مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

چرا ماشین لباسشویی زیرووات می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی زیرووات بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی زیرووات به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی زیرووات بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی زیرووات اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند زیرووات یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زیرووات باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیرووات

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در مشهد
تعمیرات لباسشویی زیرووات در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

در این مقاله در مورد نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد و همچنین نمایندگی لباسشویی زیرووات در مشهد صحبت می کنیم و مطالب بسیار خوبی را در زمینه شیوه تعویض شلنگ تخلیه ماشین های لباسشویی را و همچنین وسایل مورد نیاز برای تعویض شلنگ تخلیه ماشین های لباسشویی را بیان می کنیم. در نتیجه برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در زمینه ماشین لباسشویی خود تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

نمایندگی لباسشویی زیرووات در مشهد

بهترین تعمیر و سرویس لباسشویی خود را از نمایندگی لباسشویی زیرووات در مشهد بخواهید. سعی کنید که حتما جهت تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود به مراکز معتبر مراجعه نماید. تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی زیرووات را از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد بخواهید.

تعمیر و سرویس نمودن به موقع ماشین لباسشویی سبب می گردد که خرابی زیادی به ماشین های لباسشویی وارد نشود. پس اگر مشاهده نمودید که ماشین لباسشویی شما دچار ایراد و یا نقص فنی کوچکی نیز شده است، جهت تعمیر به مراکز معتبر مراجعه نماید و بهترین و عالی ترین خدمات تعمیر و سرویس را از آنها بخواهید.

عوض کردن شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی

شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی یکی از قطعه های بسیار مهم در انواع لباسشویی می باشد و به همین دلیل عوض نمودن شلنگ تخلیه در ماشین های لباسشویی دارای اهمیت بسیار زیادی است و ابزار مورد احتیاج به منظور عوض کردن شلنگ تخلیه ماشین های لباسشویی تقریباً در همه منازل یافت می شود. در این مقاله نکات بسیار مهمی را در مورد اینکه شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی چیست؟ و شیوه عوض کردن این شلنگ ها را بیان می کنیم و مطالب مفیدی را جهت آشنایی شما عزیزان برای شما بیان می کنیم.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در مشهد

خلاصه ای از کارهای انجام شده جهت تعویض شلنگ

کاربران عزیز به جهت اینکه وقت کمتری را از شما بگیریم و فقط با یک دقیقه وقت در مورد نحوه تعویض شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی صحبت می کنیم در بخش زیر این مطالب را به صورت مختصر بیان نموده ایم. موارد استفاده شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی چیست؟ شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی، شلنگی می باشد که آب از طریق آن از داخل ماشین های لباسشویی به سمت فاضلاب هدایت می گردد. ابزار مورد نیاز جهت تعویض شلنگ تخلیه این ابزار شامل: آچار، شلنگ جدید و پیچ گوشتی می باشد.

جهت تعویض شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی آب و برق را قطع می نماییم و سپس شلنگ تخلیه آسیب‌دیده را جدا می کنیم. شلنگ جدید را در مکان مورد نظر نصب می نماییم و شلنگ تخلیه جدید را تست می کنیم که ایراد و پارگی و خرابی نداشته باشد و سپس پمپ تخلیه را تست می کنیم. در نتیجه ما به راحتی توانسته ایم که شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی خود را تعویض نمایید. اگر ایراد با خرابی دیگری در ماشین لباسشویی شما وجود دارد به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد و نمایندگی لباسشویی زیرووات در مشهد اعتماد نماید و کار خود را به آنها بسپارید.

تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد

شلنگ تخلیه چیست؟

 شلنگی می باشد که آب به وسیله آن از لباسشویی به سمت بیرون خارج می شود. این شلنگ در بخش انتهایی فرایند شست و شو آب کثیف را از داخل ماشین لباسشویی به سمت خارج هدایت می کند و سالم بودن این قطعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

در نتیجه هر چند وقت یک بار باید به شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی دقت کنید که سالم باشد و بدون هیچ پارگی باشد، تا فرایند تخلیه آب کثیف از ماشین لباسشویی به سمت فاضلاب به درستی انجام شود و در صورت خراب بودن شلنگ می بایست به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد مراجعه نماید. یا اگر خودتان در این کار سر رشته دارید می توانید خودتان نیز در منزل و با ابزارهای که در بخش بالا بیان شد نسبت به تعویض آن اقدامات لازم را انجام دهید.

وسایل مورد احتیاج به جهت تعویض شلنگ تخلیه

وسایل مورد نیاز جهت تعویض شلنگ تخلیه از قرار زیر است:

  • شلنگ تخلیه جدید برای جایگزین نمودن شلنگ آسیب‌دیده
  • پیچ گوشتی تخت و یا پیچ گوشتی چهارسو برای جدا کردن قطعه قبلی از سمت ماشین لباسشویی
  • ابزارهایی مثل آچار، آچار فرانسه و غیره
  • یک تشت آب به جهت تست پمپ تخلیه

 بعد از اینکه شلنگ را عوض می کنیم باید آن را تست کنیم. این ابزارهای یاد شده در هر منزلی یافت می‌شود و اگر که شلنگ تخلیه شما معیوب شده است. می توانید جهت تعویض آن در منزل خودتان با استفاده از این آموزش و وسایل یاد شده آن را به راحتی عوض کنید. ولی اگر که در این کار اصلا سر رشته ندارید و یا وسایل مورد احتیاج آن را در منزل ندارید می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد و یا نمایندگی لباسشویی زیرووات در مشهد مراجعه کنید.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در مشهد

شیوه نصب شلنگ جدید به چه صورت است؟

 آب و برق را که قطع کردید و وسایل مورد احتیاج جهت تعویض شلنگ تخلیه را برای خود فراهم نموده اید در این مرحله می بایست شلنگ جدید را نصب کنید و نصب شلنگ جدید را باید با دقت آغاز کنیم. مرحله نخست گیره ای را که روی شلنگ قرار داده شده است باز کنید و بعد شلنگ تخلیه جدید را به راحتی نصب کنید و گیره را بر روی شلنگ جدید سفت نمایید.

با آچار مخصوص شروع به سفت نمودن آن کنید، بعد از انجام این کار حتما لوله های نصب شده را از نظر نشتی بررسی نمایید و جهت درست بودن و صحیح بودن نصب حتما شلنگ تخلیه جدید را تست کنید، در مرحله نهایی ماشین لباسشویی را در مکان مورد نظر خود قرار می دهیم و شلنگ تخلیه را دوباره به در لوله تخلیه قرار می دهیم، سپس آب را باز کرده و همه چیز را یک به یک تست می کنیم. جهت بررسی لباسشویی خود به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد مراجعه کنید.

کلام پایانی

سعی کنید حتما جهت سرویس و تعمیر لباسشویی در مشهد به نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد اعتماد کنید و کار خود را در نهایت اطمینان خاطر به آنها بسپارید و در عالی ترین سطح از آنها تحویل بگیرید. اگر در زمینه تعویض شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی سر رشته ندارد و اصلا وسایل مورد نیاز این کار را ندارید به نمایندگی لباسشویی زیرووات در مشهد و یا نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد مراجعه نماید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد:

تعمیر لباسشویی زیرووات در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *