مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

چرا ماشین لباسشویی ایکس ویژن می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی ایکس ویژن بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی ایکس ویژن به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی ایکس ویژن بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی ایکس ویژن اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند ایکس ویژن یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ایکس ویژن باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایکس ویژن در مشهد
نمایندگی تعمیر تخصصی لباسشویی ایکس ویژن در شیراز توسط تکنسین های متخصص و مجرب

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

مشکل در ماشین لباسشویی و معیوب شدن آن، دغدغه ی بسیار بزرگ برای افراد است چون مشکل و زحمت را زیاد می کند و هم اینکه احتیاج به البسه تمیز و بدون کثیفی یک احتیاج همیشگی در تمامی منزل ها است. اما با این وجود همه ی ماشین های لباسشویی در معرض خرابی و احتیاج به تعمیر لباسشویی در مشهد قرار دارند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد بسیار قابل اطمینان و با سابقه است که می تواند ایرادهای مربوط به دستگاه ایکس ویژن شما را به خوبی رفع کند. نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن با تکیه بر سابقه بی نظیر خود و همچنین متخصصان با تجربه اش می تواند خیال شما را از این‌ بابت آسوده نماید.

 تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

لرزش شدید و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

اصولا زیاد پیش می آید که ماشین های لباسشویی دچار لرزش شوند، اگر دستگاه کم بلرزد کاملا عادی است . ولی اگر لرزش لباسشویی بر خلاف قبل زیاد شده است کاملا غیر طبیعی است.

امکان دارد به خاطر تراز نبودن لباسشویی بر سطح زمین باشد یا به خاطر جداسازی کمک فنر همچین موضوعی پیش آمده باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد با مهارت و دانش خود این مشکل را پیگیری می کند. متخصصان از نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد دارای چندین سال سابقه هستند و دستگاه شما  فورا عیب یابی و تعمیر می شود.

تخلیه نشدن آب و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

اگر آب از دستگاه لباسشویی ایکس ویژن شما تخلیه نمی شود، دو دلیل می تواند داشته باشد، ممکن است پمپ ماشین لباسشویی معیوب شده باشد یا اینکه اختلال در فیلتر دستگاه به وجود آمده باشد. در این موقعیت نخسین اقدام الزامی تخلیه آب داخل لباسشویی با بیرون کشیدن شلنگ تخلیه آب می باشد.

بعد از آن باید برای تعمیر دستگاه دست به کار شوید و از نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد کمک بگیرید. نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد هر کدام از مشکلات مربوط به لباسشویی را به خوبی رفع می کنند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

صدای زیاد از ماشین لباسشویی

با توسعه ی زیاد امروزه دستگاه های لباسشویی به ندرت سر و صدا ایجاد می کنند که در هنگام کار کردن در کل بدون صدا هستند. پس اگر دستگاه در هر یک از مراحل خود صدایی غیر طبیعی ایجاد کرد، علائم عیب در کار لباسشویی است. این عیب می تواند به خاطر گیر کردن یک بخش یا مشکلی در درام باشد و حتما برای برطرف شدن آن باید به کمک نمایندگی لباسشویی ایکس ویژن در مشهد تعمیر کنید.

نچرخیدن ماشین لباسشویی

یکی دیگر از ایرادهای شایع و رایج در ماشین لباسشویی ایکس ویژن چرخش نداشتن درام شستشو و ثابت ماندن آن است‌. از دلیل های احتمالی بروز این ایراد می توان به بی نظمی در کارکرد حسگرهای داخل لباسشویی، بی نظمی در کمربند درایو یا معیوب بودن لباسشویی اشاره کرد. آن چه که معلوم است ضرورت رسیدگی به این ایراد به صورت تخصصی و به کمک نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد است. کارشناسان از نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد مشکل را به سرعت رفع می کنند.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

اختلال در آب گیری ماشین لباسشویی

بعضی مواقع ماشین لباسشویی نمی تواند عمل آبگیری را انجام دهد یا اینکه آبگیری با سرعت کم انجام می شود. این ایراد می تواند علت های گوناگونی داشته باشد. به عنوان مثال باز بودن درب دستگاه ، از کار افتادن اتصال و رابطه بین سوئیچ تایمر و معیوب بودن میکروسوئیچ را می توانیم مثال بزنیم. اما برای رفع این مشکل نمایندگی لباسشویی ایکس ویژن در مشهد  را از نگرانی در می آورد. تکنسین ها از نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد سال ها تجربه و سابقه درخشانی دارند.

آب گیری مدام لباسشویی

یکی از ایرادهایی که در دستگاه لباسشویی ایکس ویژن رخ می دهد قطع نشدن آب گیری لباسشویی است. معیوب بودن شیر ورودی آب ماشین لباسشویی، می تواند سبب چنین عیبی شود که نتیجه آن فراتر از حد زیاد شدن آب داخل دیگ است. ایراد قطع نشدن آبگیری ماشین لباسشویی می تواند به دلیل خرابی تایمر ماشین لباسشویی ، کلید فشار و نیروی کم باشد.

برای پی بردن این که علت مهم مشکل چیست؟ می توانید برق لباسشویی را قطع کنید. اگر هنوز آب در حال ورود به درون دیگ بود، در واقع ایراد از شیر ورودی لباسشویی است.

ولی اگر با قطع کردن برق این مشکل رفع شد. پس ایراد از قطعات الکترونیکی دستگاه می باشد. سریع برای رفع مشکل به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد مراجعه کنید. اگر می خواهید مشکل دستگاه باعث از کار افتادن لباسشویی نشود باید دستگاه را به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد بسپارید.

نمایندگی لباسشویی ایکس ویژن در مشهد

روشن نشدن لباسشویی ایکس ویژن

یکی دیگر از ایراد های مربوط به ماشین های لباسشویی ایکس ویژن که باعث نگرانی افراد می شود، روشن نشدن ماشین لباسشویی است. نخستین کاری که باید در همچین موقعیتی انجام دهید، ارزیابی اتصال ماشین به برق و پریز آن است.

اگر ایراد از اتصال برق نبود، علت مهم روشن نشدن دستگاه می تواند ایراد در کلید درب ماشین لباسشویی باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ضمن راهنمایی به شما در عرصه ایراد های مربوط به ماشین لباسشویی، می توانند در بازه زمانی کم برای تعمیر ماشین لباسشویی شما دست به کار شوند. پس گزارش خود را به نمایندگی لباسشویی ایکس ویژن در مشهد ارسال نمایید.

سخن آخر
تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن و ارزیابی ایراد های آن، کاری دشوار و احتیاج به تخصص و حرفه دارد. در صورتی که اشخاص ناشناس و بی تجربه نسب به تعمیر ماشین لباسشویی دست به کار شوند امکان دارد مشکلات ماشین لباسشویی بیشتر شود هم در صورتی که محتاط نباشند در سیم کشی لباسشویی اختلال ایجاد می شود و برق گرفتگی را به دنبال خواهد داشت.

‌ به همین دلیل بهترین کار این است که در صورت معیوب شدن ماشین لباسشویی، به مرکز تعمیر معتبر و مجاز برای ماشین لباسشویی ایکس ویژن مراجعه نمایید. اگر در مشهد هستید می توانید برای تعمیر دستگاه به نمایندگی لباسشویی ایکس ویژن در مشهد مراجعه کنید. این مرکز خدمات بعد از فروش یکی از بهترین ها در شهر مشهد به حساب می آید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد:

تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *