مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند سینجر یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی سینجر
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سینجر در زنجان
تعمیرات لباسشویی سینجر در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان

در جهان امروز استفاده از دستگاه لباسشویی سرعت فعالیت را بالا برده و به نحوی در اداره کردن زمان نقش مهمی داشته است. این وسیله با استفاده از قطعات الکتریکی و مکانیکی موجود سبب افزایش کیفیت شستشو شده است. ولی عوامل خارجی و درونی می توانند بستر ساز ایجاد خلل در هرکدام از این قطعات باشند که در این موقع فقط نمایندگی تعمیر لباسشویی سنجر در زنجان بوده که می تواند به طور دقیق به مدیریت اخلال ایجاد شده در لباسشویی بپردازد.

به طور معمول لباسشویی تا مدت ها می تواند کار شستشو را انجام دهد اما دلایلی غیر معمولی وجود دارد که قطعات لباسشویی را هدف قرار داده و سبب ایجاد آسیب در آن ها شده و کاربر را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی سینجر در زنجان می کند.

تمام قطعات موجود در لباسشویی کاربردی هستند بدین صورت که صدمه دیدن یک قطعه ریز در انتهایی ترین قسمت این دستگاه نیز باعث برهم زدن شرایط کاری دستگاه شده و باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان  بر روی همان قطعه کوچک تحلیل اساسی صورت گیرد تا دلیل آسیب آن برای مهندسین آن مجموعه آشکار شده و از این طریق بتوانند کار تعمیر لباسشویی در زنجان را با دقت بیشتری انجام دهند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان

خراب شدن بدنه و نیاز آن به نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان

در نگاه اول شاید به نظر اید که این قطعه از لباسشویی فقط می تواند دچار شکستگی شود اما باید گفت که در بدنه لباسشویی اجزای بسیار مهم آن یعنی پمپ تخلیه و ترموستات وجود داشته که هنگام آسیب دیدن بدنه، این قطعات نیز در خطر می باشند؛ بنابراین باید برای رفع این مشکل حتما نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان را مطلع نمود؛ زیرا بدون تحقیق و بررسی افراد ماهر دست بردن برای تغییر بدنه و یا تعمیر آن ریسک بزرگی  را در پی داشته و باعث می شود که اجزای مهم نیز خسارت ببینند.

گاهی بر اثر بی توجهی افراد برخورد های سنگینی با لباسشویی صورت می گیرد به گونه ای که بدنه آن دچار فرو رفتگی می شود. در نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان و بر اساس بازبینی های مکرر مشخص می شود که این فرو رفتگی به یک قطعه مهمی نظیر ترموستات برخورد کرده و آن را دچار اتصال نموده است؛ بنابراین باید در نمایندگی لباسشویی سینجر در زنجان با استفاده از یک وسیله مخصوص فرو رفتگی برطرف شود اما اگر این تعمیر در نمایندگی لباسشویی سینجر در زنجان یک درصد نیز خطرناک باشد برای جلوگیری از خسارت بیشتر کل این بدنه با احتیاط کامل از لباسشویی جدا می شود.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان

خراب شدن درام لباسشویی

تمام لباسشویی ها دارای یک بخشی به نام دارم هستند که جز قطعات مکانیکی آن به شمار می رود. این درام را روزنه های زیادی با فواصل منظم و در یک اندازه پوشانده است؛ به این دلیل در این بخش روزنه تعبیه شده که آب از طریق آن به درام وارد شده و آن را پر کرده تا لباسشویی آماده کار و به جریان افتادن شود در این شرایط ممکن است روزنه ها گرفته شود به این منظور که یک گرد و خاک و یا یک شی کوچک به این قسمت راه یافته و باعث شود که روزنه بسته شود. در چنینی شرایطی باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در در زنجان به طور کامل روزنه ها باز شود که برای این کار از یک دستگاه دارای هوا استفاده می شود تا با فشار هوا بتواند با سرعت این آلودگی را خارج کند.

الیته گاهی توسط کاربران برای اطلاع دادن به نمایندگی لباسشویی سینجر در زنجان برای رفع این مشکل کوتاهی می شود؛ زیرا با گرفتگی چند روزنه، آب از روزنه های دیگر وارد درام می شود به همین منظور سهل انگاری برای ارسال به نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان صورت می گیرد. این کار ادامه پیدا می کند تا گرفتگی به روزنه های دیگر نیز کشیده شود در چنین شرایط کاربر با این شکایت که درام لباسشویی پر از آب نمی شود با نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان تماس می گیرد. در این زمان ابتدا یک چک کلی صورت خواهد گرفت سپس تکنسین های خبره کار را بر روی روزنه های درام جهت بر طرف کردن مشکل شروع می کنند.

تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان

تعمیر چیلک در نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان

چیلک قطعه ای در لباسشویی بوده که نوعی محفظه به شمار می آید. این قطعه را کاربران نمی توانند هنگام کار با دستگاه مشاهده کنند؛ زیرا در یک قسمت انتهایی و پشت درام جلویی واقع شده هست. در واقع این قطعه نیز مورد صدمه قرار می گیرد و باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان آن را تعمیر کرد با توجه به این که دسترسی به آن سخت است این کار نیز توسط مهندسین فعال در این بخش انجام می شود.

هنگامی که آب از محل جاپودری منتقل نشود و حجم زیادی از آن باقی بماند نشان دهنده خراب شدن چیلک است؛ زیرا مسئولیت مهم این بخش است که بتواند آبی که با مواد شوینده ترکیب شده را در خود نگه دارد، هنگامی که این مورد رخ نداد باید برای نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان مشکل به وجود آمده شرح داده شود.

به علاوه المنت های زیادی از لباسشویی دراین قطعه قرار دارند که اگر به هر نحوی این المنت ها با آب برخورد نمایند دچار سوخنگی شده و فقط باید در نمایندگی لباسشویی سینجر در زنجان، المنت ها را کاملا جدا و بر اساس نوع و جنس آن المنت های جدید را برای روی کار شدن وسیله درون چیلک نصب می کنند.

نمایندگی لباسشویی سینجر در زنجان

 خراب شدن پولی لباسشویی

اگر با زدن کلید استارت محفظه فعالیت خود را شروع نکرد ممکن است مشکل پولی های لباسشویی باشد؛ زیرا این قطعه دچار صدمه شده و نمی تواند نیروی موتور را به حس گر های محوری محفظه برساند در نتیجه هنگام روشن شدن هیچ حرکتی ایجاد نمی شود.

گاهی علت این مشکل وجود یک بریدگی کوچک در یک قسمتی از کابل متصل به پولی بوده اما در بیشتر مواقع خود پولی نقص پیدا کرده به این صورت که یا قطعه ای از آن جدا شده و یا عوامل دیگر که همه این مشکلات باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان برطرف شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان:

تعمیر لباسشویی سینجر در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *