مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم| تعمیر، نصب و سرویس

برند ایندزیت یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ایندزیت

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی ایندزیت قم
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت قم

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی که در هر خانه‌ای هم وجود دارد ماشین لباسشویی است. با گذشت زمان به دلیل استفاده زیاد و مکرر از لباسشویی ممکن است دچار عیب شود و نیاز به تست و عیب‌یابی و تعمیر لباسشویی باشد. به دلیل اینکه تعمیر لباسشویی یک حوزه تخصصی است بهتر است برای تعمیر آن به تعمیرکاران حرفه‌ای یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم سپرده شود. به همین دلیل است که تعمیرات ماشین لباسشویی جایگاه ویژه‌ای در خدمات شرکت‌های تعمیرات لوازم خانگی دارد.

ما در این مقاله قصد داریم درباره عیب‌ها و خراب شدن رایج ماشین لباسشویی را مطرح کنیم. اگر تمایل دارید که با خدمات نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم و سؤالات رایج در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی آشنا شوید و در باره اینکه آیا تعمیر ماشین لباسشویی منفعت یا ضرر دارد اطلاعات کسب کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم

گارانتی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

بهتر است سرویس قطعات و تعمیر ماشین لباسشویی بطور مستمر انجام شود. همانطور که گفتیم ماشین لباسشویی یکی از پرکاربرد‌ترین لوازم خانگی می‌باشد و چون ارتباط مستقیم با آب و رطوبت دارد ممکن است بعد از مدتی دچار استهلاک شود. اکثر ماشین لباسشویی‌ها به مدت شش تا دو سال گارانتی دارند و اگر خراب شوند می‌توانید به کمک تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم قطعات خراب شده را تعمیر یا تعویض کنید‌.

ماشین لباسشویی‌ها دارای سیستم برقی حساسی هستند و اگر زمان خراب شدن لباسشویی بطورغیر اصولی تعمیر شوند و یا از قطعات غیر اورجینال استفاده شود باعث سوختن همه سیستم برق‌رسانی می‌شود. در نتیجه بهتر است برای تعمیر ماشین لباسشویی از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در محل

ماشین لباسشویی یکی لوازم خانگی سنگین محسوب می‌شود به همین دلیل در هنگام خراب شدن آن افراد ترجیح می‌دهند که در منزل زیر نظر افراد خبره و متخصص یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی در قم، در منزل انجام شود. بیشتر مواقع که ماشین لباسشویی خراب می‌شود با تعویض یا تعمیر قطعات کوچک مشکل حل می‌شود. اما اگر لباسشویی در منزل تعمیر نشود باید با ماشین بزرگ بدون اینکه فشاری به لباسشویی وارد شود به نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم ببرید که توسط افراد خبره یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم انتقال دهید.

تعمیر هر بخش یا قطعات لباسشویی نیازمند افراد و تعمیرکاران متخصص دارد. در صورتی که عیب و مشکل لباسشویی به درستی تشخیص داده شود، باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان تعمیرات می‌شود. گاهی اوقات دیده شده که برخی تعمیرکاران چندین قطعه از لباسشویی را همزمان تعویض می‌کنند در صورتیکه فقط باید یک قطعه تعویض شود. این کار باعث می‌شود سایر قسمت‌های دیگر لباسشویی خراب شود و هم، زمان بیشتری برای تعمیر لباسشویی صرف می‌شود.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در قم

عواملی که باعث خراب شدن ماشین لباسشویی ایندزیت می‌شود

عواملی که باعث خراب شدن لباسشویی می‌شود و باید سریع اقدام به تعمیر کردن آن بپردازید به چند مورد تقسیم‌بندی می‌شوند. در صورتی که این موارد توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم به درستی انجام شود دیگر نیازی به تعویض لباسشویی نیست. در این بخش همه چیز درباره خراب شدن لباسشویی گفته می‌شود و شما با رعایت این موارد می‌توانید از بروز خراب شدن لباسشویی جلوگیری کنید.

1. علت لرزش ماشین لباسشویی:

از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی که باعث لرزش ماشین لباسشویی می‌شود تراز نبود لباسشویی می‌باشد. لباسشویی باید در سطحی صاف و بدون شیب قرار بگیرد. فنر‌هایی در لباسشویی وجود دارد که وظیفه اصلی این فنر‌ها جدا نگه داشتن مخزن لباسشویی ازمحفطه داخلی لباسشویی است در صورتی که لرزش ماشین لباسشویی خیلی شدید باشد به احتمال زیاد این فنر‌ها آسیب دیده‌اند.

2. کار نکردن ماشین لباسشویی ایندزیت:

ماشین لباسشویی به دلایل مختلفی ممکن است کار نکند یکی از ساده‌ترین دلایل آن قطع شدن برق است. که شما در چنین مواقعی ابتدا برق ساختمان و پریز‌ها را چک می‌کنید. و دلیل دیگر، خراب شدن دکمه روشن و خاموش شدن لباسشویی است چون درخواست روشن شدن به برد اصلی نمی‌رسد و لباسشویی کار نمی‌کند.

3. مسدود شدن فیلتر ماشین لباسشویی ایندزیت:

فیلتر تخلیه نقش مهمی در لباسشویی دارد چون پرز، مو و کثیفی‌های دیگر را بخود جذب کرده و مانع از ورود آن‌ها به پمپ می‌شود. در صورت مسدود شدن فیلتر لباسشویی مانع از تخلیه لباسشویی می‌شود درنتیجه باید به کمک راهنمایی‌های تعمیرکاران در نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم و یا با تعویض فیلتر این مشکل در برطرف کرد.

4. از کار افتادن کلید‌های لباسشویی:

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های لباسشویی برد‌ها می‌باشد. درصورت از کار افتادن کلید‌های لباسشویی در واقع برد دستگاه خراب است که برای تعمیر آن حتماً باید به افراد متخصص و یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم بسپارید.

5. متوقف نشدن ماشین لباسشویی بعد از اتمام کار:

احتمال زیاد تایمر لباسشوئی خراب است و باید آن را تعویض کنید.

6. عدم تخلیه صحیح لباسشویی:

در چنین مواقعی باید پمپ تخلیه دستگاه را بررسی کنید. که باید توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم این قطعه تعمیر یا تعویض شود.

7. نشتی ماشین لباسشویی:

خرابی پمپ تخلیه، فرسودگی لوله‌های تخلیه، از بین رفتن لاستیک دور درب، شل شدن واشر انتهای شیلنگ‌ها باعث نشتی دستگاه می‌شود.

8. کار نکردن دور تند لباسشویی:

به دلیل خراب بودن خازن راه‌اندازی دور تند لباسشویی، نرسیدن ولتاژ به دور تند، قطع یا خرابی سیم رابط دور تند باعث می‌شود دور تند لباسشویی کار نکند که باید خازن تعویض شود و توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم تعمیر شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم

افزایش طول عمر لباسشویی

در صورت رعایت برخی نکات و دستورالعمل‌ها می‌توانید به طور مداوم و بدون بروز هیچگونه مشکلی از لباسشویی خود استفاده کنید. در نتیجه لازم است برخی نکات را رعایت کنید که در ادامه برای شما ذکر کرده‌ایم.

  • توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی
  • هر از گاهی فیلتر را بررسی و تعویض کنید.
  • بعد از استفاده از لباسشویی درب آن را باز بگذارید تا درون آن خشک شود و بو نگیرد.
  • بعد از هر بار استفاده لباسشویی را تمیز کنید.
  • در ساعت اوج مصرف لباسشویی را روشن نکنید.
  • از آب داغ برای شستشوی لباس استفاده نکنید.
  • استفاده از محافظ برای اتصال لباسشویی به برق
  • تمیز ویا تعویض واشر دور درب لباسشویی

سخن آخر

لباسشویی دستگاهی است که کارایی بالایی دارد به همین دلیل باید در نگهداری آن دقت کنید. با رعایت نکات گفته شده می‌توانید عمر لباسشویی خود را افزایش دهید. در صورت متوجه شدن مشکلی در لباسشویی حتماً از افراد متخصص و یا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم کمک بگیرید. ماشین لباسشویی‌های برند ایندزیت از پرطرفدار‌ترین هاست چون جنس مرغوبی دارند و تا سالیان سال با کم‌ترین خرابی برای شما کار می‌کنند. اما در صورت خراب شدن هرگز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت خود را به دست افراد غیر حرفه‌ای نسپارید چون ممکن است به دستگاه شما آسیب برسانند، آسیب‌های جبران ناپذیری که شما را متحمل هزینه‌های زیادی می‌کند. بهترین راه تماس با نمایندگی لباسشویی ایندزیت در قم است.

شما می‌توانید با خیال راحت تعمیر دستگاه خود را به تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم بسپارید تا بهترین تکنسین‌ها به برطرف کردن مشکل آن به صورت تخصصی بپردازند. با این کار دستگاه شما همانند روز اول کار می‌کند و دیگر جای هیچ نگرانی برای خراب شدن آن وجود ندارد.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم:

تعمیر لباسشویی ایندزیت در قم| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *