مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند زیرووات یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زیرووات
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در تبریز
تعمیرات لباسشویی زیرووات در تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

در برند زیرووات نیز خرابی‌های لباسشویی اجتناب‌ناپذیر هستند و بهترین گزینه برای حل مشکل شما کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز خواهد بود. نیروهای ما در نمایندگی زیرووات کاملاً برای تعمیر لباسشویی در تبریز بر اساس آخرین تغییرات در لباسشویی‌ها، آموزش دیده و تبحر دارند. تنها کافی است هر زمان مشکلی در روند کار دستگاه خود داشتید با نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز تماس بگیرید.

 نیازی به جابه‌جایی دستگاه نبوده و کارشناسان ما تعمیرات را در خانه شما انجام می‌دهند. تنها با ما تماس گرفته و ادامه کار را به متخصصین این مرکز بسپارید. اگر خودتان قصد تعمیر لباسشویی زیرووات را در خانه دارید می‌توانید از کدهای خطا که در صفحه نمایش روشن می‌شوند کمک بگیرید. در ادامه در مورد این کدهای خطا با هم می‌خوانیم. دقت کنید بدون تخصص تعمیرات را شروع نکرده و حتماً با نمایندگی لباسشویی زیرووات در تماس باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

بررسی کد خطای E01 در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

هر زمان کد خطا E01 در صفحه نمایش ماشین لباسشویی شما روشن شد باید به دنبال اختلالی باشید که باعث بروز مشکل در روند آبگیری دستگاه شده است. یکی از مهم‌ترین مواردی که اغلب چک کردن آن فراموش می‌شود وصل بودن آب شهر است. اگر از این مورد مطمئن شدید و از مناسب بودن سطح فشار آب نیز خیالتان راحت است می‌توانید برای بررسی موارد دیگر با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز در تماس باشید.

در ادامه باید شیر برقی بررسی شده و در صورت نیاز تعویض گردد. مورد دیگری که می‌تواند روی روند آبگیری ماشین لباسشویی شما اثر داشته باشد بسته شدن فیلتر با ذرات غذا و رسوبات است. اگر بعد از تمیز کردن فیلتر بازهم مشکل شما حل نشد شلنگ آب را چک کرده و از باز بودن مسیر آن و نبود پیچ‌خوردگی در شلنگ اطمینان یابید. در صورتی که نتوانستید علت نمایش این کد خطا را پیدا کنید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات تماس بگیرید.

بررسی علت نمایش کد خطا E02 در لباسشویی زیرووات

این کد خطا مخصوص قطعه‌ای به نام هیدرواستات در لباسشویی زیرووات طراحی شده است. اگر از کار این قطعه و محل قرارگیری آن در دستگاه اطلاعی ندارید از متخصصین نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز کمک بخواهید. ماشین لباسشویی شما به کمک هیدرواستات میزان آب موجود در دیگ را بررسی کرده و اطلاعات مورد نیاز را به برد الکتریکی می‌فرستد.

با خراب شدن هیدروستات اطلاعاتی در مورد حجم آب به برد ارسال نشده یا اینکه اطلاعات اشتباهی ارسال می‌گردد. در چنین شرایطی دستگاه در کار خود به مشکل خورده و کد خطا را روشن می‌کند. در چنین مواردی به احتمال زیاد مجبور به تعویض هیدرواستات می‌شوید. برای این کار با نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز

بررسی کد خطا E03 در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

این کد خطا را زمانی خواهید دید که در روند تخلیه آب از ماشین لباسشویی مشکلی ایجاد شده باشد. موارد متعددی هستند که می‌توانند در روند تخلیه اختلال ایجاد نمایند. برای بررسی تک تک آن‌ها می‌توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز کمک گرفته یا از راهنمایی‌هایی که در ادامه آورده شده است استفاده کنید.

یکی از علت‌های مشکل در تخلیه آب خراب شدن پمپ تخلیه است. مورد دیگری که روی تخلیه آب دستگاه اثر می‌گذارد کثیفی زیاد فیلتر تخلیه و بسته شدن مسیر جریان آب لباسشویی است. تا شدن شلنگ‌های تخلیه یا گیر کردن چیزی در آن‌ها نیز می‌تواند مانع از درست تخلیه شدن آب شود. در نهایت با ادامه داشتن مشکل شاید مجبور به عوض کردن هیدرواستات یا تعمیر برد الکتریکی ‌شوید. برای تعمیرات برد حتماً از نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز کمک بخواهید.

کد خطای E04 در لباسشویی زیرووات

اگر آب در دیگ باقی مانده و روند تخلیه درست انجام نشده باشد کد خطای E04 در صفحه نمایش روشن خواهد شد. در چنین شرایطی اولین چیزی که باید بررسی شود احتمال خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی شماست. اگر برای تعمیر یا تعویض این قطعه نیاز به کمک داشتید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز در تماس باشید.

بعد از اطمینان از سالم بودن شیر برقی نوبت به بررسی قطعات دیگری همچون هیدرواستات می‌رسد. در صورت سالم بودن این قطعه باید خرابی در برد الکتریکی را به عنوان یکی از احتمالات در نظر داشته باشید. با توجه به حساسیت زیاد برد حتماً تعمیر آن را تحت نظر افراد متخصص و در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز انجام دهید.

تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

بررسی کد خطا E05 در نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

خراب شدن ترموستات با کد خطای E05 به شما هشدار داده می‌شود. در چنین مواردی آب گرم دستگاه تأمین نشده و دمای آب به حد لازم در تنظیمات نمی‌رسد. اگر از سالم بودن سنسور دمای لباسشویی خود مطمئن هستید باید ترموستات و ترمیستور بررسی شوند. چک کردن سیم‌کشی‌ها و اتصالات مرتبط با این قطعات را نیز فراموش نکنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید با نمایندگی لباسشویی زیرووات در تبریز تماس بگیرید.

بررسی کد خطا E06 در لباسشویی زیرووات

هر زمان ولتاژ دریافتی در ماشین لباسشویی شما در اندازه مناسبی نباشد این کد خطا را در صفحه نمایش مشاهده خواهید کرد. ممکن است فرسوده و قدیمی شدن سیم‌کشی‌های داخلی این کد را به نمایش درآورده باشد. در چنین شرایطی برای تعویض سیم‌کشی‌ها با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز در ارتباط باشید.

گاهی نیز کد خطا E06 به دنبال خراب شدن برد الکتریکی یا نوسان‌های زیاد در جریان برق دستگاه روشن می‌شود. بهترین گزینه برای جلوگیری از نوسان‌های شدید در ماشین لباسشویی استفاده از محافظ‌های برق می‌باشد. اگر نتوانستید علت نمایش این کد خطا را پیدا کرده و با تکرار آن مواجه شدید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز تماس بگیرید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز

بررسی کد خطا E07 در لباسشویی زیرووات

مشکلات در موتور لباسشویی با کد خطا E07 به شما اعلام خواهد شد. هر زمان این کد خطا را دیدید اصلاً از ماشین لباسشویی استفاده نکرده و فوراً با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز تماس بگیرید. در برخی موارد با نمایش این کد صداهای بلند و غیرعادی نیز از دستگاه به گوش شما رسیده است.

ممکن است مشکل به دنبال قدیمی و خراب شدن سیم‌کشی‌های وابسته به موتور ایجاد شده باشد. گاهی نیز در اتصالات مرتبط با دورسنج ایرادی پیدا شده و روند کار دستگاه مختل شده است. خراب شدن سوکت‌ها و کانکتورهای مربوط به موتور لباسشویی نیز می‌توانند در نمایش این کد خطا اثرگذار باشند. برای پیدا کردن علت دقیق و رفع آن با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز:

تعمیر لباسشویی زیرووات در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *