مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

چرا ماشین لباسشویی ایندزیت می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی ایندزیت بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی ایندزیت به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی ایندزیت بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی ایندزیت اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند ایندزیت یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ایندزیت

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در مشهد
تعمیرات لباسشویی ایندزیت در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

برند ایتالیایی ایندزیت یکی از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی در دنیاست. محصولات با کیفیت این برند معروف در کشور ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد. به همین دلیل ما تعمیرات لوازم این برند را در فهرست خدمات خود قرار داده ایم. تیم حرفه ای تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد پس از گذراندن دوره های آموزشی به روز و با سال ها سابقه درخشان در امر تعمیر، تمامی خدمات مورد نیاز شما درباره ماشین لباسشویی های این برند را به شما همشهریان عزیز ارائه می دهد. برای ثبت سفارش تعمیر لباسشویی در مشهد در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل می توانید با شماره های درج شده در همین وب سایت تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

ایرادات رایج لباسشویی طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

در این مطلب به بررسی ایرادات رایج ماشین لباسشویی ایندزیت خواهیم پرداخت تا شما برای رفع مشکلات دستگاه خود نیازی به حضور تکنسین ها نداشته باشید.

البته گاهی مشکلاتی نظیر فرسودگی زغال ها، خراب شدن تسمه ها، خرابی میکروسوئیچ درب، خرابی موتور، معیوب شدن هیدرواستات و ‌… فنی و پیچیده هستند و برای تعمیر این موارد نیاز به حضور متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد می باشد. در این مواقع بهترین کار تماس با ما و بهره مندی از متخصصین کاربلد تیم تعمیرات است.

آیا نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در مشهد گارانتی دارد؟

در پاسخ به این سوال مهم که حتما برای شما عزیزان نیز پیش آمده، باید بگوییم تمامی خدمات و قطعات استفاده شده در فرایند تعمیر لباسشویی ایندزیت، دارای ضمانت و گارانتی بی قید و شرط است. البته به خاطر داشته باشید قطعات لاستیکی و زینتی، ضمانت نامه ندارند. ضمنا تمامی مراحل تعمیر توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در منزل شما و در حضور شما انجام خواهد شد تا خودتان ناظر بر فرایند تعمیر باشید و خاطرتان نیز از بابت کیفیت قطعات مورد استفاده آسوده باشد.

همچنین در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با نمایندگی لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید.

به خاطر داشته باشید در صورتی که پس از تعمیر ماشین لباسشویی توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد دستگاه دوباره معیوب شود، تکنسین های ما بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای و به صورت رایگان مشکل شما را رفع می کنند.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در مشهد

ایرادات رایج در ماشین لباسشویی ایندزیت

در این بخش به بررسی ایرادات رایج ماشین لباسشویی می پردازیم.

عدم اتمام چرخه شستشو ماشین لباسشویی ایندزیت

عدم اتمام چرخه شستشو یکی از ایرادات رایج ماشین های لباسشویی است. دلایل این امر می تواند شامل انسداد پمپ تخلیه، خرابی ترمیستور و یا چسبیدن کنتاکت های تایمر باشد که برای رفع هر کدام از این موارد باید با تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

همچنین ممکن است ایراد از خراب شدن میکروسوئیچ درب، شیر برقی و زغال های موتور باشد که لازم است با نمایندگی لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید تا برای تعویض قطعات معیوب اقدام صورت گیرد.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت

خراب شدن تسمه درام، فرسودگی زغال ها، خرابی میکروسوئیچ درب دستگاه و خرابی موتور می تواند دلیل نچرخیدن دیگ باشد. این موارد قابل تعمیر توسط شما نیست و باید از متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد کمک بگیرید.

همچنین ممکن است روتور و استاتور دچار ایراد شده باشند و همین امر دلیل نچرخیدن دیگ باشد. عیب یابی هر کدام از این موارد را به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در مشهد بسپارید.

عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از علل پر تکرار برای این ایراد می تواند انسداد فیلتر دستگاه و یا پمپ تخلیه باشد. برای رفع مشکل باید این قطعات را باز کنید و با آب بشویید تا از تمیز شدن آن اطمینان حاصل کنید. اگر مشکل حل نشد برای عیب یابی با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

ظاهر شدن کد خطای E08 و E07 ماشین لباسشویی ایندزیت

دلیل ظاهر شدن این کدهای خطا بر روی نمایشگر دستگاه، خراب شدن رله گرمکن ماشین لباسشویی و یا آسیب دیدن برد الکترونیکی دستگاه است.

پیشنهاد می کنیم برای عیب یابی و یافتن ایراد از تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد کمک بگیرید.

همچنین اگر سوالی درباره کدهای خطای دستگاه خود دارید، می توانید دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کرده و یا با کارشناسان نمایندگی لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

نشتی آب ماشین لباسشویی ایندزیت

رایج ترین و محتمل ترین دلیل این مشکل استفاده بیش از حد از دستگاه و یا استفاده از مواد شوینده نامرغوب و در مقادیر زیاد است. برای اطلاع از این که چه شوینده ای برای دستگاه شما مناسب است هم اکنون با نمایندگی لباسشویی ایندزیت در مشهد تماس بگیرید.

از دلایل دیگر این مشکل می توانیم به خرابی و پارگی شلنگ های تخلیه و یا شلنگ های ورودی آب، نشتی پمپ تخلیه دستگاه، خرابی شیر برقی، پارگی واشر کابین دیگ و یا خراب شدن میکروسوئیچ درب اشاره کنیم که همگی توسط تکنسین نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد قابل حل هستند.

صداهای غیر عادی ماشین لباسشویی ایندزیت

معیوب شدن بلبرینگ لباسشویی، خرابی پمپ تخلیه و فرسودگی قرقره درایو یا همان تسمه دستگاه از جمله دلایل اصلی هستند که تعمیرکاران متخصص ما با تکیه بر سال ها تجربه خود قادر به رفع آن ها هستند.

همچنین خرابی پمپ تخلیه و یا کمک فنرهای دستگاه نیز می تواند عوامل دیگری برای این مشکل باشند. برای رفع این مشکلات نیز نمایندگی لباسشویی ایندزیت در مشهد در کنار شما خواهند بود.

تمیز نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی ایندزیت

قرار دادن مقدار بسیار زیادی لباس درون دستگاه می تواند دلیل این مشکل باشد. استفاده بیش از حد مجاز از ظرفیت دستگاه میتواند آن را از حالت تراز خارج کرده و موجب ایجاد صدمات جدی شود. کثیفی درام لباسشویی، انسداد فیلتر پمپ تخلیا و شلنگ های تخلیه نیز می توانند عامل این مشکل باشند که برای رفع هر کدام از این موارد ضروری است از یک تکنسین مجرب تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد کمک بگیرید.

به خاطر داشته باشید برای جلوگیری از کثیف شدت درام، باید مخزن دستگاه را هر ۶ ماه یکبار توسط مواد مخصوصی که می توانید از نمایندگی لباسشویی ایندزیت در مشهد تهیه کنید، جرم گیری نمایید.

نتیجه گیری و رفع مشکل طبق نظر نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد

در این مطلب به معرفی نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد پرداختیم و ایرادات این دستگاه را با هم مرور کردیم. همچنین روش های عیب یابی را نیز به شما آموزش دادیم. به خاطر بسپارید در صورت نیاز به حضور تکنسین مجرب، می توانید در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام سال توسط شماره های درج شده در همین وب سایت با ما در تماس باشید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد:

تعمیر لباسشویی ایندزیت در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *