مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند سامسونگ یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی سامسونگ باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی سامسونگ

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

در این مقاله به بررسی نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان و همچنین به علت آب گیری نکردن لباسشویی و نحوه ورود آب به لباسشویی را بررسی می کنیم و سپس در مورد نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان می پردازیم. در نتیجه می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر لباسشویی در اصفهان ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

چرا لباسشویی سامسونگ آبگیری لازم را انجام نمی دهد؟

یکی از علت‌های گوناگونی در این زمینه که چرا لباسشویی سامسونگ آبگیری لازم را انجام نمی دهد؟ برخی از این دلایل مثل خراب بودن شیر تامین آب لباسشویی و یا ایجاد مشکلاتی در سیم کشی لباسشویی و … می تواند سبب بروز چنین مشکلاتی شود.

در این مقاله موارد بسیار مهمی را درباره نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان  بیان خواهیم نمود و بررسی می کنیم که آب چگونه وارد ماشین لباسشویی می گردد و همچنین در مورد از علت های آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ و بروز مشکل مشکلاتی از این قبیل می پردازیم.

از جمله دلایل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی خرابی شیر تامین آب و همچنین مشکل گرفتگی فیلتر های ماشین های لباسشویی می باشد. ضمنا وجود اختلال در سیم کشی لباسشویی هم می تواند سبب عدم آبگیری  در ماشین های لباسشویی می شود. مشکل در سوئیچ ماشین های لباسشویی سبب عدم آبگیری این گونه ماشین های لباسشویی سامسونگ می گردد.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

نحو ورود آب به ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر که ماشین لباسشویی شما درست آبگیری نمی کند می توانید جهت سرویس دستگاه ها با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان در ارتباط باشید. نحوه ورود آب به ماشین های لباسشویی سامسونگ به این صورت است:

 در مرحله نخست ماشین لباسشویی آبگیری می‌شود هنگامی که درب ماشین لباسشویی بسته می شود، میکروسوئیچ بسته بودن را به برد الکتریکی ماشین اطلاع می دهد و در این مرحله شستشوی لباس آغاز می شود. سپس شیر برقی برای آبگیری در مدار قرار داده می شود و آب هم به وسیله شیر ورودی پشت لباسشویی وارد شلنگ هایی که به شیر برقی متصل هستند می گردد. هنگامی که شیر برقی فعال می گردد بوبین های آب باز می شود و آب وارد ماشین لباسشویی های سامسونگ می گردد.

نحوه برطرف کردن مشکل آبگیری نکردن لباسشویی

امکان داره در مکان اتصال شیر آب به ماشین های لباسشویی و همچنین شلنگ های آن قطعی هایی به وجود آمده باشد که این امر باعث می‌شود، فشار آب به مقدار ایده آل نرسد و به همین دلیل آبگیری در ماشین های لباسشویی با مشکلاتی رو به رو شود. اگر که در فیلتر های شیر آب در ورودی ماشین لباسشویی قطعی و کثیفی به وجود بیاید می‌بایست شلنگ آن را کاملاً باز نمایید و پس از بیرون آوردن فیلتر ها آنها را یک به یک تمیز کنید.

 همچنین امکان دارد جا پودری ماشین لباسشویی هم کثیف باشد و این هم مانع از حرکت آب به داخل قطعه ها می شود. چرا که آب بعد از گذشت جا پودری وارد دیگ ماشین های لباسشویی می‌شود و کثیف بودن جا پودری باعث جلوگیری از گردش آب در این ماشین ها می گردد.

در نتیجه می بایست همیشه اتصالات شیر آب و شلنگ ها را کنترل کنید و فیلترهای شیر آب و اتصالات شلنگ را تمیز نمایید و همچنین جا پودری ماشین لباسشویی را هم تمیز کنید، که باعث گردش آب شود و از اختلالات پیشرو جلوگیری به عمل آورید. اگر در این زمینه تخصص ندارید می توانید کار را نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان بسپارید.

 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در اصفهان

 

خراب بودن شیر تامین آب در ماشین های لباسشویی

زمانی که حرف آبگیری نکردن ماشین های لباسشویی سامسونگ به میان می‌آید نخستین بخشی که باید نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان صورت کامل و دقیق بررسی گردد شیر تامین آب در اغلب ماشین های لباسشویی می باشد.

چرا که ماشین های لباسشویی ماشین هایی می باشند که بعد از روشن شدن احتیاج به ورود آب به درون دیگ های خود و سپس خیس کردن لباس ها برای شستشو می باشد.

اما اغلب امکان دارد با خراب و یا معیوب شدن شیر برقی لباسشویی این فراینده تامین کردن آب برای دیگ ماشین لباسشویی دقیقاً انجام نشود. در این بخش به بررسی نمودن تاثیر خراب و معیوب بودن شیر تامین آب در آبگیری نکردن ماشین های لباسشویی می پردازیم.

از قبیل این مشکلات به شرح زیر است:

  • امکان دارد شیر ورودی آب در دستگاه گرفته پاره یا شکسته شده باشد.
  • امکان دارد در مکان اتصال شیر تامین آب اختلالاتی به وجود آمده باشد.
  • امکان دارد شیر آب متصل به ماشین لباسشویی کاملاً بسته شده باشد.

 که یک به یک این احتمالات را نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان باید کاملاً بررسی نماید.

گرفتگی فیلتر ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان می بایست حتما گرفتگی فیلتر ماشین لباسشویی را نیز بررسی کند. یکی از دلایل آب گیری نکردن ماشین های لباسشویی همین علت است.

از جمله علت هایی که باعث آبگیری نکردن ماشین های لباسشویی همین گرفتگی فیلتر ها می باشند. که این مشکلات به دلایل زیر امکان دارد پیش بیاید:

 دلیل اول اینکه ماشین لباسشویی به شیر آب متصل است و امکان دارد که آب شهری دارای رسوب هایی باشد، که باعث گرفتگی فیلتر گردد. گرفتگی از طریق این رسوب ها در فیلتر سبب جلوگیری از ورود آب و همچنین آبگیری نکردن ماشین لباسشویی می شود. بسیار دقت کنید که در مسیر ورودی آب همه لباسشویی فیلتر تعبیه نشده است. در نتیجه یکی از مواردی که باید نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان و یا نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان بررسی کند این مورد است.

معرفی برند لباسشویی سامسونگ

از بهترین برند‌هایی که می‌توانید برای ماشین لباسشویی خود انتخاب داشته باشید برند سامسونگ می‌باشد. انتخاب برند سامسونگ کمک می‌کند تا مدت زمان زیادی بتوانید بدون مشکل از ماشین لباسشویی خود استفاده داشته باشید. البته از آنجایی که احتمال خرابی قطعات در تمام وسایل برقی وجود دارد وجود مراکز معتبری مانند مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان یک مزیت بزرگ در این برند به حساب می‌آید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان

برای حل مشکلات مطرح در ماشین‌های لباسشویی نیاز است در مورد این دستگاه و ساختار آن تا حدودی اطلاعات داشته باشید. بسیاری مشکلات هستند که در لباسشویی‌های سامسونگ مشترک بوده و افراد زیادی آن‌ها را تجربه می‌کنند. در ادامه مطلب در تلاش هستیم برخی از متداول‌ترین پرسش‌هایی که در مورد خرابی‌های لباسشویی سامسونگ دارید را مورد بررسی قرار دهیم. اگر احساس کردید نیاز به راهنمایی‌های بیشتری دارید با کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان تماس داشته باشید.

تعمیر لباسشویی سامسونگ در زمانی که آبگیری دستگاه به درستی انجام نمی‌شود
یکی از مطرح‌ترین مشکلات ماشین‌های لباسشویی سامسونگ زمانی است که روند آبگیری دستگاه شما با اختلال مواجه می‌گردد. این اتفاق ممکن است به دنبال فراموشی شما برای وصل کردن شیر ورودی آب دستگاه اتفاق افتاده باشد. پس قبل از تماس با کارشناسان تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان حتماً به بررسی شیر ورودی دستگاه بپردازید. پس از آن نگاهی به وضعیت شلنگ‌های ورودی آب انداخته و مطمئن شوید پیچ خوردگی یا انحنایی در آن‌ها وجود ندارد. در مرحله آخر نیز باید شیر برقی و برد الکترونیکی ماشین لباسشویی مورد بررسی قرار گیرند.

بررسی دلیل تخلیه نشدن آب در لباسشویی سامسونگ

مهمترین عاملی که منجر به عدم تخلیه آب در لباسشویی سامسونگ می‌شود از کار افتادن پمپ تخلیه دستگاه می‌باشد. در صورت سوختن این قطعه لازم است برای جایگزینی آن حتماً از افراد ماهر کمک بخواهید. به جز پمپ تخلیه موارد دیگری نیز می‌توانند در این اتفاق تأثیرگذار باشند.

کلام پایانی

اگر در این زمینه کاربلد هستید و تمایل دارید که این نکات آبگیری نکردن ماشین های لباسشویی را خود بررسی کنید حتما به تمامی نکات ذکر شده توجه کنید تا از بروز مشکلات دیگر به ماشین های لباسشویی جلوگیری کنید.

اگر که در این زمینه به هیچ عنوان سر رشته ندارد می بایست کار را به نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان و یا نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان بسپارید و کار تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود را از صفر تا صد به متخصص این امر بسپارید. متخصص و مهندسین این نوع لباسشویی ها تمامی مشکلات را به سرعت رفع می نمایند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان:

تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *