

صفحه نمایش قطعه ای در این دستگاه بوده که از طریق آن می توان متوجه شد که اکنون لباسشویی در چه مرحله ای از فعالیت قرار داشته و چه میزان دیگر مانده تا فرآیند شستشو توسط این وسیله به پایان برسد.

به طور کلی هر آن چه که لازم است در ارتباط با یک لباسشویی در حال فعالیت دانست می توان از صفه نمایش آن به وسیله اعداد نمایش داده شده و اطلاعات درج شده به دست آورد؛ در چنین شرایطی اگر قطعه ای با اشکالی روربرو شده باشد که این اشکال مربوط به صفحه نمایش باشد، باید فعالیت های لازم برای به راه انداختن صفحه نمایش در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان صورت  گیرد تا کلیه فعالیت ها صفحه نمایش بتواند به حالت قبل خود باز گردد.

تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان

خراب شدن کلید تشخیص وزن

کلید هایی در لباسشویی برای تشخیص وزن لباس های موجود در ان قرار گرفته شده که به وسیله آن می توان به سنجش وزن لباس ها پرداخت اگر این مورد خراب شود باید کلید تشخیص وزن توسط فردی با تجربه در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان تعمیر شود زیرا اگر این قطعه صدمه دیده باشد امکان دادن برنامه ای برای شستن لباس ها توسط این دستگاه وجود نخواهد داشت.

در این شرایط افراد بدون برنامه اقدام به قرار دادن لباس درون این دستگاه می کنند و زمانی که محفظه پر از آب شده و دستگاه برای شستشو آماده می شود امکان مشخص کردن وزن لباس ها با مقدار آب وجود نداشته زیرا این کلید خراب است؛ بنابراین باید در نمایندگی لباسشویی فاگور در زنجان مشکل کلید را برطرف نمود تا فشار اضافی بر لباسشویی وارد نشده و انرژی مضاعف به هدر نرود.

رفع مشکل قفل در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان

با توجه به این که ممکن است درب لباسشویی توسط کودکان و افراد نابالغ باز شود سازندگان این وسیله قفلی را با عنوان قفل کودک در اطراف درب این وسیله قرار می دهند تا با بسته شدن آن افراد غیر نتوانند لباسشویی روشن و در حال کار را باز کرده و باعث به وجود آوردن خسارات و البته ایجاد جراحات شوند.

در برخی مواقع این قفل شکسته و یا دچار صدمه هایی می شود که در این شرایط باید کار تعمیر آن در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان انجام شود.

هنگام تعمیر یا به کلی قفل عوض شده و قفل جدید جایگزین می شود البته این در شرایط شکستگی به وجود خواهد آمد اما اگر مشکل چیز دیگری باشد باید با ابزار مختلف کار پیدا کردن مشکل قفل انجام شده و بعد از پیدا کردن آن در نمایندگی لباسشویی فاگور در زنجان تعمیرات آغاز گردد.

نمایندگی لباسشویی فاگور در زنجان

خراب شدن اتوی لباسشویی

درون لباسشویی قطعه ای وجود دارد که میزان چرخش را مشخص می کند این قطعه در مرحله نخست فعالیت چرخش برای شستشو را با دور تند انجام می دهد تا از این طریق لباس ها به طور کامل پاک شده و هر چه لکه بر روی آن باشد از بین برود. بعد از اتمام این مرحله زمانی که چرخش با دور کند شروع به کار می کند این مرحله نوعی اتو محسوب می شود؛ زیرا از طریق دور کم در یک زمان کوتاه لباس ها از حالت چروکیدگی خارج شده و صاف می شوند.

گاهی پیش می آید که این قطعه از حالت تنظیم خارج می شود و یا در خود اجزای آن یک اخلالی در آن به وجود می آید در چنین شرایطی باید نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان شروع به کار بررسی این قسمت کند.

اطلاع از این خرابی زمانی به وجود می آید که کاربر لباس را درون لباسشویی قرار داده اما بعد از پایان شستشو و زمانی که لباس ها را از محفظه خارج می کند متوجه چروک بودن غیر طبیعی می شود در چنین حالتی باید بلافاصله نظر افراد به سمت خراب شدن اتو و الزام به تعمیر آن در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان برود.

 خراب شدن قطعه بخار لباسشویی

در لباسشویی قطعه ای موجود است که با ایجاد بخار سبب گرم تر شدن آب و در نتیجه از بین بردن قارچ های روی لباس می شود. هنگامی که یک سیم از این قطعه بریده شود هیچ بخاری از این قطعه به سمت بیرون ساطع نخواهد شد، بنابراین باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان سیم کشی مجد این لباسشویی انجام شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان

ایجاد نقص در قطعه آب کشی

چندین قطعه در زمینه آبکشی فعالیت می کنند؛ زیرا این کار دارای مراحل مختلفی است به این صورت که ابتدا باید به وسیله کف ناشی از مواد شوینده کلیه لباس ها شسته شوند و سپس با استفاده از قطعه آبکشی کف های موجود از روی لباس زدوده گردند؛ هنگامی که این قطعه خراب شود آبکشی انجام نخواهد شد و لازم است که آن را در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان تعمیر کرد.

خراب شدن محفظه لباسشویی

ظرفیت محفظه های لباسشویی متفاوت است هنگامی که یک لباسشویی فقط پتانسیل 12 کیلو را داشته باشد و افراد اقدام به قرار دادن 15 کیلو لباس در آن می کنند در این هنگام محفظه لباسشویی دچار خرابی شده  باید به نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان ارسال شود.

زمانی که محفظه شکسته شود و یا این که بر رو نوار خود جابه جا شود هنگام زدن کلید چرخش، لباسشویی هیچ چرخش نمی تواند انجام دهد؛ زیرا این دستگاه از روی جای اصلی خود خارج شده است و هنگامی که برای شستن لباس ها باید به حرکت در آید به قطعات دیگر برخورد کرده و هیچ عمل چرخشی رخ نخواهد داد.

در این هنگام باید در نمایندگی لباسشویی فاگور در زنجان محفظه را بر روی ریل قرار دهند؛ اما گاهی در نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان مشکل با قرار دادن دستگاه بر روی ریل حل نخواهد شد و باید با استفاده از ابزار الات به کلی محفظه از بدنه اصلی جدا شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان:

تعمیر لباسشویی فاگور در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *