مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ایندزیت یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در شیراز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی شیراز باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ایندزیت۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شیراز
تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شیراز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز

یکی از مهم ترین و ضروری ترین وسایل برای شستن لباس ها، ماشین لباسشویی است، مدل ها و برندهای متنوعی از این وسیله در بازار موجود است. ماشین لباسشویی همانند دیگر لوازم خانگی مانند  ماشین ظرفشویی، یخچال، کولر و … نیازمند نگه داری و سرویس است. سرویس کردن به موقع ماشین لباسشویی، از خرابی این وسیله جلوگیری کرده و طول عمر مفید آن را افزایش می دهد.

لباسشویی ممکن است به دلایل متعددی خراب شود. بهتر است در هنگام خراب شدن دستگاه، از باز کردن خودسرانه دستگاه جلوگیری کرده و تعمیر لباسشویی در شیراز را به تکنسین های حرفه ای بسپارید. در این محتوا قصد داریم شما را با علل خرابی ماشین لباسشویی و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز، آشنا کنیم.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز

مشکلات احتمالی لباسشویی ایندزیت

دلایل زیادی می تواند سبب اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی شود. گاهی مشکلات به وجود آمده نیاز به تعمیر تخصصی نداشته و با کمی دقت و حوصله می توان آن ها را رفع کرد. اما برخی مشکلات به وجود آمده در لباسشویی، نیاز به تعمیر به وسیله تکنسین های مجرب دارد. از عوامل خرابی لباسشویی ایندزیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در برخی موارد ممکن است با چرخش ولوم تایمر، دستگاه روشن نشود. این اختلال می تواند به دلایل زیر اتفاق افتد:
  • قطع بودن جریان برق در پریز
  • قطع بودن رابط های میکروسوئیچ یا خرابی آن
  • معیوب بودن هیدرواستات
  • خرابی قطعاتی مانند پمپ تخلیه آب، سوئیچ کنترل درجه حرارت آب، شیر برقی، ولوم تایمر و …

در این حالت توصیه می شود برای جلوگیری از آسیب رسیدن سایر قطعات دستگاه، اقدام به تعمیر آن کنید. برای تعمیر دستگاه خود، می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز تماس بگیرید. تکنسین های کاربلد و حرفه ای این مجموعه، پس از عیب یابی دستگاه در محل، به تعمیر آن می پردازند.

  1. در برخی موارد ممکن است ماشین لباسشویی قادر به آبگیری نباشد و آب وارد دیگ آن نشود. از جمله مواردی که سبب عدم آبگیری این دستگاه می شوند:
  • باز بودن درب لباسشویی
  • اختلال در میکروسوئیچ
  • مشکل در هیدرواستات
  • خرابی برد الکترونیکی دستگاه
  • خراب بودن پمپ
  • قطعی سیم های رابط بین میکروسوئیچ، هیدرواستات و پمپ

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در شیراز

خراب بودن شیر ورودی آب

در صورتی که با عدم آبگیری لباسشویی خود مواجه شدید، ابتدا از باز بودن شیر ورودی و جریان برق اطمینان حاصل فرمایید. اگر باز هم دستگاه آبگیری نکرد، با نمایندگی لباسشویی ایندزیت در شیراز تماس گرفته و تعمیر دستگاه خود را به تکنسین های این مجموعه بسپارید.

  1. گاهی دیده می شود با وجود آبگیری دستگاه، موتور قادر به شست و شوی لباس ها نیست. این مشکل می تواند به دلایل زیر اتفاق افتد:
  • خراب و یا معیوب بودن یاتاقان ها و یا بلبرینگ
  • اختلال در موتور دستگاه

این مشکل در صورت عدم توجه و رسیدگی، می تواند سبب آسیب به دیگر بخش های دستگاه شود. بنابراین بهتر است از تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز بخواهید تا به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما بپردازند.

یکی از مشکلات شایع در ماشین لباسشویی ایندزیت، ایجاد سر و صدای زیاد در حین کار کردن است. این مشکل می تواند به شدت کلافه کننده باشد و شما را از روشن کردن دستگاه، منصرف کند. موارد زیر می تواند سبب ایجاد سر و صدای زیاد لباسشویی در حین کار کردن شود:

  • خراب شدن بلبرینگ ها
  • اختلال در درام دستگاه
  • باز شدن و یا خراب شدن لاستیک دور درب
  • خراب بودن تسمه

رفع این ایرادات، نیاز به افراد متخصص و با تجربه دارد. نمایندگی لباسشویی ایندزیت در شیراز، همراه با تکنسین های مجرب، آماده خدمت رسانی به کاربران خود است.

  1. در برخی موارد ممکن است لباسشویی ایندزیت شما در حین کار کردن خاموش شود. این اختلال ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:
  • خراب شدن زبانه و قفل درب دستگاه
  • اختلال میکروسوئیچ درب
  • خراب شدن تایمر الکترونیکی لباسشویی
  • نوسانات و قطعی برق
  • خراب بودن موتور و یا سایر قطعات

این مشکل را جدی بگیرید زیرا در صورت عدم رفع آن، می تواند به بخش های مهم دستگاه آسیب رسانده و هزینه های هنگفتی برای تعمیر دستگاه، داشته باشد. تکنسین های نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز، می تواند در حداقل زمان ممکن، دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کند.

  1. یکی از مهم ترین و ضروری ترین قطعات ماشین لباسشویی برد آن است. سوختن برد دستگاه یکی از علل خرابی لباسشویی است که به دلایل زیر اتفاق می افتد:
  • رسیدن آب به آن
  • نوسانات جریان برق

در صورت سوختن برد دستگاه، تنها راه چاره تعمیر آن است که بهتر است. جهت تعویض برد دستگاه می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز تماس بگیرید. تکنسین ها در حداقل زمان ممکن در مکان حاضر شده و به تعمیر دستگاه شما می پردازند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از مواردی که کاربران پس از خرابی ماشین لباسشویی به آن فکر می‌ کنند، هزینه تعمیر است. متاسفانه نمی توان هزینه دقیق و قطعی برای تعمیر لباسشویی در نظر گرفت. یکی از مواردی که در مقدار هزینه تعمیر دستگاه تاثیر گذار است، نوع خرابی آن است. خراب شدن لباسشویی ایندزیت دلایل مختلفی داشته  که هر کدام، تاثیر مستقیمی در افزایش و یا کاهش هزینه تعمیر دارد.

هزینه قطعات ماشین لباسشویی با هم متفاوت بوده و هزینه تعمیر نیز با توجه به این فاکتور تعیین می گردد. پس از تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز، تکنسین ها دستگاه شما را عیب یابی کرده و هزینه تعمیر دستگاه را تعیین می کنند.

کلام آخر

ماشین لباسشویی یکی از وسایل کاربردی جهت شستن لباس های کثیف بوده که حضور آن در هر خانه ای ضروری است. حتی در صورت مراقبت و نگه داری صحیح، برخی از قطعات این دستگاه مصرفی هستند و بعد از مدتی کارکرد، نیاز به تعویض دارند. خراب شدن ماشین لباسشویی ایندزیت ممکن است به دلایل متعددی اتفاق افتد که در هر صورت نیاز به تعمیر دارد.

هیچ گاه تعمیر لباسشویی خود را به دست افراد غیرمجاز و بی تجربه نسپارید زیرا این افراد به درستی نمی توانند عیب دستگاه شما را پیدا کنند. در صورت وجود هر گونه اختلال در دستگاه، با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز تماس بگیرید. تکنسین های این مجموعه، تخصص بالایی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی داشته و پس از عیب یابی، به تعمیر دستگاه شما می پردازند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز:

تعمیر لباسشویی ایندزیت در شیراز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر شیراز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 07191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *