مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز

چرا ماشین لباسشویی زیمنس می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی زیمنس بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی زیمنس به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی زیمنس بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی زیمنس اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیمنس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زیمنس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیمنس ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی زیمنس در اهواز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز در مناسب ترین زمان برای شما امداد و نیرو می فرستد تا از شستن لباس در دست جلوگیری کنید. امروزه ماشین لباسشویی زیمنس در امر شستن لباس به مردم آرامش زیادی بخشیده است. نقص در ماشین لباسشویی می تواند در نامناسب ترین لحظه ظاهر شود. اگر لباسشویی زیمنس شما خراب شود، ممکن است پس از شستن لباس در دست دچار کمردرد می شوید.

اگر ماشین لباسشویی به درستی یا اصلا کار نکند نیاز به مداخله یک فرد متخصص نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز خواهد بود. اما برای برخی از مشکلات لباسشویی زیمنس، راه حل ها تا حد امکان ساده هستند، زیرا لازم است بررسی های خاصی انجام شود. در اینجا برخی از رایج ترین ایرادات ماشین لباسشویی و نحوه رفع آنها آورده شده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز

علت سروصدای زیاد لباسشویی زیمنس

حتما با دیدن عنوان تعجب کردید و با خود می گویید که مگر لباسشویی بی صدا هم داریم؟!

با وجود این که همه لباسشویی ها هنگام کار از خود صدا دارند؛ هنگامی که لباسشویی خراب شود سروصدای بسیار بلندی تولید می کند.

دلیل اصلی این علامت ممکن است اشیاء خارجی خاصی مانند سکه یا سنجاق ایمنی باشد که در حین چرخش وان به داخل درام افتاده اند. از این رو مهم است که تمام جیب های خود را قبل از شستشو بررسی کنید تا از خالی بودن آنها مطمئن شوید. زیپ ها، قلاب ها و طناب ها را ببندید تا از گره خوردن یا گرفتار شدن آن ها در لباس های دیگر یا داخل درام جلوگیری کنید.

اگر لباسشویی بارهای سنگین داشته باشد، ممکن است، ناگهان صدای ترکیدن دهد. معمولا این طبیعی است. اگر صدا ادامه پیدا کند، ماشین لباسشویی نامتعادل است. بار شستشو را متوقف کرده و دوباره توزیع کنید.

اما اگر صدای بلند ماشین لباسشویی به همراه لرزش باشد، باید ابتدا بررسی کنید که آیا تمام پیچ های ثابت و تکیه گاه وان جدا شده اند یا خیر. همچنین بررسی کنید که آیا تمام تکیه گاه ها به طور محکم روی زمین قرار دارند یا خیر.

در صورتی که صدا با نصب محکم پیچ و مهره های ثابت حذف نشد، می توانید با نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز مشورت کنید. در صورت نیاز با از متخصص های نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز درخواست تعمیر لباسشویی در اهواز کنید.

نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز

چرا ماشین لباسشویی زیمنس آب را تخلیه نمی کند؟

نشتی آب در ماشین لباسشویی می تواند ناشی از شل شدن، گرفتگی یا له شدن شیلنگ های تغذیه یا شلنگ تخلیه باشد. اتصالات شلنگ را بررسی و سفت کنید. در صورت نیاز فاضلاب را باز کنید یا در صورت لزوم با یک لوله کش تماس بگیرید.

از طرفی استفاده بیش از حد از مواد شوینده اشتباه می تواند باعث تولید کف بیش از حد شود که می تواند منجر به نشت آب شود. پس اطمینان حاصل کنید که از مقدار مواد شوینده ذکر شده مطابق با توصیه های سازنده استفاده می کنید.

اگر مشکل با این بررسی های کوچک حل نشود، نقص از قطعات لباسشویی است. در چنین شرایطی باید از متخصص هایی از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز درخواست نیرو نمایید.

چرا آب وارد ماشین لباسشویی زیمنس نمی شود یا به کندی وارد می شود؟

یکی از مشکلات رایج این است که چرا ماشین لباسشویی آب نمی کشد. برای این اختلال مهم است که مطمئن شوید که منبع آب در محل مربوطه کافی است.

دلیل دیگر این مشکل ممکن است باز نشدن کامل شیر باشد. یا شیلنگ خیلی خم شده است. دلیل دیگر ممکن است گرفتگی فیلتر شیلنگ منبع تغذیه باشد.

شیرهای آب را چک کنید، آنها را کاملا باز کنید و از خم نشدن آن اطمینان حاصل کنید. برای بررسی های بیشتر می توانید از کارشناسان مرکز نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز درخواست مشاوره یا کمک نمایید.

 

خدمات تعمیر لباسشویی زیمنس

چرا ماشین لباسشویی زیمنس آب را تخلیه نمی کند؟

خرابی پمپ اگزوز می تواند دلیل این مشکل باشد. با این حال، ممکن است دلایل دیگری وجود داشته باشد که ماشین لباسشویی دیگر آب را تخلیه نمی کند. به عنوان مثال، شیلنگ تخلیه پیچ خورده یا مسدود شده است یا فیلتر تخلیه پر از زباله است و باید تمیز شود.

مراجعه به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز جهت عدم چرخش لباسشویی زیمنس

اگر سانتریفیوژ از کار بیفتد، ممکن است با یک مشکل بسیار ساده مواجه شوید، یعنی اینکه درب کاملا بسته نشده است. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است نقص فنی وجود داشته باشد و نیازمند متخصص از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز شوید.

آب در مخزن باقی می ماند. در این مورد، مشکل می تواند گرفتگی پمپ یا شیلنگ خم شده باشد. بهتر است دستورالعمل های ارائه شده توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز را دنبال کنید تا به سرعت مشکل را حل کنید.

تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز

بنا به نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز، وقتی ماشین لباسشویی در حین کار ناگهان از کار می افتد، چه کنیم؟

گاهی اوقات ماشین لباسشویی می تواند در حین کار متوقف شود. در بیشتر موارد، این نقص محصول نیست. دستورالعمل های زیر را بخوانید. اگر با وجود پیروی از دستورالعمل های زیر نمی توانید ماشین لباسشویی را روشن کنید، برای راهنمایی بیشتر با مرکز پشتیبانی نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز تماس بگیرید.

برای ایمنی شما، ماشین لباسشویی نمی چرخد ​​و نمی چرخد ​​مگر اینکه در بسته باشد. برای یافتن راه حل، دستورالعمل های زیر را انجام دهید:

  • در را ببندید و دکمه شروع/مکث را نگه دارید (دکمه را برای شروع نگه دارید).

  • اگر ماشین لباسشویی برق کافی نداشته باشد، تخلیه نمی شود و به طور موقت نمی چرخد. (به محض برقراری برق، ماشین لباسشویی به طور عادی کار می کند.)

  • ممکن است دستگاه در طول یک چرخه خشک کردن موقتاً خاموش به نظر برسد، برای مثال در طول برنامه پشم یا دوره خیساندن.

  • بررسی کنید که سکه یا جسم خارجی دیگری در فیلتر پرزگیر نکرده باشد (فقط ماشین های لباسشویی درب جلو).

مراکز تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز

دلایل احتمالی دیگر

  • بررسی کنید که آیا کد اطلاعات روی صفحه کنترل پنل ظاهر می شود یا خیر.
  • مطمئن شوید که فیلتر پرز گرفتگی ندارد (فقط ماشین های لباسشویی درب جلو).
  • اطمینان پیدا کنید که شیلنگ اگزوز مستقیماً به سمت سیستم اگزوز قرار دارد.
  • مشاهده کنید که شیلنگ اگزوز مستقیماً روی سیستم اگزوز قرار دارد و مسدود یا یخ زده نیست.

برای تعمیر یا تعویض قطعات معیوب بدون اطلاعات دست به کار نشوید؛ بلکه از مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز کمک بگیرید. نمایندگی لباسشویی زیمنس در اهواز می تواند بهترین کارشناسان را برای شما فراهم نماید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز:

تعمیر لباسشویی زیمنس در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *