مراحل ثبت درخواست تعمیر لباسشویی ال جی در قم

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم | تعمیر، نصب و سرویس

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی در قم، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در قم بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی قم باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در قم برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم :

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ال جی

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹- تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

نمایندگی لباسشویی ال جی قم1
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی قم1

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ال جی در قم:

  1.  1 – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
  2. 2 – جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
  3. 3 –  سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
  4. 4 – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
  5. 5 – تمیز نشستن لباس ها
  6. 6 – معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی
  7. 7 – لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها
  8. 8 – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
  9. 9 – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
  10. 10 – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
  11. 11 _  باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  12. 12 _ آبریزش آب از زیر لباسشویی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم

با تولید انواع لباس شویی که باعث شده کار‌ها راحت‌تر انجام شوند، تعمیر و نگهداری آن‌ها نیز سخت‌تر شده است. وجود تعمیرکاران ماهر و متخصص نیز نسبت به گذشته بیش‌تر حس می‌شود. ما با داشتن نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم و استفاده از متخصصانی باتجربه در نمایندگی تعمیر لباسشویی در قم، در کاهش هزینه تعمیر لباس شویی‌های شما می‌کوشیم. تیم نمایندگی لباسشویی ال جی در قم با صبر و حوصله آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می‌باشند.
تعمیر انواع برند‌های ماشین‌های لباس شویی خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم بسپارید.

تعمیر لباسشویی ال جی در قم

دلایل خراب شدن ماشین لباس شویی در خانه:

قطع و وصل شدن مستمر برق یکی از دلایل خراب شدن ماشین لباس شویی می‌باشد. نوسانات برق باعث می‌شود که به ماشین لباس شویی موجود در خانه آسیب برسد. شما باید هنگام مشاهده نوسانات برقی فوراً فیوز برق را قطع کنید و ساعاتی دیگر، هنگامی که نوسانات تمام شد دوباره آنرا وصل کنید.

از عوامل دیگر افت فشار برق، وجود ماشین لباس شویی خراب در خانه می‌باشد که ممکن است باعث افت فشار برق بشود. اگر این نشانه‌ها را مشاهده کردید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم در ارتباط باشید.

تیم نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم با متخصصانی حرفه‌ای شما را در تعمیر و نگهداری ماشین لباس شویی یاری می‌رساند.

معایب لباس شویی دست دوم:

لوازم برقی و لباس شویی‌های جدید به صورت پیشرفته و ایمن تولید می‌شوند. ولی لوازم‌های برقی و لباس شویی‌های دست دوم امکان خرابی زیادی دارند و حتی ممکن است قطعاتشان عوض شده باشد.

بنابراین هنگام خرید ماشین لباس شویی دست دوم ابتدا تست ایمنی آن را توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در قم انجام دهید. نمایندگی لباسشویی ال جی در قم می‌تواند ماشین‌های لباس شویی دست دوم شما را بررسی کند. بعد از بررسی‌های لازم با خیال راحت به خرید آن بپردازید.

بهتر است این ماشین‌های لباس شویی را به یک پریز مشترک متصل نکنید. اگر ماشین لباس شویی پس از این که به برق متصل شدند دچار جرقه شدند نباید به آن دست بزنید. با تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم بدون ایجاد ضرر و با کمترین قیمت آن را تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم با افرادی باتجربه، قادر به تعمیر انواع لباس شویی جدید و قدیمی می‌باشد.

تعمیر لباسشویی ال جی در قم

علت کار نکردن ماشین لباس شویی هنگامی که چراغ روشن است چیست؟

این مشکل ممکن است ناشی از خراب بودن موتور تایمر باشد و یا ممکن است چرخ دنده‌های آن خراب شده باشد. تنها کافی است با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم تماس حاصل فرمایید. نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم در کمترین زمان ممکن لباس شویی شما را تعمیر می‌کند.

چرا لباس شویی روشن می‌شود اما آب در آن جمع نمی‌شود؟

اول از موجود بودن آب در لوله کشی خانه مطمئن شوید. اگر آب مشکلی نداشت، فیلتر ورودی آن خراب شده است. توری شیر الکتریکی را تمیز کنید.

اگر درست نشد، ممکن است هیدرواستات دچار مشکل شده باشد آن را عوض کنید. ممکن است تایمر ماشین لباس شویی خراب باشد. از متصل بودن شیر به تایمر مطمئن شوید و اگر خراب است آن را تعمیر کنید.

اگر دوباره کار نکرد با تیم نمایندگی لباسشویی ال جی در قم تماس حاصل فرمایید.
چرا با وجود این که ماشین لباس شویی را خاموش کردم، درون مخزن آب جمع می‌شود؟

ممکن است شیر برقی آن خراب باشد. با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم تماس حاصل فرمایید و با شرح جزئیات در کمترین زمان لباس شویی خود را تعمیر کنید.

چرا ماشین لباس شویی نشت آب دارد؟

باید لاستیکی که اطراف در است را مورد بررسی قرار دهید. بعد از اتمام کار ماشین‌های لباس شویی، معمولاً آبی در زیر لاستیک جمع می‌شود که باعث سوراخ شدن و ازبین رفتن بخشی از لاستیک اطراف در می‌شود.

قسمتی از لاستیک را که سوراخ شده تعمیر کنید و آن را بچرخانید تا در قسمت بالایی قرار بگیرد. اگر مشکل ادامه داشت، کلاً آن را عوض کنید.

وقتی مخزن سوراخ شود باید چه کار کنیم؟

در صورت امکان آن سوراخ را تعمیر کنید و اگر قابل تعمیر نبود با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم تماس حاصل فرمایید. نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم با کمترین قیمت و ارزان‌ترین قطعات، ماشین‌های لباس شویی شما را تعمیر می‌کند.
وقتی ارتباط شیلنگ ورودی به شیر برقی به طور کامل برقرار نشده است:
به بررسی محل اتصال پرداخته و اتصال را به درستی برقرار کنید.

وقتی پشت مخزن ماشین لباس شویی نشتی دارد باید چه کنیم؟

آبی که درون ماشین لباس شویی است را خالی کنید و کاسه نمد را تعویض کنید.
آب داخل مخزن هنوز سرد است:

ترموستات به درستی تنظیم نشده است و یا ممکن است مشکل داشته باشد. یا این که المنت دچار نقص می‌باشد و یا سیم رابط تایمر به المنت متصل نشده است.

علت تخلیه نشدن آب کثیف مخزن چیست؟

ممکن است فیلتر آب آلوده باشد پس فیلتر را کاملاً باز کرده و داخل آن را تمییز کنید. اگر درست نشد صفحه پلاتین ماشین لباس شویی را عوض کنید. در صورت ادامه مشکل پمپ آب را بررسی کنید. و در آخر مطمئن شوید که شیلنگ خروجی سالم است و گرفتگی ندارد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در قم

دلیل نچرخیدن مخزن چیست؟

تسمه را بررسی کنید شاید تسمه آسیب دیده و یا پاره شده باشد. درصورت مشاهده پارگی تسمه، آن را عوض کنید.

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که اصلاً تعمیرات بلد نیستید، بلافاصله بعد از مشاهده خرابی بدون دست زدن به ماشین لباس شویی با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم تماس بگیرید.

سخن پایانی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم با داشتن سابقه‌ای طولانی و با استفاده از افراد باتجربه می‌تواند ماشین‌های لباس شویی شما را چه از نوع دست دوم و چه جدیدترین ماشین لباس شویی‌ها را در انواع برند‌ها تعمیر کند و با استفاده از افراد متخصص و قطعات با کیفیت و ارزان، می‌تواند در مناسب بودن قیمت تعمیرات نیز به شما تضمین دهد.

پس همین حالا فرصت را از دست ندهید و با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم تماس حاصل فرمایید. متخصصان نمایندگی لباسشویی ال جی در قم آماده انجام تعمیرات شما با بهترین کیفیت می‌باشند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در قم:

تعمیر لباسشویی ال جی در قم| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر قم، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 09190974811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *