مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

چرا ماشین لباسشویی سامسونگ می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی سامسونگ بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی سامسونگ به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی سامسونگ بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی سامسونگ اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد | تعمیر، نصب و سرویس

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی سامسونگ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد
تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی 12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

علت نشت آب از ماشین‌های لباسشویی چه می‌باشد؟ چرا در زیر ماشین‌های لباسشویی آب جمع می‌شود؟ علت عدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی چیست؟ نشتی آب می‌تواند بسیار خطرناک باشد. علاوه بر آسیب رساندن به بدنه ماشین لباسشویی می‌تواند موجب برق گرفتگی نیز بشود. از دلایل اصلی نشت آب از زیر ماشین لباسشویی می‌توان به مشکل در پمپ لباسشویی و یا پارگی شلنگ‌ها اشاره کرد. اما بهتر است علت دقیق آن به طور کامل بررسی شود. این کار باید توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد انجام شود زیرا نیاز به دانش و تجربه و مهارت کافی دارد.

بدین ترتیب اگر پس از عیب یابی اولیه قادر به رفع مشکل دستگاه نبودید بهتر است برای تعمیر لباسشویی در مشهد با تکنسین مجرب تماس بگیرید تا مشکل شما را در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

نشت آب از لباسشویی و عیب یابی آن طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

نشتی ماشین لباسشویی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این بخش به طور مختصر به تعدادی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

  • پارگی یا گرفتگی در شلنگ‌های لباسشویی می‌تواند یکی از دلایل نشت آب از ماشین لباسشویی باشد.
  • ایراد در پمپ تخلیه و یا طریقه نصب شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی می‌تواند علت دیگری برای نشتی لباسشویی باشد.
  • همچنین ممکن است دریچه ورودی آب ایراد داشته باشد و یا شکسته باشد.
  • مشکل دیگر می‌تواند مربوط به لاستیک دور درب ماشین لباسشویی باشد. اگر این لاستیک پاره شده باشد می‌تواند باعث نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی شود. برای رفع این مشکل باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.
  • می‌تواند از قسمت دیگر کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی باشد. اگر این قطعات ایراد داشته باشند شما شاهد نشتی آب خواهید بود. پس برای رفع مشکل باید با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.
  • همچنین وجود هرگونه اشکال یا شکستگی در قسمت جاپودری می‌تواند منجر به نشت آب در ماشین لباسشویی شود. چنانچه انسداد جاپودری موجب نشتی آب شده باشد با رسوب زدایی و شستشوی آن مشکل قابل رفع است. اگر مشکل حل نشد می توانید از نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد کمک بخواهید.
  • خرابی سوئیچ ماشین لباسشویی نیز دلیل دیگری برای نشت آب از ماشین لباسشویی خواهد بود.

در ادامه این مطلب به بررسی دلایل نشتی ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت و روش‌های عیب یابی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مشهد

بررسی شلنگ ها در لباسشویی

درون هر ماشین لباسشویی شلنگ‌های متعددی وجود دارد که مهمترین آن‌ها شلنگ ورودی و تخلیه آب هستند. برای بررسی دلیل نشتی ماشین لباسشویی باید بررسی کنیم که این شلنگ‌ها سالم باشند و دچار پارگی یا انسداد نشده باشد. چنانچه یکی از شلنگ‌ها ایراد داشت باید با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا مشکل شما را رفع نمایند. همچنین ماشین لباسشویی دارای شلنگ‌های داخلی هستند که شیر برقی را به محفظه جاپودری متصل می‌کنند. اگر این شلنگ  ایراد داشته باشد شاهد نشتی آب از ماشین لباسشویی خود خواهید بود. برای تعمیر این شدن کافیست با ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

ایراد در پمپ لباسشویی

خرابی پمپ تخلیه آب ماشین لباسشویی یکی از شایع‌ترین دلایل نشتی آب از لباسشویی است. این پمپ می‌تواند به سه شکل تسمه‌ای، درایو مستقیم و یا الکتریکی باشد. اگر نشتی آب در حین شستشو رخ می‌دهد می‌توان گفت که ایراد از پمپ تخلیه است. بنابراین باید این پمپ و تمامی شلنگ‌های متصل به آن و همچنین در صورت نیاز تسمه ماشین لباسشویی در قسمت پمپ بررسی کنید. البته به خاطر بسپارید که این کار کاملاً تخصصی است و برای انجام آن باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد کمک بگیرید.

دریچه ورودی آب

دلیل بعدی نشتی آب از ماشین لباسشویی وجود ایراد در دریچه ورودی آب است. این دریچه وظیفه دارد ورود آب سرد و گرم به داخل لباسشویی را کنترل کند. این شیر در پشت ماشین لباسشویی است و شلنگی به آن متصل شده که از طریق پنل عقبی وارد دستگاه می‌شود. برای عیب یابی باید بررسی کنید که دریچه و شلنگ متصل به آن فاقد هرگونه ترک خوردگی و یا آسیب دیدگی باشند. چنانچه مشکلی در این قسمت‌ها مشاهده شد از نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد راهنمایی بخواهید.

خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

دلیل استفاده مداوم از ماشین لباسشویی لاستیک دور درب ممکن است گاهی معیوب شود. این مشکل باعث ایجاد نشتی آب از ماشین لباسشویی خواهد شد. برای عیب یابی باید سریعاً به سراغ تعمیر کار نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد بروید و نسبت به تعمیر این قسمت اقدام کنید. یکی دیگر از دلایل نشتی آب می‌تواند قفل نشدن درب دستگاه باشد. برای رفع این مشکل قفل در باید توسط نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد تعویض گردد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

ایراد در دیگ ماشین لباسشویی

یکی دیگر از دلایل نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی مشکل تراز بودن دیگر است، زیرا عدم تراز بودن لباسشویی در حین کار باعث تکان خوردن و ضربه به دستگاه می‌شود. همچنین چنانچه ماشین لباسشویی در هنگام آبگیری و چرخاندن مخزن دچار نشتی می‌شود ممکن است علت آن به کاسه نمد مربوط باشد. برای عیب یابی این مورد پشتی ماشین لباسشویی را درآورده و اجازه دهید که لباسشویی کامل آبگیری کند. سپس به قسمت بلبرینگ نگاه کنید و ببینید که آیا آب خارج می‌شود یا خیر. اگر نشتی آب از این قسمت بود کاسه نمد باید به طور کلی نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد تعویض گردد.

جاپودری لباسشویی

رسوب گرفتن و انسداد جاپودری لباسشویی یکی دیگر از دلایل نشتی آب از ماشین لباسشویی است. در واقع اگر جاپودری مسدود شده باشد فشار آب ورودی از شیر برقی باعث پاشیدن آب به خارج از جاپودری خواهد شد. همچنین اگر جاپودری ترک بخورد شاهد نشتی آب از ماشین لباسشویی خواهید بود. برای رفع این مشکل باید از تعمیرکار مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد کمک بگیرید. همچنین اگر جاپودری شکسته است باید آن را از طریق نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد تعویض نمایید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

در این مطلب به بررسی مشکلات عمده‌ای که باعث نشت آب از زیر ماشین لباسشویی می‌شود پرداختیم. همانطور که در ابتدا به شما گفتی نشتی آب مشکل بسیار خطرناکی است که علاوه بر آسیب زدن به بدنه ماشین لباسشویی می‌تواند منجر به برق گرفتگی و خسارات جانی شود. بنابراین این مشکل باید در اسرع وقت رفع گردد. برای رفع این مشکل می‌توانید با ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید تا شما را برای حل مشکل راهنمایی کنیم.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد با اعمال بهترین ترفند‌ها به همراه تیم با تجربه و آگاه، سعی در حل مشکلات سیستم شما دارد.
علت خرابی ماشین لباسشویی را نمی‌توان صرفاً الکتریکی یا مکانیکی دانست. خرابی ماشین لباسشویی می‌تواند هم الکتریکی و هم مکانیکی باشد. ممکن است نقص تولید کارخانه، نقص ناشی از نوسانات الکتریکی، خرابی ناشی از استفاده نادرست یا همه آن‌ها با هم نیز باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام نیاز به تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد باید در نظر گرفت؛ این است که ماشین لباسشویی را از برق بکشید و شیر آب را ببندید.

ماشین لباسشویی سامسونگ من آب نمی‌گیرد

اگر سیستم شما به مرور زمان آب کافی بر روی لباس‌ها نمی‌ریزد باید به بررسی موارد زیر بپردازید:

• ممکن است شیر برق بسته باشد: با باز کردن شیر آب مشکل حل می‌شود.
• ممکن است شیلنگ ورودی آب خم شده باشد: شیلنگ‌های ورودی آب بررسی شده و شیلنگ‌ها اصلاح می‌شوند.
• ممکن است شیلنگ ورودی آب مسدود شده باشد: فیلتر‌های شیلنگ ورودی آب تمیز می‌شوند.
• ممکن است درب دستگاه کاملاً بسته نباشد: درب دستگاه خود را ببندید.

ماشین لباسشویی سامسونگآب را تخلیه نمی‌کند

ماشین لباسشویی آب را تخلیه نمی‌کند

شلنگ تخلیه ممکن است گرفتگی یا پیچ خوردگی داشته باشد. شلنگ تخلیه چک می‌شود. اگر گرفتگی داشته باشد، تمیز نمایید. در صورت عدم رفع نقص می‌توانید طبق توصیه‌ی تیم نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد به بررسی موارد زیر بپردازید:
۱. فیلتر پمپ ممکن است گرفتگی داشته باشد. فیلتر پمپ تمیز می‌شود.
۲. ممکن است موتور پمپ خراب شده باشد. با یک جدید جایگزین می‌شود.

توصیه‌ی تیم تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد برای زمانی که لباسشویی سامسونگ به محض پر شدن، آب تخلیه می‌کند

اگر سیستم شما زمانی که تازه از آب پر می‌شود شروع به تخلیه آب می‌نماید، باید سریعاً به بررسی و رفع نقص بپردازید. برای این مشکل می‌توانید بر اساس گفته‌های تیم تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد به صورت زیر عمل نمایید:
انتهای شیلنگ تخلیه آب ممکن است در مقایسه با دستگاه خیلی کم باشد یا ممکن است به زمین افتاده باشد. شلنگ تخلیه آب را در ارتفاع مناسب قرار دهید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد:

تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *