مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

سوالات متداول تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

از مهمترین دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی می‌توان به چه مواردی اشاره داشت؟

یکی از اصلی‌ترین قطعاتی که روی سیستم برقی ماشین لباسشویی شما اثر می‌گذارد پریز برق دستگاه است. حتماً برای چک کردن این قطعه از یک برقکار مطمئن و ماهر کمک بخواهید.

آیا احتمال دارد روشن نشدن ماشین لباسشویی به محافظ برق دستگاه مرتبط باشد؟

بله درست است گاهی اوقات این محافظ برق ماشین لباسشویی شما است که مانع از روشن شدن دستگاه می‌شود. برای اطمینان محافظ برق را عوض کرده و اگر مشکل رفع نشد از کارشناسان تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان کمک بخواهید.

به جز پریز برق چه موارد دیگری را باید بررسی نماییم؟

دو شاخه برق یکی دیگر از مهم‌ترین قطعاتی است که می‌تواند روی کارکرد ماشین لباسشویی شما اثر بگذارد. اگر تخصص کافی برای بررسی سیستم برقی دو شاخه ندارید حتماً از یک فرد متخصص راهنمایی بخواهید.

آیا تنها سیستم برقی می‌تواند باعث روشن نشدن ماشین لباسشویی شود؟

خیر مواردی مانند خراب شدن مجموعه کلید یا ایراد در میکروسوئیچ نیز می‌تواند در این وضعیت تاثیرگذار باشد که بهتر است از کارشناسان تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان راهنمایی بخواهید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان| تعمیر، نصب و سرویس

برند ال جی یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در اصفهان بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی ال جی باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی ال جی

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی ال جی در اصفهان
نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در اصفهان

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان سرعت تعمیر لباسشویی در اصفهان بسیار افزایش می‌یابد. می توان گفت که لباسشویی ها در حالت کلی بسیار در بهتر زندگی کردن افراد نقش دارند. با لباسشویی ها می توان در مدت بسیار کمی تمامی لباس های کثیف و لکه دار را تمیز کرده و از پوشیدن آن ها لذت ببرید. گاهی ممکن است که لباسشویی ال جی دچار خرابی شود.

مشکلاتی نظیر بوی سوختگی، روشن نشدن و غیره می تواند بسیار شما را درگیر کند. در این صورت کمک کرفتن از نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان می تواند یکی از گزینه های شما باشد. افرادی که اغلب هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص خرابی لباسشویی ندارند به نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان مراجعه می‌کنند. در این مقاله با توجه به اهمیت این موضوع، به بررسی عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می‌پردازیم.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

روشن نشدن لباسشویی ال جی و تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

گاهی ممکن است که احتیاج داشته باشید لباسهایتان را توسط لباسشویی بشویید. در این صورت بسیار پیش آمده است که لباسشویی روشن نمی شود. در این صورت فکر می کنید که علت این امر چه چیزی می تواند باشد؟ دقت داشته باشید که روشن نشدن لباسشویی ال جی می تواند علت های بسیار زیادی داشته باشد. اگر در این زمینه تخصص ندارید می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

قطعاً افراد متخصص در این زمینه می توانند شما را بسیار یاری کنند. حال اگر کمی با عملکرد لباسشویی آشنا هستید، به نکات زیر توجه داشته باشید. این نکات می توانند عیب یابی ماشین لباسشویی را برای شما بسیار ساده تر کنند. از این رو مراحل زیر را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا مشکل روشن نشدن لباسشویی را بر طرف کنید.

  • چک کردن برق ورودی لباسشویی

در مرحله اول ابتدا باید برق ورودی لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است مشکل روشن نشدن لباسشویی هیچ ارتباطی با عملکرد قطعات لباسشویی نداشته باشد. از این رو در وهله اول، باید میزان برق ورودی به لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید. دقت داشته باشید که لباسشویی های ال جی با ولتاژ برق ورودی 220 ولت کار می کنند.

  • چک کردن کابل برق

در مرحله دوم در واقع پس از چک کردن برق ورودی لباسشویی، نوبت چک کردن سلامت کابل برق است. از این رو در این مرحله از عیب یابی و تعمیر توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان باید از سلامت کابل اطمینان حاصل کنید. برای این کار کافی است تا از یک اهم متر استفاده کنید. از این رو اهم متر را حتماً در حالت بیزر قرار دهید. اهم متر مشخص خواهد کرد که کابل لباسشویی سالم و یا معیوب است.

تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

  • چک کردن فیلتر برق ورودی ماشین لباسشویی

سومین مرحله برای تعمیر این دستگاه توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان، چک کردن فیلتر برق ورودی است. برای چک کردن فیلتر برق ورودی لباسشویی کافی است تا از یک اهم متر بهره بگیرید. در واقع برای این کار، اهم متر را در حالت تست خازن قرار می دهید. با این کار می توان از سلامت مسیر سیم کشی تا برد اصلی بسیار مهم لباسشویی اطمینان حاصل کنید.

  • چک کردن برق لباسشویی توسط لرزش آن

دقت داشته باشید که گاهی ممکن است بر اثر لرزش لباسشویی، سیم کشی آن دچار قطعی شود. در این صورت نیز باید سیم کشی لباسشویی را چک کنید تا قطعی نداشته باشد. در صورت قطعی سیم لباسشویی می توایند به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان مراجعه کنید.

  • چک کردن سوکت های موجود در برد اصلی لباسشویی

دقت داشته باشید که گاهی نیز ممکن است، مشکل روشن نشدن لباسشویی از سوکت های آن باشد. از این رو لازم است تا از سلامت سوکت های برد اصلی ماشین لباسشویی نیز اطمینان حاصل کنید. ممکن است که حتی با طی کردن این مراحل نیز لباسشویی ال جی روشن شود. در این صورت می توانید برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی از نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان کمک بگیرید. در نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان، افراد متخصص می توانند در سریع ترین زمان ممکن لباسشویی ال جی شما را تعمیر کنند.

عیب یابی بسته نشدن درب لباسشویی و تعمیر آن توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

می توان گفت که بسته نشدن درب ماشین لباسشویی همواره می تواند علت های متعددی داشته باشد. در واقع خرابی در قسمت های قطعات مربوط به درب، می تواند از شایع ترین علت های بسته نشدن درب آن باشد. برای پیدا کردن علت بسته نشدن درب لباسشویی نیز می توانید از نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان کمک بگیرید. در این نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان، به سرعت مشکل لباسشویی تشخیص و رفع می‌شود. در ادامه به بررسی این علت ها می پردازیم. همراه ما باشید.

نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان

  • مرحله اول

در مرحله اول بایستی حتماً زبانه درب لباسشویی را چک کرده و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید. زیرا در بسیاری از مواقع علت بسته نشدن درب لباسشویی، دفرمه شدن زبانه درب آن می‌باشد. البته گاهی نیز ممکن است که علت بسته نشدن درب لباسشویی، خرابی و شکسته شدن  زبانه درب آن باشد. در این صورت لازم است تا به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان مراجعه کنید.

  • مرحله دوم

پس از چک کردن سلامت زبانه درب لباسشویی، نوبت به چک کردن قفل یا میکروسوئیچ ماشین لباسشویی است. از این رو در این مرحله نیز باید از سلامت قفل لباسشویی ال جی اطمینان حاصل کنید. می توان گفت که میکروسوئیچ در واقع وظیفه قفل کردن لباس شویی را دارد. البته عملکرد این قفل زمانی آغاز می شود که لباسشویی در حال شستشو باشد. در هر حال در صورتی که میکرو سوئیچ دچار آسیب شود، قطعاً  عملیات بسته شدن درب لباسشویی با مشکل مواجه می شود.

معرفی برند لباسشویی ال جی

انتخاب برند ال جی برای ماشین لباسشویی یکی از بهترین انتخاب‌های است که می‌توانید داشته باشید. کیفیت بالایی که در لوازم برقی ساخت ال جی مشاهده می‌شود در کمتر برندی وجود دارد و به همین علت امکان استفاده از لباسشویی‌های ال جی برای مدت زمان طولانی و بدون دردسر امکان‌پذیر است. البته در زمان خرابی محصولات این برند نیز می‌توانید از خدمات پس از فروش خوب آن استفاده داشته باشید و با مراجعه به مراکز معتبری مانند مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید.

تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان

در زمان خرابی ماشین لباسشویی خود شاید تصمیم بگیرید خودتان به حل مشکلات دستگاه بپردازید. ما در ادامه سعی داریم مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی ال جی بیشتر دیده می‌شوند را در قالب چند سؤال مهم مطرح کرده و به شما پاسخ‌های آن‌ها را ارائه دهیم. استفاده از این نکات تا حدی در حل مشکلات ساده‌تر می‌تواند به شما کمک کند. در موارد پیچیده‌تر نیز حتماً توصیه می‌کنیم بدون اینکه خودتان تلاش کنید دست به چیزی بزنید و حتی شرایط را بدتر سازید با متخصصین تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی را بررسی کنیم

از مشکلاتی که در ماشین‌های لباسشویی ال جی با آن برخورد داشته و ممکن است نیاز به دریافت کمک از افراد متخصص پیدا کنید همین ایراد روشن نشدن دستگاه می‌باشد. در چنین حالت اغلب هیچ جریان برقی در ماشین لباسشویی وجود ندارد و شما نمی‌توانید از دستگاه خود هیچ استفاده‌ای داشته باشید. حتماً چک کردن مواردی مانند پریز برق یا حتی دو شاخه مورد استفاده برای ماشین لباسشویی را فراموش نکنید. برای حل این مشکل ابتدا سیستم برقی ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار داده و اگر مشکل شما برطرف نشد برای بررسی موتور یا حتی برد الکترونیکی با کارشناسان تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان در تماس باشید.

کلام پایانی

در این مقاله به بررسی عیب یابی و تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان می پردازیم. می توان گفت که خرابی لباسشویی می تواند علت های مختلفی داشته باشد. از این رو اگر در این زمینه تخصص ندارید، حتما از افراد متخصص در زمینه عیب یابی لباسشویی ال جی کمک بخواهید. به هیچ وجه در صورت نداشتن آگاهی  خودتان اقدام به درست کردن لباسشویی ال جی نکنید.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان:

تعمیر لباسشویی ال جی در اصفهان| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر اصفهان، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 03191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *