مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیمنس

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس تبریز
تعمیرات لباسشویی زیمنس تبریز1

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز برای عموم مردم خدمات زیادی در خصوص لوازم خانگی می‌دهد. همه ما از داشتن لباسشویی زیمنس خود راضی هستیم و گاهی روزانه چندین بار از آن استفاده می‌نماییم. لباسشویی زیمنس نیز مانند دیگر لوازم خانگی ممکن است روزی از کار بیفتد یا خراب شود. بهترین درمان برای لباسشویی خراب، تماس با مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز است.
نیرو‌های نمایندگی لباسشویی زیمنس در تبریز بهترین تجهیزات را در خصوص بررسی و تعمیر لباسشویی دارد. اما اگر می‌خواهید خودتان به تعمیر لباسشویی زیمنس برسید، توصیه می‌کنم به ادامه مقاله بپردازید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز

چرا ماشین لباسشویی زیمنس آبگیری نمی‌کند و طبق توصیه‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز چه باید کرد؟

لوازم خانگی برند زیمنس مدت هاست که به دلیل قابلیت اطمینان و دوام از شهرت بالایی برخوردار بوده‌اند. متأسفانه، ممکن است شکست بخورد. شاید کمترین انحراف جدی از هنجار، از دست دادن توانایی دستگاه در تخلیه آب باشد. دلایل مختلفی برای شکست می‌تواند وجود داشته باشد. در برخی موارد، باید به کمک متخصصان نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز مراجعه کنید، اما گاهی اوقات می‌توانید خودتان مشکل را حل کنید.

اختلال در عملکرد سیستم زهکشی معمولاً به طور ناگهانی ظاهر نمی‌شود. ماشین لباسشویی زیمنس وقتی به حالت چرخش می‌روید، شروع به تخلیه کندتر آب می‌کند. اگر به این توجه نکنید، تخلیه می‌تواند به طور کامل متوقف شود. طبق تحقیقات نمایندگی لباسشویی زیمنس در تبریز، اولین نشانه‌های یک مشکل ممکن است:

  • حذف آب نه بعد از هر عمل (اول شستشو، شستشوی اصلی، شستشو، پیچیدن).
  • خطا‌ها هنگام شروع حالت بعدی عملکرد واحد؛
  • هنگام شستشو، ماشین لباسشویی آبی را پمپ نمی‌کند که در آن کمک شستشو نیز می‌تواند حل شود.
  • مسدود کردن حالت چرخش، در حالی که لباس‌های شسته شده نه تنها کمی مرطوب می‌مانند، بلکه آب زیادی نیز در آن باقی می‌ماند.
  • آب تخلیه نمی‌شود، در حین شستشو صدای وزوز دائمی وجود دارد.

تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز

آمار تماس با تعمیرگاه نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز و مراکز خدماتی نمایندگی لباسشویی زیمنس در تبریز به دلیل کار نکردن تخلیه ماشین لباسشویی، در اکثریت قریب به اتفاق موارد، موید احتمال بالای این خرابی ناشی از عملکرد نادرست کاربر است. ماشین لباسشویی زیمنس مانند هر مدلی از این سازنده، نسبت به اعمال صاحب خود بسیار تحمل می‌کند و قادر است بسیاری از اقدامات بی‌پروا، اما نه همه آن‌ها را کاهش دهد. عوامل دیگر:

  • روش شستشو اشتباه انتخاب شده است.
  • گرفتگی فیلتر یا لوله تخلیه با‌اشیاء کوچکی که از جیب خود خارج نکرده‌اید.
  • بارگیری بیش از حد مکرر درام با لباس.
  • شستن اقلام آلوده به موی حیوان خانگی بدون شستشوی قبلی.
  • شستن لباس‌های بسیار کثیف بدون پاک کردن آلودگی. این می‌تواند مصالح ساختمانی، خاک، ماسه و غیره باشد.
  • مسدود شدن سیستم فاضلاب آپارتمان.
  • پمپ تخلیه بی‌کیفیت؛
  • آسیب به سنسور سطح آب یا واحد کنترل ماشین لباسشویی به دلیل افت ولتاژ در شبکه برق؛
  • مواد شوینده با کیفیت پایین (پودر یا مومیایی کردن).

برطرف کردن برخی از این مشکلات راحت و بدون نیازمند نمایندگی لباسشویی زیمنس در تبریز است. اما برا مشکلات جدی‌تر از نیرو‌های با تجربه و توانمند نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز درخواست کمک کنید.

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز برای عدم گرم کردن آب لباسشویی زیمنس

اگر ماشین لباسشویی زیمنس شما نمی‌تواند آب را گرم کند، باید آن قسمت‌هایی را که خرابی آن‌ها مانع گرم شدن آب می‌شود، عیب‌یابی کرد. برای تشخیص می‌توانید از نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز کمک بگیرید یا موارد زیر را چک نمایید:

  • بازرسی لوله سنسور سطح آب
  • بازرسی بصری سیم کشی داخلی
  • بازرسی بصری المنت حرارتی برای وجود رسوب.
  • بررسی عملکرد المنت گرمایشی با مولتی متر (مقاومت دستگاه را اندازه‌گیری کنید، المنت حرارتی را گرم کنید و مقاومت را دوباره اندازه بگیرید، نشانگر‌ها را با هم مقایسه کنید و اگر تقریباً یکسان هستند المنت سوخته است).
  • بررسی سنسور دما (در صورت وجود چنین عملکردی، عملکرد دستگاه را در هنگام گرم کردن اجباری بررسی کنید).

نمایندگی لباسشویی زیمنس در تبریز

پس از یافتن ایرادی که باعث می‌شود ماشین لباسشویی آب را گرم نکند، باید تعمیر شود. شما می‌توانید این کار را به روش زیر انجام دهید:

  •  لوله سنسور سطح آب را تمیز یا تعویض کنید.
  • سیم‌های آسیب دیده را تعویض یا لحیم کنید و جدا کنید.
  • عنصر گرما را با جوشاندن آن در آب با اسید سیتریک رسوب زدایی کنید.
  • المنت گرمایشی را با یک عنصر جدید جایگزین کنید.
  • سنسور دما را تعویض کنید.
  • ماژول کنترل را تعویض یا تعمیر کنید.

بهتر است تعویض ماژول کنترل را به افراد حرفه‌ای نمایندگی لباسشویی زیمنس در تبریز بسپارید و در برخی موارد به سادگی یک دستگاه جدید خریداری کنید، زیرا فرآیند تعویض آن بغیر از مراکز نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز می‌تواند گران‌تر باشد.
اگر آب ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود، باید علت خرابی تجهیزات را پیدا کنید و سعی کنید آن را برطرف کنید. در صورت بروز مشکل بهتر است با تکنسین سرویس نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی زیمنس داغ است؟

اگر این اتفاق برای شما افتاده است، ممکن است چندین دلیل برای خرابی وجود داشته باشد. این همیشه به عملکرد نادرست دستگاه مربوط نمی‌شود و با گذشت زمان، اجزای اصلی آن شروع به از بین رفتن می‌کنند، در نتیجه ماشین لباسشویی زیمنس بیش از حد گرم می‌شود.

فرض کنید دستگاه شما دمای آب را تا حد جوشیدن گرم می‌کند، این غیرقابل قبول است، زیرا می‌تواند لباس‌ها را خراب کند و این زمانی اتفاق می‌افتد که برنامه نادرست تنظیم کنید. معمولاً رگولاتور مخصوصی برای این کار روی برد لباسشویی زیمنس وجود دارد. در حین شستشو (نه بلافاصله، اما پس از مدتی)، عنصر گرمایش به طور خودکار روشن می‌شود و شروع به گرم کردن آب می‌کند. برای خاموش کردن این عنصر، دستگاه باید “تشخیص” دهد که آب به دمای مورد نظر رسیده است. دستگاه دارای ترموستات مخصوص برای این کار می‌باشد. در صورت نقص عملکرد، دستگاه می‌تواند آب را جوشاند، زیرا دستور توقف عنصر گرمایش کار نمی‌کند. اگر ماشین لباسشویی یا محفظه آن بیش از حد گرم شود، ممکن است مشکل از سوختگی سیم کشی یا خرابی موتور الکتریکی باشد.

برای برطرف نمودن این نقص‌ها به تنهایی دست به تعمیر نزنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز بهترین نیرو‌ها را جهت تعمیر، تعویض قطعات و انواع کار‌های دیگر خدمات می‌دهد. با تماس نمایندگی لباسشویی زیمنس در تبریز می‌توانید از نیرو‌های آن‌ها مشاوره رایگان نیز بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز:

تعمیر لباسشویی زیمنس در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *