مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در رشت

نمایندگی تعمیر لباسشویی در رشت | تعمیر، نصب و سرویس

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی در رشت، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در رشت بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی در رشت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی در رشت برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی در رشت:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی در رشت
نمایندگی تعمیر لباسشویی در رشت

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی در رشت:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی در رشت 

امروزه در هر خانه ‌ای یک ماشین لباسشویی یافت  می‌شود و همه افراد از این دستگاه‌ برای رفع نیاز شستشوی لباس استفاده می‌ کنند؛ بگونه ‌ای که دیگر وجود این دستگاه‌ ها امری مهم و ضروری تلقی شده است. به همین دلیل است که شرکت ‌های تعمیر لباسشویی در رشت تاسیس شده‌اند و مشغول فعالیت هستند. در برخی از مواقع عیب ‌یابی ماشین لباسشویی نیازمند بررسی توسط افراد مجرب و متخصص است. در ادامه قصد داریم نحوه تعمیر رایج‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی را بیان کنیم.

تعمیر لباسشویی در رشت 

چرا آب لباسشویی تخلیه نمی‌شود؟

یکی از مشکلات رایجی که برای ماشین لباسشویی رخ می ‌دهد، خالی نشدن آب لباسشویی است که علت اصلی بروز این مشکل آسیب در المان‌ های تخلیه است. معمولا پمپ لباسشویی را هر ده سال یکبار تعویض می‌ کنند. توجه داشته باشید که پمپ از اصلی ‌ترین قطعات ماشین لباسشویی محسوب می ‌شود؛ از این رو برای تعمیر لباسشویی در رشت و تعویض پمپ آن باید از افراد متخصص کمک بگیرید.

اگر به سری ‌های جدید ماشین لباسشویی دقت کنید هنگامی که در قسمت پمپ دچار مشکل شود، با کد خطا F18 مواجه خواهید شد. البته این کد خطا با توجه به برند ماشین لباسشویی متفاوت است. هنگامی که آب لباسشویی شما تخلیه نمی ‌شود قبل از هر اقدامی ابتدا مسیر شیلنگ فاضلاب و مسیر خروجی را مورد بررسی قرار دهید. اگر شیلنگ دچار خم ‌شدگی یا گرفتگی باشد ممکن است مانع عبور آب دستگاه‌ شود.

چرا پودر در مخزن ماشین لباسشویی  باقی میماند؟

در برخی از موارد ممکن است آب وارد دستگاه نشود و پودر شوینده در آن‌ باقی بماند. در چنین شرایطی برای تعمیر لباسشویی در رشت، ابتدا باید از قفل شدن درب لباسشویی اطمینان حاصل کنید. اگر درب دستگاه‌ شما قفل نمی ‌شود، توجه داشته باشید که مشکل از آب‌گیری نخواهد بود و مشکل اصلی از عملکرد برد، عناصر امنیتی یا المان‌های شروع بکار است. اما اگر مشکل از این موارد نباشد، شیر برقی دستگاه خراب شده است. شیر برقی نیز جزو اصلی ‌ترین قطعات ماشین لباسشویی بوده و از میله استوانه‌ای، مخزن پلاستیکی، فنر، دیافراگ لرزه ‌ای تشکیل می‌ شود.

لازم به ذکر است که شیر برقی هر برندی با برند دیگر متفاوت است. در لباسشویی ‌های سامسونگ از شیر‌های برقی دو قلو استفاده می کنند، اما در سری‌ های جدید آن به جای شیر برقی از آکواستپ استفاده شده است. برای تعمیر لباسشویی در رشت و تعمیر شیر برقی و آکواستپ باید از افرادی که دانش و مهارت لازم را دارند کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی رشت 

چرا ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود

در خوشبینانه ‌ترین حالت باید بگوییم علت روشن نشدن ماشین لباسشویی می ‌تواند ایجاد اتصالات یا قطعی برق یا سیم باشد. اما متاسفانه در اغلب موارد علت روشن نشدن ماشین لباسشویی سوختن برد اصلی آن است. توجه داشته باشید که برد به عنوان مغز ماشین لباسشویی کار می ‌کند و اگر اختلالی در آن رخ دهد، فرایند شستشو مختل خواهد شد‌.

البته در برخی از موارد نیز ممکن است برد دستگاه مشکلی نداشته و نمایشگر سوخته باشد‌. در هر صورت برای تعمیر لباسشویی در رشت و بررسی برد آن باید از تعمیر‌کار‌ها کمک بگیرید تا مشکل اصلی را تشخیص دهد تا در صورت سوختن برد آن را تعویض کند.

چرا لاستیک لباسشویی سیاه شده است؟

معمولا هنگامی که لاستیک لباسشویی سیاه می‌ شود، بوی بدی را نیز به همراه خود خواهد آورد. البته توجه داشته باشید که اگر این مشل رفع نشود و به صورت طولانی مدت بماند، مشکلات بدتری را رقم خواهد زد. برای اینکه از سیاه شدن لاستیک لباسشویی خود جلوگیری کنید، پس از هر فرایند شستشو، درب لباسشویی را به مدت یک ساعت باز نگه دارید و در نهایت سطح لاستیک را به کمک یک دستمال خشک کنید.

برای اینکه از انتشار سیاهی لاستیک لباسشویی جلوگیری کنید، هر ماه با پودر‌های مخصوص جرم‌ گیری، لباسشویی خود را پاکسازی نمایید. اگر عمق و حجم آن سیاهی‌ها زیاد باشد برای تعمیر لباسشویی در رشت باید به کمک نیروی متخصص، لاستیک دستگاه را تعویض کنید.

تعمیرات لباسشویی در رشت 

چگونه صدای بالای ماشین لباسشویی را تعمیر کنم؟

برای تعمیر لباسشویی در رشت به دلیل صدای بالا، ابتدا باید بیابید که صدا از کدام قسمت لباسشویی و در چه مرحله ‌ای از شستشو رخ می‌ دهد. برای مثال اگر آبکش لباسشویی کار نکند و همواره صدای بلندی در این مرحله ایجاد شود مشکل در پمپ دستگاه است. همچنین بهتر است بدانید که تولید صدا هنگامی که با لرزش همراه باشد مشکل در کمک فنر را نشان می ‌دهد. در این شرایط برای تعمیر لباسشویی در رشت باید قسمت داخلی موتور یا کمک فنر‌ها را تعویض کنید.

برای اینکه بتوانید عیب اصلی دستگاه خود را بیابید، تسمه لباسشویی را بردارید و دیگ و موتور را بچرخانید و صدا‌های هر قسمت را مورد بررسی قرار دهید. البته ما به شما توصیه می‌ کنیم برای تعمیر لباسشویی در رشت و عیب ‌یابی از خدمات آنلاین ما استفاده کنید تا فرایند تعمیر و یافتن مشکل برایتان آسان‌ تر و بصرفه تمام شود.

تعمیر نشتی آب لباسشویی چگونه است؟

نشتی آب در ماشین لباسشویی دلایل مختلفی دارد که از جمله آن می ‌توان به آسیب شیلنگ ورودی و خروجی، خرطومی دیگ فیلتر، خرطومی جاپودری، خرطومی دیگ تخلیه و دیگ لباسشویی و غیره اشاره کرد.

در لباسشویی ‌های سری جدید نشتی آب دارای یک کد خطاست و هنگامی که نشتی رخ دهد این کد خطا، ارور می دهد. در انواع لباسشویی  کد خطاها متفاوت است؛ برای مثال در لباسشویی بوش کد خطا F23 نشان دهنده نشتی آب است. برای تعمیر لباسشویی در رشت به علت نشتی آب باید از افراد متخصص کمک بگیرید.

تعمیر شکستگی درب لباسشویی 

هنگامی که ماشین لباسشویی در حال انجام فرایند شستشو باشد، سنسور‌های امنیتی درب دستگاه فعال هستند و نمی ‌توانید درب را هنگام کار کردن باز کنید. اگر در زمان کار کردن دستگاه، سعی کنید درب لباسشویی را باز نمایید، متاسفانه دستگیره‌ ها دچار شکستگی خواهند شد. برای تعمیر لباسشویی در رشت به علت شکستگی درب نیازمند تجهیزات خاصی خواهید بود که بهتر است افراد متخصص فرایند تعمیر را انجام دهند.

سخن پایانی 

همانطور که می دانید ماشین لباسشویی از پرکاربردترین لوازم برقی موجود در منزل محسوب می‌ شود. کلیه لوازم برقی بعد از مدتی ممکن است دچار نقض فنی شوند؛ از این رو برای عیب یابی و سرویس باید به تعمیرکار مراجعه کرد. در برخی از موارد برای تعمیر لباسشویی در رشت به هر دلیلی باید از افراد متخصص کمک بگیرید تا از مشکلات جدی ‌تر جلوگیری شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و وجود هر گونه‌ سوال می ‌توانید از طریق شماره‌ های درج شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی در رشت:

تعمیر لباسشویی در رشت | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر رشت، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 01333262639

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *