مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز | تعمیر، نصب و سرویس

برند بوش یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی بوش در تبریز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در تبریز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی تبریز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی بوش در تبریز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

 دلایل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی بوش

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تبریز
تعمیرات لباسشویی ایندزیت تبریز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی بوش در تبریز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز برای استفاده‌ی مجدد لباسشویی‌ها معجزه می‌کند. لباسشویی بوش برای زندگی روزمره‌ی همه ما آسودگی و رفاه را به ارمغان می‌آورد.

خرابی لباسشویی اغلب استرس و هزینه به همراه خود برای ما می‌آورد. همه‌ی ما می‌خواهیم سریعاً مشکلات لباسشویی بوش خود را برطرف کنیم و دوباره از آن استفاده نماییم. برای این کار راحت‌ترین و بهترین گزینه تماس با مراکز نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز است.

بسیاری از این تعمیرات لباسشویی بوش تنها به ابزار‌های ساده نیاز دارند و می‌توانند توسط صاحبان خانه با مهارت‌های محدود در تعمیر لوازم خانگی انجام شوند. در ادامه مقاله به انواع نقص‌های لباسشویی بوش و راه‌های تعمیر آن می‌پردازیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز برای زمانی که ماشین لباسشویی بوش روشن نمی‌شود

گاهی برخی از مراجعه‌کنندگان مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز از عدم روشن شدن لباسشویی خود شکایت می‌کنند. در این حالت لباس‌ها را داخل ماشین لباسشویی می‌گذارید، دکمه «روشن» را فشار می‌دهید و هیچ اتفاقی نمی‌افتد. متخصص‌های نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز راه حل‌های زیر را پیشنهاد می‌دهند:

  • سیم برق را در قفس پشت ماشین لباسشویی چک کنید. به دلیل انرژی ماشین لباسشویی، خروجی‌های آن‌ها قابل فرسوده شدن است.
  • برای تنظیم مجدد کلید مدار، ابتدا باید آن را در جهت “خاموش” و سپس “بازنشانی” بکشید.
  • ضربه سوئیچ گلگیر جلوی شما نادرست است. از این در پنجره‌ای است که به خوبی بسته شده با دستگاه ارتباط برقرار می‌کند و توصیه می‌شود شروع به پر کردن آن با آب کنید.
  • سوئیچ درب دنده دایره‌ای بالایی شما معیوب است. می‌توانید این دستگاه را با چرخاندن آن به حالت “روشن” و سپس فشار دادن آن به سوراخ با نوک تیز قلم تست کنید. در صورت اشتباه، حتی اگر درب آن باز است، با آب پر کنید.

اگر با این راه حل‌ها مشکل برطرف نشود، می‌توانید از نیرو‌های نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز درخواست کمک نمایید.

تعمیر لباسشویی بوش در تبریز

چرا ماشین لباسشویی بوش من یکسره کار می‌کند؟

اگر ماشین لباسشویی شما هیجان‌زده است اما از خاموش شدن خودداری می‌کند، باید به دنبال راه حل برای برطرف نمودن این نقص باشید. بدین منظور می‌توانید از راه حل‌های زیر پیروی نمایید:

  • سعی کنید لباس‌ها را دوباره توزیع کنید. تعادل ماشین لباسشویی را بدون عدم تعادل نگه دارید. پس از توزیع مجدد لباس‌ها، دوباره درب آن را ببندید. اگر توزیع وزن درست باشد، ماشین باید به طور خودکار شروع به کار کند.
  • سطح دستگاه را بررسی کنید. همانند مرحله بالا، یک ماشین سطح بیرونی نخ زنی را متوقف می‌کند. سطح حباب را بررسی کنید. با تنظیم پا‌ها به دستگاه بیاورید.
  • لوله تخلیه و تخلیه را بررسی کنید. بنا بر تحقیقات نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز اقلام کوچک می‌توانند سیستم زهکشی دستگاه را مسدود کنند. پمپ واشر را می‌توان بدون برداشتن آن بررسی کرد. در نهایت، یک سیستم زهکشی در پشت دستگاه ممکن است باعث مسدود شدن زهکشی شود. در صورتیکه خود شما نمی‌توانید به بررسی پمپ واشر بپردازید، از متخصص‌های نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز کمک بگیرید.

درخواست کمک از متخصص‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز برای نشت آب لباسشویی بوش

گاهی ممکن است به لباسشویی خود سر بزنید و ببینید که زیر لباسشویی و فرش شما از آب خیس است. در واقع لباسشویی شما با نقص نشت آب روبرو است. این حالت زمانی رخ می‌دهد که ماشین لباسشویی بوش شما پر از آب است و آن را از دست می‌دهد. برای ایجاد این حالت دو علت اصلی می‌تواند رخ داده باشد:

  • پمپ لباسشویی بوش با انواع وسایل یا کثیفی‌ها مسدود شده باشد: برای رفع این نقص باید ابتدا آب را کامل خارج نمایید سپس. پیچ‌های پنل جلویی را باز کنید. قسمت جلویی دستگاه روی چوب یا آجر قرار دارد تا به راحتی بتوان دستگاه را بالا آورد. محفظه پمپ دستگاه شما ممکن است شفاف باشد. این امر ارزیابی وجود نشتی در پمپ را آسان می‌کند. اگر چنین است، از بشقاب برای زیر لباسشویی استفاده نمایید تا آب کثیف به زمین نشت نکند. پمپ‌ها را تمیز نمایید. اگر به تنهایی از پس این کار بر نمی‌آیید می‌توانید از نیرو‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز کمک بگیرید.
  • از طرف دیگر، یک لوله سوپاپ دار منتهی به پمپ آب قرار دارد، که ممکن است مسدود باشد: لوله را خارج کنید. یک سطل در نزدیکی خود نگه دارید زیرا این لوله‌ها پر از آب هستند. آب را ببندید. شیلنگ را با کمک آب تمیز کنید.

چرا ماشین لباسشویی بوش من لرزش زیادی دارد؟

وقتی ماشین لباسشویی شما کار می‌کند، به خصوص وقتی موتور در حال حرکت است، به شدت تکان می‌خورد یا میلرزد. اگر لباسشویی با لرزش‌های بالا حرکت کند، نقص در لباسشویی ایجاد شده است. علت این خطا بنا بر تحقیقات نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز می‌تواند به موارد زیر برگردد:

  • ممکن است سیستم برنامه‌ی داخلی لباسشویی نیاز به تعادل مجدد داشته باشد. از برنامه‌ی داخلی جدید استفاده کنید.
  • با چرخاندن پایه‌های دستگاه به سمت راست یا پایین، جایگاه لباسشویی را مجدد تنظیم کنید.
  • کلاسیک‌ترین و راحت‌ترین دلیل ثابت وزن ناهموار است. با تعادل در بار داخلی درام به راحتی لباسشویی خود به خود دوباره به حالت قبلی خود بر می‌گردد.
  • خرید پد‌های ضد ضربه را در نظر بگیرید. تست‌های مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی در تبریز نشان داده‌اند که پایه‌های ضربه گیر با ضخامت سه اینچ در جذب ضربه‌ها و لرزش‌ها بسیار عالی عمل می‌کند.

نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز

توصیه‌های مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز برای کارکرد بهتر لباسشویی بوش

بسیاری از افرادی که یک ماشین لباسشویی بوش در خانه دارند و هنگامی که دستگاه به طور ناگهانی از کار می‌افتد سریعاً به تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز متوسل می‌شوند. این در واقع یک هزینه اضافی است. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، بهتر است رویکردی پیشگیرانه داشته باشید. این مورد متخصص‌های نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز اقدامات پیشگیرانه‌ی زیر را توصیه می‌کند:

  • سعی کنید به موقع و به طور منظم تمام قسمت‌های مهم ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید. نباید چنین روش مراقبتی را فراموش کرد، حتی تکنسین‌های نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز برای رفع انواع خطا‌ها ابتدا به تمیزی قطعات داخلی لباسشویی می‌پردازند.
  • بنا به توصیه‌ی متخصص‌های نمایندگی لباسشویی بوش در تبریز از صابون مایع زیاد استفاده نکنید. این ترکیبات اغلب روی لوله‌ها یخ می‌زنند و پس از آن از عبور آب از آن‌ها جلوگیری می‌کنند.
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز توصیه می‌کند با اسید سیتریک مؤثر یا یک فرمول پودر مخصوص تمیز کنید. با کمک چنین منابعی می‌توان مقیاس را با موفقیت کنترل کرد و از سوختن عنصر گرمایش جلوگیری کرد.
  • مراقب محل ماشین لباسشویی بوش خود باشید. شما نمی‌خواهید که لباسشویی شما کف بزند و پا‌هایش بلرزد. اگر زمین ناهموار باشد، لرزش و سروصدای لباسشویی بیشتر می‌شود.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تبریز:

تعمیر لباسشویی بوش در تبریز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر تبریز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974772

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *