مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

چگونه متوجه سلامت شیر برقی ماشین لباسشویی شویم؟

شیر برقی ماشین لباسشویی شما یکی از وسایل مهم این دستگاه می‌باشد که در روند آبگیری دستگاه نقش مهمی را ایفا می‌کند.می‌توانید با استفاده از اهم متر وضعیت شیر برقی را مورد بررسی قرار دهید.

به جز پمپ تخلیه چه مواردی در عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی اثرگذار هستند؟

اگر متوجه شدید ایرادی در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی شما وجود ندارد لازم است به صورت کامل فیلتر تخلیه دستگاه را از جای خود بیرون آورده و خوب تمیز کنید. همچنین احتمال خراب شدن برد الکترونیکی را در نظر داشته باشید.

چرا بدون انجام عملیات آبگیری ماشین لباسشویی متوقف می‌شود؟

یکی از مهمترین مراحل کارکرد ماشین لباسشویی شما تامین آب لازم برای شستشوی لباس‌ها می‌باشد.در صورت نمایش کد خطا مرتبط از کارشناسان تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان کمک بخواهید.

چگونه از نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مطمئن شویم؟

عدم نصب صحیح شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی مانع از تخلیه مناسب آب از دستگاه می‌شود. حتماً در زمان نصب این قطعه در لباسشویی باید توجه داشته باشید ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از سطح زمین حتماً در حدود یک متر در نظر گرفته شود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند ایندزیت یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ایندزیت باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ایندزیت

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در اصفهان
تعمیرات لباسشویی ایندزیت در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان یکی از بهترین راه ها برای تعمیر تخصصی این لباسشویی است. دقت داشته باشید که بند ایندزیت در واقع یکی از بهترین برند های تولید کننده لوازم خانگی به شمار می رود. اما گاهی بسیار پیش آمده است که ماشین های لباسشویی ایندزیت نیز دچار خرابی شوند. برای تعمیر این لباسشویی ها در ابتدا باید مرحله عیب یابی شروع شوند. از این رو در این مقاله تصمیم گرفتیم تا نکاتی را در خصوص عیب یابی و تعمیر لباسشویی در اصفهان مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

علت اصلی آبگیری نکردن لباسشویی و تعمیر آن با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

گاهی ممکن است که لباسشویی به درستی آبگیری نکند. در واقع می توان گفت که به نحوی اولین مرحله پس از انتخاب برنامه لباسشویی، مرحله آبگیری می‌باشد. از این رو در صورتی که آب به لباسشویی وارد نشود، به هیچ وجه مرحله آبگیری نمی تواند حاصل شود. حال فکر می کنید که علت این امر چه چیزی می تواند باشد؟  پاسخ به این سؤال بسیار ساده است!

در واقع در صورت خرابی قطعات مربوط به ورود آب به ماشین لباسشویی این اتفاق حاصل می شود. از این رو در ادامه به بررسی خربی قطعات مربوط به آبگیری لباسشویی می پردازیم. قبل از آن دقت داشته باشید که می توانید برای رفع مشکل آبگیری لباسشویی به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان مراجعه کنید. در این نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اصفهان این مشکل به سادگی رفع می‌شود.

در صورت بسته بودن آب

دقت داشته باشید در صورتی که آب بسته و یا قطع باشد، آبگیری لباس ها توسط لباسشویی انجام نمی‌شود.

در صورت کثیف بودن صافی

می توان گفت در صورتی که صافی لباسشویی کثیف باشد، آبگیری لباس ها در لباسشویی دچار مشکل می‌شود. برای رفع این مشکل، می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان مراجعه کنید.

در صورت خرابی شیربرقی

در صورتی که شیر برقی لباسشویی خراب باشد، به هیچ وجه لباسشویی توان آبگیری لباس ها را نخواهد داشت.

خرابی در قسمت شیر برقی هیدروسنسور

می توان گفت که این سنسور در واقع می تواند میزان آب موجود در لباسشویی را تشخیص دهد. از این رو در صورتی که این سنسور خراب شود، آبگیری لباس ها توسط لباسشویی انجام نمی شود. برای رفع این مشکل و یا تعویض و تعمیر این قطعه می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان مراجعه کنید. در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اصفهان، به سرعت خرابی سنسور های لباشسویی تشخیص داده می شود.

خرابی در قسمت برد الکترونیکی

دقت داشته باشید که خرابی در قسمت برد الکترونیکی می تواند در قسمت رله و یا شیر برقی باشد. در صورتی که این دو قسمت دچار خرابی شوند، به هیچ وجه آب وارد لباسشویی نمی شود. بنابراین باید برد الکترونیکی توسط فرد متخصص مورد بررسی قرار بگیرد و مشکل آن رفع شود. برد لباسشویی از قسمت های بسیار حساس آن است. اگر در عیب یابی این قسمت تبحر ندارید، به هیچ وجه اقدام به تعمیر آن نکنید.

نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اصفهان

عیب یابی لرزش لباسشویی و تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

گاهی ممکن است که لباسشویی هنگام کار کردن، بسیار دچار لرزش شود. فکر می کنید که در صورت مشاهده لرزش لباسشویی چه کاری می توانید انجام دهید؟ و یا اینکه هچگونه می توانید این مشکل را عیب یابی و یا تعمیر کنید؟ برای پاسخ به این سؤال ها باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. اگر این کار را نمی توانید انجام دهید، از نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان کمک بگیرید.

  • مرحله اول

در مرحله اول ابتدا دستان خود را حتماً به حالت ضربدری در دو گوشه ماشین لباسشویی قرار دهید. برای مثال، یک دست خود را در گوشه سمت راست لباسشویی و یک دست خود را در گوشه چپ لباسشویی قرار دهید.

  • مرحله دوم

در مرحله دوم و پس از قرار دادن دستهایتان در گوشه های لباسشویی، کمی نیرو به لباسشویی وارد کنید. دقت داشته باشید که اگر لباسشویی شما لق می زند، حتماً پایه های آن را تنظیم کنید. چرا که اگر پایه های آن لق بزند و یا تراز نباشد، با تکان های شدید لباسشویی مواجه می شوید. مخصوصا این لرزش های شدید در دور خشک کن لباسشویی بسیار شدت بیش تری پیدا می کنند.

  • مرحله سوم

در مرحله سوم باید قاب بالای لباسشویی را به طور کامل باز کنید. برای این کار حتماً دست های خود را بر روی دیگ قرار دهید. از این رو پس از قرار دادن دست هایتان، آن را به طرف پایین به طور کامل حل دهید. دقت داشته باشید که پس از انجام این کار، باید به راحتی دیگ پایین و بالا برود. در غیر این صورت، حتماً کمکی های لباسشویی آسیب دیده اند. در صورت آسیب دیدن کمکی ها می توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان بخواهید تا آن را تعمیر و یا تعویض کند. در نمایندگی لباسشویی ایندزیت در اصفهان این کار با سرعت بسیار بالا انجام می شود.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان

 

نکته بسیار مهم در خصوص لرزش شدید لباسشویی

دقت داشته باشید که در برخی از موارد بسیار دیده شده است که فنر های نگهدارنده دیگ موجب لرزش لباسشویی شده اند. همچنین در بسیاری از موارد، خرابی بلبرینگ های لباسشویی می تواند موجب لرزش بسیار شدید آن شده باشد. دقت داشته باشید که در مرحله عیب یابی لباسشویی، این موارد را نیز مورد بررسی قرار دهید. در صورت شکستگی هر کدام از قطعات لباسشویی می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان در تماس باشید.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی عیب یابی و تعمیر لباسشویی ایندزیت توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان پرداختیم. همچنین مواردی از عیب یابی و تعمیر لباسشویی را برای شما عزیزان شرح دادیم. در حالت کلی می توان گفت که تعمیر لباسشویی های ایندزیت کار بسیار تخصصی ای است. از این رو حتماً تعمیر این لباسشویی را به افراد ماهر بسپارید.

علت لرزش لباس‌شویی در هنگام شستشوی لباس می تواند عوامل متعددی را شامل شود. از این رو لازم است تا تک به تک این عوامل را مورد بررسی قرار دهید. در آخر، امیدواریم که این مقاله برای شما جذاب و بسیار مفید واقع شده باشد. پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا به انتها مطالعه کرده و نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان:

تعمیر لباسشویی ایندزیت در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *