مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیرووات یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیرووات
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی زیرووات در شیراز
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

لباسشویی، یکی از وسایل منزل است که کمک زیادی به انجام کارهای خانه می‌کند. این وسیله، در زمانی کوتاه تعدادی زیادی لباس را با کیفیت بالا شسته و تحویل می‌دهد. اما این فرآیند در طی سالیان تغییرات زیادی کرده است و همه ساله تکنولوژی های متنوعی به دستگاه اضافه شده است. این برنامه های مختلف، به کمک قطعات و سیستم های مدرن به دستگاهها اضافه شده‌اند. اما به همین میزان که این سیستم ها پیشرفت کرده اند، کار تعمیر لباسشویی در شیراز، نیز پیچیده شده است. قطعات فراوان و برنامه های مختلف، در ارتباط با یکدیگر پروسه های متنوع شستشو را انجام می‌دهند. در نتیجه عیب یابی و پیدا کردن قطعه معیوب، تنها باید به وسیله تکنسین متخصص و مجرب انجام شود. همین طور، در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، این کار باید با استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاه انجام شود. در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز، این کار به بهترین شکل انجام می‌شود. شما نیز برای استفاده از این خدمات می‌توانید، با شماره‌ 07191011297 تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی زیرووات در شیراز

در این قسمت از مقاله به معرفی برخی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز پرداخته ایم. ارورهایی که بیش از همه کاربران را مجبور به تماس با این نمایندگی ها کرده است. برای فهمیدن معنای سایر ارورهای لباسشویی زیرووات، دفترچه راهنمای دستگاه خود را مطالعه کنید.

ارور E1 : این ارور به معنای مشکل در ورودی آب دستگاه است. برای رفع مشکل، ابتدا فلکه ورودی آب و سپس شیرهای ورودی و شلنگ دستگاه را چک کنید تا تمیز باشند و در آن ها رسوب وجود نداشته باشد. گاها خم خوردگی شلنگ باعث مسدود شدن جریان ورودی آب به دستگاه می‌شود.

ارور E2 : ارور E2، به معنای خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی زیرووات است. هیدروستات قسمت از دستگاه است که وظیفه سنجش میزان ارتفاع آب داخل دیگ لباسشویی را بر عهده دارد.

ارور E3: ارور دیگری که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی زیرووات در شیراز، برای تعمیر لباسشویی کرده است، ارور E3 است. این ارور به معنای مشکل در تخلیه آب از دستگاه است. در صورتی که شلنگ خروجی لباسشویی را چک کردید و ایرادی در آن پیدا نکردید، احتمالا پمپ تخلیه لباسشویی مشکل پیدا کرده یا فیلتر این پمپ کثیف شده و عمل تخلیه آب به درستی صورت نمی گیرد.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

ارور E4: این ارور پرتکرار ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز، به معنای مشکل در فشارسنج است. به احتمال فراوان با بررسی دریچه ورودی آب و فشارسنج لباسشویی، مشکل دستگاه شما رفع خواهد شد.

ارور E5 : ترموستات لباسشویی شما دچار ایراد شده و آب به درجه مناسب، برای شستشوی لباس ها نمی‌رسد. پس از ترموستات، سنسور حرارتی، المنت های دستگاه و ولوم حرارتی ثبت شده در برد مواردی هستند که لازم است توسط تعمیرکار بررسی شده و در صورت نیاز، رفع ایراد شوند.

ارور E6: این ارور پر تکرار ثبت شده در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز، به دلیل ایراد در برد لباسشویی است. همین طور ممکن است سیم کشی‌های دستگاه ولتاژ لباسشویی در حالت نرمال قرار نداشته باشد و ارور فوق روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر شود.

ارور E7 : دستگاه شما ایراد موتوری پیدا کرده است و لازم است پایانه های اتصال موتور، دور سنج، زغال موتور، سیم کشی ها و خود موتور لباسشویی، مورد بررسی قرار بگیرند. بررسی موتور لباسشوی هم به اندازه برد حساس و تخصصی است. اگر نیاز به تعمیر دستگاه خود داشتید، با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز تماس بگیرید.

ارور E8 : تاکومتر یا دور سنج موتور لباسشویی، قسمتی است که باز شده و یا ایراد پیدا کرده و نیاز به بررسی و تعمیر در نمایندگی لباسشویی زیرووات در شیراز دارد.

ارور E9: این ارور به معنای ایراد موتوری در دستگاه است. اگر موتور سالم باشد، به دلیل سایش در اتصالات و سیستم سیم کشی، ژنراتور ماشین لباسشویی به خوبی کار نمی‌کند.

ارور E10: برد الکترونیکی لباسشویی مشکل پیدا کرده و نیاز به بررسی دارد. اگر برد دستگاه شما خراب شده باشد، احتمالا لباسشویی روشن نخواهد شد و یا در میانه کار متوقف خواهد شد. کار تعمیر برد لباسشویی، بسیار تخصصی است و حتما باید توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز، انجام شود.

تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

تمیز کردن لباسشویی زیرووات

یکی از سیستم های پرکاربرد لباسشویی زیرووات، سیستم شسشتوی خود دستگاه است که با استفاده از آن و پودر مخصوص تمیز کردن دستگاه، می توانید لباسشویی خود را به بهترین شکل تمیز کنید. استفاده از این سیستم و باز گذاشتن در لباسشویی زیرووات در پایان کار دستگاه، برای خارج شدن بخار و خشک شدن دیگ لباسشویی، بسیار مهم است. زیرا، دیگ و درب لباسشویی، به دلیل وجود رطوبت بالا می‌تواند مکانی مناسب برای رشد باکتری ها و میکروب ها شود. به جز این موارد باید بدانیم رسوب زدایی و تمیز کردن قسمت بیرونی دستگاه بخشی از مراحل تمیز کردن لباسشویی است. تمیز نگه داشتن لاستیک دور درب به نحوه شستن لباس ها در لباسشویی کمک قابل توجهی می‌کند. علاوه بر این، تمیز کردن محفظه جاپودری بسیار مهم است و در کل به تمیز کردن لباسشویی کمک می‌کند. در نهایت باید بدانیم، روش های سنتی مثل استفاده از سرکه و جوش شیرین یا روش های مدرن مثل استفاده از پودر یا قرص های جرم گیری، به تمیزی اجزای داخل لباسشویی و افزایش طول عمر دستگاه کمک قابل توجهی می‌کند. بسیاری از تماس هایی که با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز گرفته می‌شود، به دلیل نرسیدن به قطعات دستگاه و زنگ زدگی و کثیف شدن دستگاه در مدت طولانی است. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم تمیز کردن این دستگاهها را مانند سرویس دوره‌ای آن ها در نظر بگیرید و اصلا از آن چشم پوشی نکنید.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در شیراز

کورنیدو، نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز

کورنیدو، یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در شهر شیراز برای تعمیر لباسشویی و سایر لوازم منزل است. این نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز، به کمک تکنسین های متخصص و مجرب و با استفاده از قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی زیرووات در شیراز، کار تعمیر دستگاههای شما را در کوتاهترین زمان ممکن به انجام می‌رساند. تمام خدمات در محل شما انجام خواهد شد و توسط تکنسین دستگاه تضمین می‌شود. نرخ خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در این مجموعه بر اساس نرخ های مصوب بوده و هزینه اضافه از مشتریان دریافت نمی‌شود. مواردی که در کنار هم، سبب استقبال همشهریان در سالهای اخیر از این مرکز تعمیرات تخصصی لوازم منزل شده است. شما نیز برای تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز، می‌توانید با شماره‌ 07191011297 تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز:

تعمیر لباسشویی زیرووات در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *