مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

چرا ماشین لباسشویی زانوسی می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی زانوسی بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی زانوسی به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی زانوسی بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی زانوسی اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند زانوسی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زانوسی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زانوسی

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی زانوسی در مشهد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زانوسی در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

در این محتوا سعی کردیم نکات سودمندی را برای شما مهیا کنیم تا اگر به تعمیر لباسشویی احتیاج داشتید بدون هیچ دغدغه ای خدمات مد نظر خود را دریافت کنید. اصولا به چه علتی به تعمیر ماشین لباسشویی احتیاج پیدا می کنیم؟ به کدام نمایندگی دستگاه خود را بسپاریم؟

این ها سوالاتی است که قطعا برای شما پیش می آید. در این محتوا با انواع خرابی و تعمیر لباسشویی در مشهد توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد آشنا خواهید شد. در صورتی که لباسشویی زانوسی شما مشکلی پیدا کرد باید آن را به نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد واگذار کنید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

صدای زیاد از دستگاه و تعمیر در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

این ایراد امکان دارد از درام یا پمپ تخلیه آب باشد، اول باید درام را با دست بچرخانید تا مطمئن شوید اشیاء کوچکی داخل آن گیر نکرده باشد. در خیلی از مواقع با بررسی این موضوع مشکل دستگاه حل می شود‌.

حتما پمپ تخلیه آب را بررسی کنید. در برخی از مواقع امکان دارد پره های پمپ تخلیه به علت کهنگی شکسته باشد و همین موجب سر و صدا از دستگاه شما باشد. بهترین راهکار برای برطرف شدن این عیب تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد است. برای اینکه دستگاه شما مشکل بیشتری پیدا نکند نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد با اقدامات سریع برای تعمیر دستگاه دست به کار می شوند.

تخلیه نشدن آب و نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

اگر حین شستشوی البسه آب از درون دستگاه شما تخلیه نمی شود ممکن است تعداد زیادی البسه داخل آن قرار داده باشید که جلوی تخلیه آب را گرفته باشد. بهترین راهکار این است که چندین ضربه به اطراف درب آن بزنید و بعد دریچه پایین دستگاه را باز کنید تا اگر آب داخل آن جمع شده است تخلیه شود.

بعد تایمر را یک دور کامل چرخش دهید تا مجدد آغاز به چرخش کند. برای اطلاعات کامل تر می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد تماس حاصل نمایید. اگر باز هم مشکل دستگاه برطرف نشد توصیه می کنیم به نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد مراجعه نمایید تا عیب دستگاه شما حل شود.

تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

کار نکردن درام

برای رفع این مشکل باید کاملا موارد گفته شده را ارزیابی کنید؛ اگر نیروی محرکه دستگاه سوخته باشد درام از کار می افتد. در این شرایط اگر تخصص دارید باید نیروی محرکه را ارزیابی و نوع جدید را تهیه و جایگزین کنید. در غیر این صورت می توانید برای دستگاه خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد تماس حاصل کنید تا بهترین نوع موتور را برای دستگاه شما خرید و نصب کنند.

امکان دارد تسمه مشکل پیدا کرده باشد مخصوصا اگر دستگاه شما قدیمی باشد. اگر برد کنترل کننده دستگاه بسوزد موجب می شود درام از کار بیفتد این مورد بسیار تخصصی است و احتیاج به ارزیابی متخصصان از نمایندگی لباسشویی زانوسی در مشهد دارد.

باز نشدن درب ماشین لباسشویی

این مشکل اصلا جای نگرانی ندارد و ممکن است بتوانید با کمی تلاش این عیب را برطرف کنید، قبل از عیب یابی این موارد را بررسی نمایید، اگر آب داخل درام است چند دقیقه صبر کنید، تایمر را یک دور چرخش دهید و اجازه دهید از سه مرحله پیش تر آغاز به شستشو کند.

اگر  آب داخل درام نبود اطمینان پیدا کنید که سیکل شستشو به پایان رسیده است، اگر اطمینان پیدا نکردید که مورد پیش را تکرار کنید، چندین ضربه به سمت راست بدنه لباسشویی بزنید، دریچه پایین دستگاه را باز نمایید تا آب داخل آن بیرون بیایید.

تایمر را در مراحل انتهای شستشو تنظیم نمایید تا یک دور کم لباس ها را شستشو دهد و خشک کند. برای رفع سریع مشکل به نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد مراجعه کنید. اگر با کلی تلاش مشکل دستگاه حل نشد قطعا قفل درب معیوب شده است و به نمایندگی لباسشویی زانوسی در مشهد احتیاج خواهد داشت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد

خراب بودن شیر الکتریکی

شیر الکتریکی دستگاه، این مسئولیت را دارد آب را به درون ماشین وارد کند؛ در خیلی از مواقع دلیل اینکه آب وارد دستگاه نمی شود، معیوب بودن شیر برقی است. در حقیقت دلیل آبکشی نکردن دستگاه، می تواند معیوب بودن بویین، لاستیک آب بندی و ترمینال موجود در شیر الکتریکی و غیره باشد

این مشکل نیاز به تعمیر نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد دارد. اگر هر یک از این بخش های شیربرقی معیوب شده باشد آب وارد دستگاه نمی شود و در نهایت دستگاه آبگیری نمی کند. پیشنهاد می کنیم سریعا به نمایندگی لباسشویی زانوسی در مشهد مراجعه کنید.

قطع آب ماشین لباسشویی

در قسمت پشت ماشین لباسشویی دو خروجی آب گرم و سرد قرار دارد. برای رفع دلیل آب نکشیدن دستگاه، شیلنگ ها را از ماشین جدا نمایید؛ بعد یک ظرف زیر شیرآب قرار دهید تا آب از داخل شیلنگ  روی زمین تخلیه نشود.

حتما صفحه ای که داخل خروجی اتصال دو شیلنگ قرار دارد را بررسی کنید و اگر تمیز نبود آن را پاکیزه کنید. احتیاط کنید صفحه دچارمشکل نشود چون نمی توان آن را عوض کرد. اگر شما با انجام این کار ها مشکل دستگاهتان رفع نشد به نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد مراجعه کنید تا دستگاه را عیب یابی و شیلنگ های خروجی را ارزیابی کنند.

نمایندگی لباسشویی زانوسی در مشهد

عوض کردن سوئیچ فشار لباسشویی

اگر سوئیچ سطح آب مشکلی داشته باشد، امکان دارد قبل از رسیدن آب به میزان مناسب، جریان از شیر الکتریکی قطع شود، در این موقعیت، این بخش احتیاج به عوض شدن دارد. ارزیابی سلامت سوئیچ فقط با مولتی تستر ممکن خواهد بود که احتیاج به تخصص دارد و باید به کمک تکنسین ها از نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد انجام شود.

سخن آخر

اگر بعد از مطالعه این محتوا، دلایل خرابی دستگاه خود را پیدا کردید و قصد داشتید بخش های لباسشویی را عوض کنید، پیشنهاد می دهیم که حتما این کار را به نمایندگی لباسشویی زانوسی در مشهد بسپارید. چون قطعه های تقلبی در مراکز خرید زیاد شده است و تعمیر دستگاه احتیاج به تخصص کامل دارد. اگر قطعات تقلبی را استفاده کنید موجب ایجاد بی نظمی در کارکرد دستگاه می شود. متخصصان فنی از قطعات با کیفیت برای تعمیر دستگاه استفاده می کنند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد:

تعمیر لباسشویی زانوسی در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *