مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی سامسونگ

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شیراز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف ترین وسایل برقی خانه لباسشویی می باشد. انتخاب یک برند معتبر و با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. یکی از بهترین برند ها در لوازم برقی سامسونگ می باشد، این برند دارای سابقه نیم قرنی در تولید لوازم برقی علل خصوص لباسشویی می باشد. بعد از انتخاب بهترین برند برای تعمیر لباسشویی در شیراز انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی نیز حائز اهمیت است. نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز یکی از معتبر ترین نمایندگی های این برند می باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

ماشین لباسشویی برند سامسونگ یکی از بهترین برند های مطرح جهانی است که امروزه در بازارها موجود می باشد. انتخاب یک نمایندگی معتبر جهت خرید و یا تعمیر لباسشویی بسیار مهم است. نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز علاوه بر تعمیر به موقع لباسشویی شما دارای انواع مختلف لباسشویی سامسونگ می باشد که شما می توانید با مراجعه به وبسایت و یا مراجعه حضوری از اخرین قیمت ها باخبر شوید.

علاوه بر آن نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ دارای دیگر ویژگی هایی نیز می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم:

تعمیر لباسشویی شما در کمترین زمان ممکن

همانطور که اشاره کردیم یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های موجود در بازار سامسونگ می باشد و انتخاب یک نمایندگی معتبر برای خرید و استفاده از خدمات پس از فروش آن برای مشتریان بسیار مهم است. نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز یک انتخاب مطمئن برای مشتریان است چرا که در هنگام خرابی لباسشویی در کمترین زمان در محل زندگی شما با کمک بهترین تکنسین ها عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی شما انجام می شود.

گارانتی سرویس و خدمات پس از فروش توسط نمایندگی

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در شیراز در صورت هرگونه خرابی پس از فروش لباسشویی به خریداران موظف به اولین تعمیر دستگاه بدون دریافت هرگونه مبلغ می باشد.. این نمایندگی به خریداران خود به مدت یکسال خدمات پس از فروش رایگان اعطا می کند.

تعمیر دستگاه شما در محل سکونت

یکی دیگر از ویژگی های نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در شیراز این مورد می باشد که در صورت ایجاد هرگونه خرابی برای دستگاه شما تکنسین ها و تعمیرکاران به محل سکونت شما اعزام می شوند این ویژگی برای خریداران مزیت حساب می شود چرا که دیگر نیاز به هزینه اضافی برای حمل لباسشویی وجود ندارد و خریداران می توانند تمامی پروسه تعمیر را زیر نظر داشته باشند.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز

علت های رایج خرابی ماشین لباسشویی های سامسونگ

علت های متفاوتی می تواند وجود داشته باشد تا ماشین لباسشویی شما به مشکل بخورد. هر دستگاه برقی عمر مفید مصرفی دارد و پس از گذشت مدتی ممکن است به مشکلاتی بربخورد. این ایرادات باید حتما توسط یک تعمیرکار و یا متخصص این کار انجام گردد. نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز یکی از معتبرترین نمایندگی ها در جهت تعمیر ماشین لباسشویی های سامسونگ می باشد. در ادامه قصد داریم درباره برخی از مشکلات متداول لباسشویی های سامسونگ بپردازیم:

از کار ایستادن و خرابی تایمر لباسشویی

یکی از مواردی که امکان خرابی  آن در برخی از مدل های لباسشویی های سامسونگ وجود دارد خرابی تایمر می باشد. این قطعه لازم است سالی یک بار مورد بازدید قرار گرفته و در صورت نیاز تعویض گردد. برای تعویض این قطعه از لباسشویی شما می توانید با یکی از نمایندگی لباسشویی سامسونگ در شیراز در ارتباط باشید و قطعه مورد نظرتان را با کمک متخصصین این مجموعه خریداری و تعویض نمایید.

جمع شدن آب در داخل ماشین لباسشویی

یکی دیگر از علت های خرابی ماشین لباسشویی جمع شدن و تجمع آب در داخل آن می باشد که دلیل این خرابی بیشتر بخاطر قطعات داخلی شیر برقی است که امکان تخلیه آب را بع دستگاه نمی دهد.

لرزش بیش از اندازه لباسشویی

برای نصب اولیه لباسشویی انتخاب یک نمایندگی معتبر بسیار حائز اهمیت می باشد. علت اصلی لرزش ماشین لباسشویی در هنگام کار ناشی از نصب اشتباه و نادرست آن است. نماندگی لباسشویی سامسونگ در شیراز بصورت کاملا رایگان در محل سکونت شما کار نصب و راه اندازی دستگاه شما را انجام می دهد.

قفل نا به هنگام درب لباسشویی

در میان ماشین لباسشویی های سامسونگ قفل شدن ناگهانی درب یکی از رایج ترین مشکلات می باشد. علت این اتفاق می تواند دلایل متعددی داشته باشد اما مهم ترین دلیل آن از کار افتادن میکرو سوئیچ قفل درب قبل از پایان کار می باشد. در این موارد شما می بایست در اولین اقدام به یکی از نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز در تماس باشید تا در اسرع وقت یکی از تعمیرکاران برای تعمیر دستگاه شما اعزام گردد.

بی وقفه کارکردن دستگاه

هنگامی که در قسمتی از لباسشویی نشتی ایجاد شود این اتفاق رخ خواهد داد.چرا که اب حاصل از نشتی برروی قطعات موجود در لباسشویی ریخته و ایجاد جرقه می کند. در این زمان حتما باید با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز تماس حاصل نمایید تا متخصصین در کمترین زمان به محل سکونت شما مراجعه نمایند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در شیراز

براورد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در شیراز

براورد هزینه تعمیر می تواند متفاوت باشد چرا که وجود خرابی و میزان خرابی در هریک از قسمت های دستگاه می تواند با یکدیگر کمی فرق داشته باشند. برای براورد هزینه ابتدا باید تعمیرکار به محل سکونت اعزام گردد و پس از بررسی خرابی و مشکلات لباسشویی می تواند مقدار هزینه مورد نیاز جهت تعمیر را با شما در میان بگذارد. شما می توانید برای تعمیر هرمدل از لباسشویی های سامسونگ با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز در ارتباط باشید و با کمک مجرب ترین کادر تعمیر مجموعه سلامت دوباره دستگاه خود را  بازگردانید.

چگونه با نمایندگی لباسشویی سامسونگ در شیراز در ارتباط باشیم؟

اگر شما هم فردی هستید که تمایل به خرید هریک از مدل های مختلف لباسشویی برند سامسونگ دارید و یا اینکه دستگاه را قبلا خریداری کرده اید و نیاز به تعمیر مجدد آن دارید می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز به صورت تلفنی و یا حتی حضوری و آنلاین در ارتباط باشید. این نمایندگی بصورت آنلاین به شما عزیزان از طریق وبسایت خود مشاوره می دهد.

کلام آخر

خرید یک لباسشویی با کیفیت و برند مطمئن دغدغه تمامی خریداران است. توصیه ما به شما خرید یکی از مدل های برند سامسونگ می باشد این برند دارای تجربه و فروش نیم قرنی است و طرفداران زیادی نیز دارد. یکی از معتبرترین فروشگاه ها جهت خرید و یا حتی تعمیر ماشین لباسشویی نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در شیراز می باشد.

شما می توانید با گرفتن مشاوره رایگان از طریق وبسایت نمایندگی تعمیر لباسشویی در شیراز  از شرایط خرید و تعمیر دستگاه مد نظر خود با خبر شوید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز:

تعمیر لباسشویی سامسونگ در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *