مراحل ثبت درخواست نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

سوالات متداول تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

چرا ماشین لباسشویی الکترولوکس می لرزد؟

اگر سیستم شما ناگهان می لرزد، ممکن است پای ماشین لباسشویی تنظیم نشود. مشکل با تنظیم پاها حل می شود. از طرفی ممکن است سیستم شما روی یک سطح سخت قرار گرفته باشد. مشکل را می توان با جلوگیری از تماس آن با زمین سخت حل کرد.

چرا لباسشویی الکترولوکس بسیار پر سر و صدا عمل می کند؟

بلبرینگ درام ممکن است معیوب باشد. تسمه بین موتور و قرقره برداشته می شود و درام با دست چرخانده می شود و اگر صدا از یاتاقان های بلبرینگ می آید، آب بندی و یاتاقان های بلبرینگ تعویض می شوند. از طرفی ممکن است جسمی بین دیگ و درام گیر کرده باشد. جسم را پیدا کرده و ا لباسشویی خود خارج نمایید.

چرا لباسشویی الکترولوکس به طور ناگهانی کار می کند؟

اگر دستگاه شما ناگهان حرکت می کند، احتمالا پاهای حامل دستگاه از تعادل خارج شده اند. پایه های حامل باید در حالت تعادل قرار دهید تا مشکل رفع شود. در صورت عدم رفع فنرهای تعلیق ماشین ممکن است از جای خود جدا شده باشند. فنرهای تعلیق بررسی کرده و در صورت خارج شدن، در مرکز تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد تعویض نمایید.

چرا کف کشوی لباسشویی الکترولوکس بیش از حد مواد شوینده تشکیل می شود؟

ممکن است شوینده اشتباهی استفاده شده باشد. فقط باید از مواد شوینده ای استفاده کرد که برای ماشین های لباسشویی الکترولوکس اتوماتیک قابل استفاده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد| تعمیر، نصب و سرویس

برند الکترولوکس یکی از برندهای محبوب در ایران بوده که در زمینه لباسشویی نیز فعالیت دارد. مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش کورنیدو به دلیل ارج نهادن به نظر مردم و آسایش خیال آن ها اقدام به ارائه سرویس و خدمات برای این برند با بالاترین کیفیت را نموده است.

گروه کورنیدو با برخورداری از تکنسین ها و مهندسین متخصص، ماهر و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد، یک مرکز تخصصی و منحصر به فرد در مشهد بوده و به طور شبانه روزی و بی وقفه مشغول خدمات رسانی به مشتریان محترم می باشد. آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف لباسشویی الکترولوکس باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد برای مشتریان گرامی تا بیست درصد کاهش یابد.

تماس با ما ثبت تعمیر لباسشویی
محتوای جدول

۹ دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

۱دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۸ سال و مختص تعمیرات لباسشویی الکترولوکس

۲تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷استفاده از قطعات فابریکی و اورجینال

۸سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹تعمیر در محل (به هیچ عنوان دستگاه از خانه شما خارج نمی شود).

تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در مشهد
نمایندگی تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در مشهد

12 دلیل عمده مشتریان جهت تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

1- روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش

2 جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل

3سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن

4تخلیه نکردن آب پس از شستشو

5تمیز نشستن لباس ها

6معیوب بودن و یا عمل نکردن صحیح تایمر ماشین لباسشویی

7لرزش و جابجا شدن لباسشویی بواسطه خراب بودن پایه ها

8تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار

9بسته نشدن درب ماشین لباسشویی

10آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب

11 باز نشدن درب ماشین لباسشویی

12آبریزش آب از زیر لباسشویی

« لیست قیمت تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد»

نوع خدمات تعمیرات لباسشوییهزینه خدمات تعمیر لباسشویی
تعمیر برد الکترونیکیاز 720 تا 1580 هزار تومان
تعویض میکروسوییچاز 550 تا 660 هزار تومان
تعویض کمک هااز 550 تا 900 هزار تومان
سرویس کامل لباسشوییاز 280 تا 500 هزار تومان
تعویض سه نظاماز 850 تا 1280 هزار تومان
تعمیر پوسته دیگ800 هزار تومان
تعویض لاستیک دور درباز 550 تا 950 هزار تومان
تعویض شیشه درباز 1250 تا 1600 هزار تومان
نصب دوباره لباسشویی300 هزار تومان
تعویض فیلتر لباسشویی350 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی در محلطبق نرخ اتحادیه

نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد با داشتن کادری با تجربه و متخصص در عرصه تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس این امکان را ایجاد کرده تا برترین و سریع ترین خدمات را با به کارگیری از قطعات اصل و ضمانت دار در مشهد برای شما مشتری های عزیز عرضه کند.

اگر برای تعمیر لباسشویی در مشهد به کمک احتیاج دارید تکنسین های حرفه ای از نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد می توانند در فرصت اول به شما کمک کنند تا مشکل ماشین لباسشویی الکترولوکس شما در هر نقطه از مشهد به عالی ترین شکل ممکن رفع شود. فقط با کارشناسان تماس بگیرید تا درخواست شما ثبت گردد.

نمایندگی های تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

نچرخیدن لباسشویی و نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

اگر دستگاه شما هیچ چرخشی ندارد، نخستین چیزی که باید ارزیابی کنید این است که سوئیچ یا درب آن دچار شکستگی نشده باشد. سوئیچ عملکرد قفل درب را کنترل می نماید و اگر لباسشویی نتواند درب را خوب قفل کند، از کارکرد آن پیشگیری می کند.

امکان دارد به خاطر استفاده زیاد شکسته شود یا به خاطر فشار فراتر از حد ضربه ببیند. برای ارزیابی اینکه آیا این ایراد در دستگاه شما است، سوئیچ را در بخش درونی درب یا درب دستگاه قرار دهید و به آن نیرو وارد کنید و رها نمایید.

زمانی که این عمل را انجام می دهید باید صدای کلیک بیاید اگر صدایی نیامد امکان دارد معیوب شده باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد می توانند کلید خوبی را برای دستگاه شما عرضه کنند‌. خودتان هم می توانید به صورت اینترنتی کلید را تهیه کنید. نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد بهترین خدمات را در این زمینه برای شما ارائه خواهند کرد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

نشتی لباسشویی و نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

نشتی ماشین لباسشویی یکی از بدترین مشکلات دستگاه به حساب می آید، مخصوصا اگر منزل شما در آپارتمان باشد و هروقت از دستگاه استفاده می کنید امکان دارد به آپارتمان آسیب وارد کند. زمانی که متوجه نشتی از دستگاه خود شدید، نخستین کاری که باید انجام بدهید این است که آن را خاموش نمایید و آغاز به ارزیابی اتصالات لوله و شلنگ تخلیه آب کنید.

شلنگ های تخلیه آب در پشت ماشین لباسشویی نباید شل باشند و لوله تخلیه آب باید به طور صحیح در مکان اتصال تخلیه محکم شود. دستگاه ها حاوی شلنگ های داخلی هستند که با جدا کردن صفحه جلو یا عقب، می توان آن را ارزیابی کرد‌.

اگر هیچ ایرادی از لوله یا شلنگ بیرون یافت نکردید، درون آن را از لحاظ ترک خورده بودن یا شل شدن شلنگ که امکان دارد نشتی داشته باشد ارزیابی نمایید. می توانید شلنگ های جایگزین را از نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد تهیه کنید، ولی اگر لوله ای شکسته باشد پیشنهاد می کنیم با نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد تماس بگیرید.

بوی بد از ماشین لباسشویی

اصلی ترین دلیل بوی بد ماشین لباسشویی این می باشد که باکتری بیش از حد رشد کرده است که اصولا به خاطر کپک یا جمع شدن پرز این موضوع پیش می آید. در محل های گرم و مرطوب کپک رشد پیدا می کند، هرچه از مواد شوینده باقی بماند بهترین مکان برای آغاز رشد کپک است.

باکتری ها اصولا در مهر و موم لاستیکی و فیلتر پرز در جا پودری قرار دارند، پس اول باید این محل را ارزیابی کنید. به غیر از پیدا کردن مشکل و حذف نمودن آن ها، مکان را با آب گرم شستشو دهید ولی درام باید خالی باشد، با کمی سرکه سفید هم می توانید باکتری ها را از بین ببرید، این روش به از بین بردن بوی بد هم کمک می کند

اگر احتیاج به اطلاعات بیشتر داشتید با نمایندگی لباسشویی الکترولوکس در مشهد تماس بگیرید. نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد همیشه آماده ارائه خدمات به افراد است.

نمایندگی لباسشویی الکترولوکس در مشهد

لرزیدن ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی الکترولوکس اگرم مدام بلرزد  می تواند به کف ها و بخش های پیشخوان صدمه وارد کند، به ساختار داخلی خدشه وارد کند و با صدای بلند موجب بیدار شدن افراد در شب می شود. اگر دستگاه شما لرزش شدید دارد ارزیابی کنید که آیا البسه در درب گیر کرده یا در یک قسمت درام جمع شده اند. این مشکل می تواند به  خاطر ارتعاشات زیاد و لرزش باشد.

اگر لباس های زیاد باعث لرزش دستگاه شده اند امکان دارد پایه ها یکنواخت نباشند‌‌. حتما از نمایندگی لباسشویی الکترولوکس در مشهد بخواهید برای دستگاه  پایه ها را تنظیم کند. نمایندگی لباسشویی الکترولوکس در مشهد می توانند حتی برای لباسشویی شما پایه های جدید را جایگزین نمایند.

پاره شدن لباس در دستگاه

هنگامی که لباسشویی خاموش است، سطح درام را با دستان خود بررسی کنید تا برآمده نباشد. توجه نمایید که پارگی البسه به علت جسم نوک تیز البسه نباشد مثل زیپ، اگر تار و پود البسه فرسوده شده باشد ممکن است هنگام شستشو پاره شده باشد. برای پیدا کردن ایراد یا تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس از نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد

مشکلات آبگیری در لباسشویی

یکی دیگر از ایراداتی که امکان دارد در دستگاه اتفاق بیفتد و شما را مجبور به مراجعه به مرکز تعمیرات کند، مشکل آبگیری است، می توانید برای پیدا کردن ایراد یا تعمیر دستگاه از نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد کمک بگیرید. با رخ دادن این مشکل آب گرم وارد لباسشویی نمی شود، در بعضی مواقع دستگاه ارور می دهد. برای تعمیر دستگاه به نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد مراجعه نمایید.

سخن پایانی

در صورتی که دستگاه الکترولوکس شما دچار هرنوع مشکلی شد تکنسین ها از نمایندگی لباسشویی الکترولوکس در مشهد لباسشویی شما را در منزل به بهترین نحو تعمیر خواهند کرد.

بیشتر مراکز تعمیرات دستگاه را برای تعمیر به تعمیرگاه حمل می نمایند، آسیب های زیادی به لباسشویی وارد می شود، ولی نمایندگی لباسشویی الکترولوکس تمامی تعمیرات دستگاه از جمله تعمیر و عوض کردن موتور، تعمیر و عوض کردن پمپ تخلیه، تعمیر و عوض کردن شیر الکتریکی، تعمیر و عوض کردن پنل، تعمیر و عوض کردن درام و غیره  را در منزل مشتری انجام می دهند.

مناطق تحت پوشش و نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد:

تعمیر لباسشویی الکترولوکس در مشهد| مرکز تعمیرات کورنیدو به دلیل داشتن تکنسین های متعدد و با تجربه در سراسر مشهد، این امکان را برای شما فراهم می آورد که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هماهنگی های لازم، در محل شما حضور یابند و آماده ارائه خدمات به شما همشهریان عزیز باشد.

شماره تماس : 05191011297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *