مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

چرا ماشین لباسشویی ایندزیت می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی ایندزیت بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی ایندزیت به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی ایندزیت بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی ایندزیت اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز | تعمیر، نصب و سرویس

برند ایندزیت یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اهواز بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

محتوای برگه

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ایندزیت ۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در اهواز
تعمیرات لباسشویی ایندزیت در اهواز

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن4تخلیه نکردن آب پس از شستشو5تمیز نشستن لباس ها6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز »

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز از مراکز خدمات ویژه برای تعمیر انواع لباسشویی های ایندزیت است. برخی از اقدامات روزمره می تواند باعث شود ماشین لباسشویی شما عمر مفید بیشتری داشته باشد. استفاده صحیح از ماشین لباسشویی باعث می شود کارآمدتر کار کند و همچنین در هزینه شما صرفه جویی می کند، درست است. از طرفی زمانی که لباسشویی ایندزیت شما خراب شود، باید سریعا با مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس بگیرید. نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز برای منزل شما نیروهای باتجربه و ماهر ارسال می نمایند.

در ادامه مقاله به رایج ترین و مهمترین خرابی های لباسشویی ایندزیت می پردازیم تا با اطلاعات بیشتر اقدام به تعمیر لباسشویی در اهواز نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

چرا ماشین لباسشویی ایندزیت من می لغزد؟

زمانی که ماشین لباسشویی در جای لغزنده و ناهموار قرار دارد به مرور شروع به حرکت و ایجاد لغزش می کند. این حرکت به همراه صدا نیز همراه خواهد بود.

چیزی که باعث لرزش دستگاه شما می شود می تواند تغییر ارتفاع پایه های تراز کننده باشد (این مورد در ماشین های مدرن، چون سبک تر هستند) دلیل دیگر می تواند نحوه توزیع لباس ها در داخل دستگاه باشد، همیشه سعی کنید لباس ها را طوری قرار دهید. که آنها فقط در یک طرف نیستند. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، بهتر است با مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس بگیرید. نیروهای نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز دارای تجهیزات پیشرفته برای تعمیر و تعویض سریع قطعات داخلی لباسشویی هستند؛ در نتیجه با کمک نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اهواز می توانید سریعا لباسشویی خود را تعمیر نمایید.

توصیه های مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز برای بوی بد لباسشویی

گاهی پیش می آید که لباسشویی ایندزیت شما بوی خیلی بدی بدهد. حتی با وجود شستشوی لباس ها لباسشویی ممکن است بوی بدی می دهد. برای از بین بردن این بوها نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز توصیه های زیر را می کند:

هنگامی که بوی نامطبوع پوسیده از ماشین خارج می شود، باید آن را تمیز کنید و بهتر است یک نظافت عمومی انجام دهید. برای شروع، شما باید با اسید سیتریک یا یک ترکیب ضد رسوب خاص یک تمیز کردن خشک انجام دهید و سپس سیستم زهکشی را با استفاده از مواد ضد عفونی کننده کاملاً بشویید. باید به خاطر داشت که حتی با مراقبت خوب، دستگاه (اگر به ندرت در حالت های دمای بالا کار می کند) می تواند به مرور زمان لجن شود، به خصوص محل زیر آدامس آب بندی آسیب می بیند و نیاز مبرمی به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز خواهد داشت.

علت بوی نامطبوع نیز می تواند اتصال نادرست شلنگ تخلیه باشد. اگر در زیر سطح درام (در ارتفاع 30-40 سانتی متری از کف) قرار گیرد، بوی فاضلاب وارد واحد می شود. اگر مشکل این است، فقط شیلنگ را بالاتر تعمیر کنید. پس از پردازش، خود دستگاه باید خشک و تهویه شود. این معمولاً برای از بین رفتن بو کافی است.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

مراجعه به مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز برای خرابی قفل لباسشویی ایندزیت

با وجود تکنولوژی مدرن درب لباسشویی، اغلب قفل درب می شکند. در این حالت دستگاه خاموش می شود و در باز نمی شود. شما می توانید این مشکل را با نخ ماهیگیری برطرف کنید. برای انجام این کار، آن را در قسمت پایین دریچه قرار دهید و سعی کنید آن را بلند کنید تا قلاب قفل را بالا بکشید. اگر این اقدامات کمک نکرد، باید قفل را به صورت دستی بردارید. لازم است درب بالایی دستگاه را برداشته، از پشت به قلاب رسیده و آن را باز کنید. اگر متوجه تغییر شکل یا فرسودگی قلاب شدید، لازم است آن را تعویض کنید، در غیر این صورت مشکل عود می کند.

در برخی موارد، ممکن است دستگاه در پایان شستشو مواد آبکشی را نگیرد و حالت ها را تغییر ندهد. برای مواجه شدن با این نقص دیگر باید با متخصص های نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس بگیرید تا نیروهای نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اهواز اقدام به تعمیر درب لباسشویی شما کنند.

مرکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

چرا لباسشویی ایندزیت من آب نشت می کند؟

یکی از آزاردهنده ترین مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی ایندزیت شما رخ دهد، نشت آب از ماشین لباسشویی است. مشکل نشتی همیشه سریعا قابل تشخیص نیست. همه به این دلیل که آب می تواند از زیر دستگاه، داخل درام یا حتی در هر دو مکان ظاهر شود. در همین حال، این نشتی می تواند فقط با شکستگی در شیلنگ یا حتی حصار نادرست مستقیماً به اتصالات شلنگ روی شیر آب اتفاق بیفتد. برای پیدا کردن دلایل نشتی آب از لباسشویی ایندزیت به موارد زیر دقت کنید:

تخلیه را بررسی کنید

اگر گرفتگی در لوله تخلیه آب وجود داشته باشد، ممکن است نشت بلکه آب برگشته نشت کند، زیرا نمی تواند به درستی تخلیه شود. در این صورت تمیز کردن زهکش تمام مشکلات شما را حل می کند.

با این حال، عاقلانه است که راهنمای ماشین لباسشویی خود را برای جایگزین های احتمالی قبل از خرید شیلنگ یا حتی قطعات جدید بخوانید. اگر به نحوی نتوانستید منبع مشکل را شناسایی کنید، با کمک فنی نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس بگیرید.

عدم تعادل لباس ها

این واقعیت ساده از قرار دادن لباس های نامناسب می تواند باعث اضافه وزن و نشت آب به داخل ماشین لباسشویی شود. این به این دلیل اتفاق می افتد که اگر سنگین ترین لباس ها فقط در یک طرف باشند، احتمال تکان بیش از حد دستگاه در حین چرخش یا آبکشی زیاد است.

همین تکان خوردن بیش از حد برای نشت آب کافی است. یکی دیگر از عواملی که به نشتی کمک می کند، عادتی است که بسیاری در حین شستشو به دست می آورند و زمان آبکشی را افزایش می دهند. هنگامی که دستگاه را به یک فرمان جدید ارسال می کنید، فرمان قبلی قطع می شود و چرخه آن شستشو به خطر می افتد.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اهواز

صابون اضافی می تواند شرور باشد

صابون اضافی می تواند نشانه دیگری از مشکلات قریب الوقوع باشد. همیشه سعی کنید از مقداری که سازنده در دفترچه راهنما یا تلگراف ذکر کرده است استفاده کنید.

یک راه برای فهمیدن اینکه آیا بیش از حد از صابون استفاده می کنید: چرخه کامل شستشو را اجرا کنید. در انتها یکی از لباس های داخل را بردارید و در یک لگن یا سطل با آب تمیز قرار دهید. اگر هنگام فشار دادن صابون وجود داشته باشد، می دانید: شما بیش از حد صابون استفاده می کنید!

واشرها و پیچ های فرسوده یا شل

علاوه بر بررسی اینکه همه شیلنگ ها آسیبی ندیده اند، ارزیابی وضعیت پیچ ها و واشرها نیز مهم است. همه اینها به این دلیل است که این قطعات کوچک ممکن است مشکل نشتی آب ماشین لباسشویی شما باشد. برای تعویض صحیح آنها، ماشین لباسشویی باید از برق جدا شود. سپس فقط پانل عقب را باز کنید، پیچ ها را باز کنید و آنها را با پیچ های جدید جایگزین کنید. همین کار را با واشرها نیز باید انجام داد.

اگر مشکل نشت آب از ماشین لباسشویی شما پس از این همه تلاش همچنان ادامه دارد، با واحد فنی نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز تماس بگیرید. برای راحتی و آسایش شما، مرکز خدمات نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اهواز می تواند به خانه شما در کمترین زمان نیرو ارسال نماید.

مراکز تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز:

تعمیر لباسشویی ایندزیت در اهواز | مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اهواز، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 06191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *