مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیرووات یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیرووات
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در زنجان
تعمیرات لباسشویی زیرووات در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان

این مشکل برای شما نیز پیش آمده است که ماشین لباسشویی پس از چند دقیقه از شروع کار به طور ناگهانی متوقف می‌شود و از کار می‌افتد و یا این که خاموش می‌شود. توقف ماشین لباسشویی حین کار می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به وجود نقص فنی در برد الکترونیکی اصلی دستگاه، خراب شدن دوشاخه دستگاه، وجود مشکل در شیر برقی، معیوب شدن میکروسوئیچ و … اشاره کرد. حال باید ببینیم که در این شرایط چه کاری می‌توان انجام داد تا مشکل رفع شود. اولین راه بررسی قطعاتی است که ممکن است معیوب شدن آنها در توقف کار ماشین لباسشویی تاثیرگذار باشد. در قدم بعدی چنانچه مشخص شد که هر یک از این قطعات ایرادی دارد بهتر است برای تعویض آن از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان کمک بخواهید. زیرا تعویض قطعات و تعمیر لباسشویی در زنجان کار تخصصی است و نیاز به دانش و مهارت فنی دارد تا از خرابی‌های بیشتر و ایجاد خسارت بالاتر جلوگیری شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان

دلایل متوقف شدن ماشین لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان

همانطور که گفته شد رفع مشکل ماشین لباسشویی در چنین مواقعی نیازمند دانش تخصص و مهارت بسیار است. البته چنانچه شما اطلاعات فنی کافی ندارید و قصد دارید تعمیرات ماشین لباسشویی را شخصاً انجام دهید می‌توانید با خواندن راهنمای زیر به عیب یابی دستگاه بپردازید و سپس برای رفع مشکل از نمایندگی لباسشویی زیرووات در زنجان کمک بخواهید. در ادامه این مطلب به بررسی دلایل متوقف شدن ناگهانی ماشین لباسشویی حین کار خواهیم پرداخت.

ایراد در دوشاخه برق ماشین لباسشویی

به دلیل زیاد بودن بار الکتریکی ممکن است اتصالات دوشاخه برق دستگاه قطع شده باشد و همین امر موجب متوقف شدن ماشین لباسشویی حین کار شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل در حین شستشو می‌توانید از دستگاه‌های محافظ برق استفاده کنید تا نوسانات برق موجب خرابی دوشاخه و همچنین خرابی دستگاه نشود. در صورتی که حتی پس از استفاده از محافظ برق دستگاه خاموش شد بهتر است برای عیب یابی از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان کمک بخواهید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در زنجان

ایراد در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی

یکی از دلایل معیوب شدن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی می‌تواند نوسانات جریان برق باشد که برای پیشگیری از خراب شدن قطعات به این دلیل می‌توان همانطور که گفته شد از محافظ برق استفاده کرد. همچنین خرابی یکی از قطعات مانند شیر برقی یا المنت می‌تواند موجب آسیب‌های جدی به برد الکترونیکی دستگاه شود و در نهایت ماشین لباسشویی حین کار متوقف خواهد شد. در صورت خرابی این قطعات برای تعمیر یا تعویض آن از طریق نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان اقدام فرمایید.

ملی شدن خازن پارازیت گیر ماشین لباسشویی

معمولاً در انتهای دوشاخه برق در درون ماشین لباسشویی یک خازن پارازیت گیر نصب می‌شود که احتمال دارد به دلیل بار الکتریکی زیاد سوخته باشد و موجب قطع برق در ماشین لباسشویی شود. در این صورت لازم است خازن پارازیت گیر ماشین لباسشویی خود را تعویض نمایید. این کار تخصصی است و بهتر است توسط تکنسین مجرب نمایندگی لباسشویی زیرووات در زنجان انجام شود.

میوه شدن میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی

اگر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی خراب شده باشد ممکن است ماشین لباسشویی حین کار متوقف شود. برای بررسی خراب بودن و یا سالم بودن میکروسوئیچ می‌توانید از یک مولتی متر کمک بگیرید و سوئیچ درب را تست کنید. در صورتی که یکی از سوئیچ‌های درب جریان ندارد این قطعه باید در اسرع وقت توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان تعویض شود.

تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان

نامتعادل بودن بار ماشین لباسشویی

اگر بار در ماشین لباسشویی در داخل دیگ شستشو نامتعادل باشد و یا لباسشویی بیش از حد ظرفیت خود پر شده باشد ممکن است در حین شستشو متوقف شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل پیش از روشن کردن دستگاه به حجم لباس‌ها و همچنین ظرفیت دستگاه توجه کنید و دیگ شستشو را بیش از اندازه پر نکنید. اگر در حین کار ماشین لباسشویی متوقف شد و دلیل آن نامتعادل بودن بار ماشین لباسشویی بود بهتر است لباس‌ها را از درون ماشین لباسشویی خارج کرده و آن‌ها را مجدداً در حجم کمتری در داخل دستگاه قرار دهید تا ایراد برطرف شود. البته اگر مشکل همچنان پابرجا بود از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان کمک بخواهید.

معیوب شدن قفل و زبانه درب ماشین لباسشویی

اگر درب ماشین لباسشویی بسته شده باشد دستگاه می‌تواند عملیات شستشو را آغاز کند. چنانچه قفل در معیوب شده باشد لباسشویی ممکن است در میانه سیکل شستشو توقف کند. طبق نظر نمایندگی لباسشویی زیرووات در زنجان قفل درب می‌تواند به دلایل الکتریکی و مکانیکی خراب شود. برای رفع مشکل قفل درب را برای وجود هرگونه آسیب مانند ساییدگی، شکستگی و … بررسی کنید. چنانچه قفل درب آسیب دیده است یا به درستی بسته نمی‌شود از تکنسین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان بخواهید آن را تعویض کند.

ایراد در شیر برقی ماشین لباسشویی

چنانچه شیر ورودی آب ماشین لباسشویی از کار بیفتد دستگاه همچنان منتظر می‌ماند تا آب وارد ماشین لباسشویی شود. این مشکل منجر به توقف ماشین لباسشویی در حین کار خواهد شد. برای اطمینان از سالم بودن شیر ورودی آب یا همان شیر برقی از یک مولتی متر برای تست جریان استفاده نمایید. در صورتی که جریان در شیر ورودی آب وجود ندارد باید فورا آن را توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان تعویض کنید و یا از تکنسین نمایندگی لباسشویی زیرووات در زنجان بخواهید که قطعه را تعمیر کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در زنجان

وجود ایراد در فیلتر و پمپ تخلیه ماشین لباسشویی

علت متوقف شدن ماشین لباسشویی حین کار می‌تواند وجود هرگونه مشکل در فیلتر و پمپ دستگاه باشد. با تمیز کردن منظر ماشین لباسشویی و رفع انسداد پمپ تخلیه می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید. برای پیشگیری از انسداد پمپ تخلیه بهتر از سرویس‌های دوره‌ای را هر شش ماه یک بار انجام دهید و در حین کار از تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان بخواهید که پمپ تخلیه را تمیز نماید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان

مشکلاتی که ممکن است باعث متوقف شدن ماشین لباسشویی حین کار شوند می‌توانند بسیار متفاوت باشند. خرابی و وجود ایراد در قطعات می‌تواند باعث از کار افتادن برد اصلی و خاموش شدن ماشین لباسشویی شود. در این مطلب به بررسی دلایل اصلی توقف ماشین لباسشویی حین کار پرداختیم و روش‌های عیب یابی را با شما در میان گذاشتیم. به خاطر داشته باشید تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است و بهتر است توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان انجام شود تا شما متحمل خسارات و زیان‌های بیشتری نشوید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان:

تعمیر لباسشویی زیرووات در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *