مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیمنس

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شیراز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز

لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و … جزوی از اصلی ترین و اساسی ترین لوازم خانگی ما می باشد. هرگونه اختلال در کارکرد هر یک از آنها می تواند بسیار آزاردهنده باشد. شرکت زیمنس آماده ارائه انواع خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز خود در سراسر ایران است. نمایندگی لباسشویی زیمنس در شیراز یکی از معتبر ترین مراکز تعمیر و پشتیبانی از خدمات پس از فروش محصولات زیمنس می باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز با کادری حرفه ای متشکل از متخصصان با تجربه در این زمینه، با شناخت کامل خود در زمینه ساخت و تعمیر لباسشویی در شیراز توانسته است بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز

مزایای نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز

شرکت زیمنس برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود،‌ نمایندگی هایی را در سرتا سر ایران قرار داده است. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز، یکی از پیشتازان در این زمینه است. در این بخش به بررسی مزایای تعمیر لباسشویی توسط این متخصصان پرداخته ایم.

تعمیر در محل

  نمایندگی لباسشویی زیمنس در شیراز مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و با بهترین کیفیت، هرگونه اختلال در دستگاه شما تشخیص داده و با سرعت و در کمترین زمان ممکن، آن را برطرف کند. جابجایی وسایل بزرگ و سنگینی مانند لباسشویی ظرفشویی یخچال و ماکروفر و ماکروویو ممکن است با دشواری های همراه باشد و همچنین امکان ایجاد خرابی های بیشتری در آن وجود دارد به همین خاطر تعمیر در محل بسیار مفید بوده و می تواند از بروز این دسته از مشکلات جلوگیری کند.

تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز

تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن

 نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز متشکل از افراد خبره و با تجربه می باشد این افراد سعی دارند در اسرع وقت در محل حاضر شده و در کوتاهترین زمان ممکن، خدمات تعمیر و سرویس را انجام دهند. بدین ترتیب تمامی مراحل تشخیص، باز و یا بسته کردن دستگاه، در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد. افراد شاغل در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز، در تلاش اند با سرعت و دقت خود در نحوه انجام کار،‌ رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نمایند.

هماهنگی زمان و مکان تعمیر با مشتری

 یکی از بهترین مزیت هایی که نمایندگی ماشین لباسشویی زیمنس در شیراز دارد این است که تمامی خدمات با رضایت کامل شما مشتریان عزیز انجام می شود. زمان تعمیر وسیله و همچنین محل مورد نظر، مطابق با خواست و سلیقه شما قابل تغییر است. پس از هماهنگی های انجام شده با مشتری، تکنسین های متخصص در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز،‌ مطابق با زمان در خواستی، در محل حضور پیدا می کنند.

استفاده از قطعات با کیفیت

زمانی که تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز می سپارید، می توانید از کیفیت قطعات تعبیه شده در دستگاه خود اطمینان داشته باشید. چرا که این افراد، برخلاف دیگر تعمیرکاران، جدید ترین و متناسب ترین قطعه را از شرکت زیمنس بر روی دستگاه شما نصب می کنند. قطعات تعبیه شده متناسب با استاندارد های به کار رفته در دستگاه شما است؛ به همین علت می تواند بهترین سازگاری را برای لباسشویی داشته باشد.

نمایندگی لباسشویی زیمنس در شیراز

بررسی مشکلات رایج لباسشویی زیمنس

در این قسمت مهمترین مشکلاتی که مشتریان لباسشویی زیمنس با آن روبرو هستند بررسی شده است. تمامی این مشکلات توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت قابل حل می باشد.

علت نشت آب از ماشین لباسشویی زیمنس

برای بررسی علت نشت آب در ابتدا شما باید سبد جستجو را بررسی کنید. خارج شدن سبد جستجو و یا شل بودن اتصالات شیلنگ ها از جای خود، می تواند ساده ترین علت های بروز این مشکل باشد؛  بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن این المان های مهم با افراد فرصت طلب تماس برقرار کرده و هزینه‌های هنگفتی را به آنها می پردازند. در صورتی که این مشکل به ساده ترین شکل ممکن قابل حل است.

 البته مشکلات دیگری هم نظیر نشتی شیر ها از آب و یا خرابی و ترک خوردن شلنگ تخلیه و همچنین اختلال در شلنگ تخلیه می تواند علت بروز این مشکل باشد.در این زمان شما می توانید جهت دریافت راهنمایی با نمایندگی لباسشویی زیمنس در شیراز تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در شیراز به سادگی مشکل برطرف مشکل ایجاد شده را حل کرده و اقدام به بررسی کامل دستگاه می کند؛ بدین ترتیب شما از سلامت دستگاه خود اطمینان کامل را کسب می کنید.

علت لرزش ماشین لباسشویی زیمنس

در این قسمت دلایل احتمالی لرزش ماشین لباسشویی شرح داده شده است. شما می توانید برای راهنمایی های بیشتر در این زمینه با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز تماس گرفته و اطلاعات کاملی مطابق با دستگاه خود کسب کنید.

  • اولین و مهمترین دلیلی که اکثر افراد با آن مواجه هستند بار زیاد لباس در دستگاه است برای حل این مشکل شما باید حجم و وزن لباس ها را کم کنید.
  • تراز نبودن دستگاه هم می تواند یکی از علت های ایجاد این مشکل باشد برای این کار شما می توانید زمانی که زمین شما ناهموار است، از قطعه های محکم برای تراز کردن دستگاه استفاده کنید.
  • اما سومین و مهمترین علت لرزش ماشین لباسشویی زیمنس پایه‌های آن است. ممکن است پایه ها در زمان راه اندازی به طور کامل محکم نشده باشند، به همین خاطر باید از این بابت اطمینان لازم را کسب کنید.

دلایل عدم گرم شدن آب داخل مخزن لباسشویی زیمنس

در این زمینه ممکن است مخزن ماشین لباسشویی ایراداتی داشته باشد. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم حتماً با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز تماس حاصل کنید. در این بخش برخی از علت های خرابی مخزن نام برده شده است:

  • اختلال در ترموستات
  • خرابی المنت
  • قطع شدن سیم رابط تایمر متصل به المنت ماشین لباسشویی زیمنس
  • خرابی پلاتین تایمر مرتبط با المنت

 سخن پایانی

 در این مقاله مشکلات عمده‌ای که ممکن است برای خریداران ماشین لباسشویی زیمنس اتفاق بیفتد، بررسی شده است. مهمترین نکته ای که در این زمینه وجود دارد این است که بهتر است از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز کمک بگیرید. چرا که این متخصصان قادراند متناسب ترین قطعه را در دستگاه شما تعبیه کنند. تکنسین های شاغل در نمایندگی لباسشویی زیمنس در شیراز با استفاده از بهترین و مناسب ترین قطعات شرکت زیمنس، ماشین لباسشویی شما را به بهترین شکل ممکن بررسی و تعمیر می کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز:

تعمیر لباسشویی زیمنس در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *