مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان

نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان | تعمیر، نصب و سرویس

برند زانوسی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در زنجان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی زنجان باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان:

  • ۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی زانوسی
  • ۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
  • ۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
  • ۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
  • ۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
  • ۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
  • ۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال
  • ۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
  • ۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).
تعمیرات لباسشویی زانوسی در زنجان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی زانوسی در زنجان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان

لباسشویی دارای ریزترین قطعات تا بزرگ ترین قطعات است که هر کدام از آن ها به نوعی برای لباسشویی جز ملزومات کلیدی به شمار می روند. هنگامی که یک قطعه ریز درون یک دستگاه برقی نظیر لباسشویی دچار صدمه می شود نقص این جز کوچک تمام اجزای لباسشویی را مختل کرده تا جایی که فقط برای کار انداختن مجدد این دستگاه باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان کمک گرفت.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان در نخستین مرحله برخورد با این وسیله تمامی قسمت های آن از کویل های ریز گرفته تا گالن بزرگ را مورد بازبینی و مهندسی قرار می دهد تا به صورت کاملا واضح بتواند به تشخیص این مورد بپردازد که ریشه اصلی به وجود آمدن و علت ابتدایی خرابی چه بوده است که هرچه سریعتر اقدام به تعمیر لباسشویی در زنجان نماید.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان

رفع نقص کلید های دستگاه در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان

یک لباسشویی شامل کلید های مختتلفی می شود که هر کدام از این کلیدی مسوولیت یک بخش را در لباسشویی بر عهده دارند. برای مثال یک کلید برای خاموش کردن لباسشویی و روشن کردن آن ایجاد شده یک کلید دیگر برای خشک کن لباسشویی و کلید های دیگر برای درجه بندی حجم کار درون قسمت های مختلف قرار داده شده است.

هنگامی که یک اشکال بر روی هر کدام از این کلید ها رخ می دهد انجام فعالیت مذکور با اخلال روبرو می گردد و باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان کلیه کلیدها با دقت کامل مورد بررسی واقع شوند.

به طور مثال، اگر کلید استارت لباسشویی کار نکند امکان روشن کردن لباسشویی وجود نخواهد داشت و برعکس اگر هنگامی که لباسشویی در حال فعالیت است بر اثر یک عمل غیر قابل پیشبینی در زمان اتمام شستشو و با زدن کلید مربوطه لباسشویی متوقف نشود در این زمان باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان حتما مشکل بر طرف گردد؛ زیرا کاربر در چنین شرایطی فقط امکان از پریز کشدن لباسشویی را خواهد داشت؛ زیرا عملا کلید از کار افتاده است.

علاوه بر این کلیدهای دیگری نیز مانند کلید مشخص کردن وزن لباسشویی برای شستن لباس ها اگر صدمه دیده باشد امکان این که بتوان دستگاه را بر اساس حجم لباس ها تنظیم کرد وجود نخواهد داشت و اگر کار تعمیر در نمایندگی لباسشویی زانوسی در زنجان انجام نشود و به هیمن منوال پیش فرض با لباسشویی کار کرد، سبب خراب شدن قطعات دیگر خواهد شد.

تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان

صدمه دیدن صفحه نمایش و یا لامپ لباسشویی

این قطعه بر اساس مدل لباسشویی متغییر است به طور مثال در لباسشویی های تمام اتوماتیک این قطعه به صورت یک صفحه کاملا دیجیتالی با اعدادو ارقام و چندین نقطه نور مشخص است در حالی که این قطعه در لباسشویی های قدیمی و یا به عبارتی دوقلو با استفاده از یک لامب بین کلیدها های چرخان آن قرار دارد.

به صورت کلی ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که این صفحه دیجیتال و یا لامپ روشن نشود. در چنین شرایطی قطعا قطعه ای که به نحوی به لامپ مرتبط بوده دچار آسیب شده و باید لامپ جدید در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان جایگزین گردد.

به طور مثال، با استفاده از روشن بودن لامپ  لباسشویی کاربر پی به وجود برق در این وسیله خواهد برد؛ بنابراین وقتی که روشن نباشد می تواند دلیل نقص قطع شدن یک اتصال برقی  و وجود الزام برای نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان بوده باشد.

به علاوه این قطعه دارای این وظیفه است که دستور آمادگی و هماهنگی همه قطعات و وظایف آن ها از طریق برد الکترونیکی را دریافت می کند؛ به همین دلیل هنگامی که روشن نباشد خبر از نقصی خارج از برنامه خواهد داد که برای بررس بیشتر باید چک کامل توسط کارشناس نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان صورت بگیرد.

نمایندگی لباسشویی زانوسی در زنجان

تعمیر میکروسوئیچ در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان

در همه لباسشویی ها و با هر مدلی میکروسوِئیچ وجود دارد، دلیل آن نیز به کارکرد این وسیله مربوط است با توجه به این که باید برای نگهداشتن و بسته شدن درب از میکروسوئیچ استفاده کرد و همه لباسش ویی ها نیز داری درب هستند بنابراین می توان این قطعه را یک جز بدون جایگزین در نظر گرفت.

این قطعه کاربردی و اصلی با تعدادی پیج های رنگی و کوچک و چند کنسول به بدنه فلزی و پلاستیکی درونی لباسشویی متصل شده است؛ به علاوه خود این جز نیز دارای وسایل دیگری بوده که در کنار هم قرار دادن آن ها باعث ایجاد میکروسوئیچ گردیده است.

گاهی میکروسویئچ می تواند با سائیدگیی یک مهره روبرو شود که در چنین شرایطی حتما باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان تعویض گردد.

هنگامی که میکروسوئیچ خراب می شود ایمنی لباسشویی تا حد زیادی پایین خواهد آمد و خطر های احتمالی متوجه کاربر و دیگر افراد مرتبط با آن خواهد بود؛ بنابراین تعمیر آن در نمایندگی لباسشویی زانوسی در زنجان دارای ترجیح است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان

مشکلات مربوط به شیرالات برقی لباسشویی

شیر الات برقی وسایلی هستند که با کمک برق آب را در محفظه های درونی لباسشویی قرار می دهد. این شیر های برقی دارای بوئین هایی بوده که برق از طریق این بوئین ها سبب ایجاد نیروی مغناطیسی خواهد شد. هنگامی که این بوبین ها صدمه می بینند  نیروی مغناطیسی ایجاد نخواهد شد زیرا راه ورود برق به این شیرآلات ها بسته شده است؛ بنابراین در نمایندگی لباسشویی زانوسی در زنجان باید این شیرها به طور کامل از بدنه لباسشویی جدا شده و افراد خبره نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان کلیه اتصالات را مورد بررسی قرار دهند.

خراب شدن هیدرواستات

جایگاهی که هیدرواستات در آن جای گرفته در سقف لباسشویی واقع شده است. این قطعه برای وصل شدن به مخزن و یا دیگ اب لباسشویی از یک شیلنگ استفاده می کند.

هیدرو استات زمانی که برق های لباسشویی درگیر نوسانات کلی شوند صدمه دیده و باید در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان بررسی های لازم حول وصل کردن کابل ها و سیم های بریده شده صورت گیرد.

دلیل مشکل دیگر می تواند نشت آب در این قطعه باشد که باید در نمایندگی لباسشویی زانوسی در زنجان نشتی با استفاده از مواد و ابزارگرفته شود تا نقص هیدرواستات به صورت کامل رفع شود.

گاهی نیز صفحه های نازک تعبیه شده در این بخش به اسم دیافراگام صدمه می بیند و هنگام انتقال ها درون آن هیچ عس العملی از آن رویت نخواهد شد در این جا باید صفحه در نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان عیب سنجی شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان:

تعمیر لباسشویی زانوسی در زنجان | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر زنجان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 33364507-024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *